לולית♡
אני כועסת עליה. אל תחשבו אפילו לומר לי אל תקללי אותה וכאלה..

בדידות. כמה שאני מיותרת

לולית♡ 26/08/2015 819 צפיות 18 תגובות
אני כועסת עליה. אל תחשבו אפילו לומר לי אל תקללי אותה וכאלה..

אני כל כך לבד.
אני חולה כבר 3 ימים ולא אכפת לה. כאילו אני איזה קישוט בסלון. לא דואגת לי, נמצאת לידי, מכינה לי תה ואוכל, כלום.
עסוקה בחרא שלה.. בעבודה. 3 ימים אני במיטה בקושי חיה והיא לא יכולה לקחת אותי מחר לרופאה- יש לה עבודה.
בת זונה.
אני כל כך כועסת עליה. מרגישה נורא. אני מרגישה כל כך לבד בעולם. אין לי למי לפנות ומה לעשות בלעדיה.
שונאת את זה שאני זקוקה לה. תלויה בה.
ועדיין לא מבינה.. למה היא מתנהגת ככה?! אני עד כדי כך מיותרת עבורה?! סתם עוד נטל.. מעיק ומעצבן.
אלוהים תיקח אותי בבקשה.
מה חיי שווים אם ככה מתייחסת אליי אמא שלי ?!


תגובות (18)

מסכים איתך לגמרי, את פשוט מיותרת, כול כך לא חשובה, וכנראה שתמותי מהמחלה הזאת. ובטח שאף אחד לא יגלה את זה במשך כמה ימים, ושאף אחד לא יבכה עליך….

זה מה שרצית לשמע?

26/08/2015 21:40

תסום חתיכת מניאק.

26/08/2015 22:08

    אז קומי וקחי שליטה על חייך… זה לא מסובך

    26/08/2015 22:24

סתום**

26/08/2015 22:08

דיי כבר חלאס אתה לא מכיר אותי ולא יודע עליי כלום. שחרר

26/08/2015 22:29

אולי אם תבקשי היא תשאר איתך…. וזה בהחלט לא בסדר ששהיאמתנהגת ככה, אבל לפעמים אנשים פשוט עיוורים למה שקורה סביבם כשהם שקועים חזק במשהו. תרגישי טוב!!

27/08/2015 01:22

    ביקשתי ודיברתי איתה והיא רק התחמקה והתעצבנה עליי :/

    27/08/2015 02:15

אני כן יכולה להבין אותך. זה מאכזב, ומעצבן, ומעליב, והופך אותה למריר ושומר טינה וזה לא נעים בכלל.
אולי אני טועה באיך שאני מתייחסת לחיים שלי, תשפטי אותי איך שתרצי, הרבה יותר קל לי לחשוב על הבעיות של אחרים משלי – זה הרבה יותר פשוט. אולי לאמא שלך יש מלא מלא עבודה כי יש כל כך הרבה הוצאות בבית והיא לא רוצה לאכזב אותך, את הבת שלה? אולי בדיוק עובר עליה פרידה או משהו עצוב ואישי שהיא לא נוהגת לשתף איתך, כי היא פוחדת להפיל עלייך דברים – וכן! הורים טועים, ומהניסיון שלי אלפי אלפי פעמים טועים.
הסיבה שאמא שלך מתנהגת ככה יכולה להיות כל כך מוצדקת וגם כל כך לא – תלוי איך מסתכלים על זה. אני מבינה כמה זה מעליב, במיוחד אם אולי משהו יושב עליך ואז כשאתה חולה אז רק צמא עוד יותר לתשומת לב שלא מגיעה – אני לא מפקפקת בך ואני לא מכירה אותך ואני ממש לא צריכה שתגידי לי את זה! אבל מה עם אמא שלך בכל העניין?
אני אומרת לך את כל זה מאחת שעוברת את זה כל יום, שמוותרת לפעמים על הרצונות והחיים שלה בשביל לסבול את הבעיות שלא שלי מספיק פעמים ולמספיק זמן. אני אולי מגזימה בצורה שאני עושה את זה, אבל אל תתעלמי מהצד השני בכלל – פשוט גם אל תגזימי כמוני.
אני לא יודעת למה באמת פרסמת את הסיפור הזה באתר. אולי נורא רצית למצוץ את תשומת הלב מפה, מתגובות אוהבות וארוכות וחמות שיגיעו מכאן, אולי רצית פשוט לפרוק את זה במקום שלא ימצאו – אני לא אוכל לדעת. זה טיפה מרגיש שאת רצית את התגובות החמות, ממש השתוקקת להן, ואז שפלאר אמר משהו כזה ישיר ולא נחמד התנפלת עליו בנימוק "אתה לא מכיר אותי."
זה פריקה, אז אולי אנחנו כן מכירים?
קצת לא נעים לי להגיד את זה, אבל אני כן מסכימה אתו. קחי שליטה על החיים שלך! קומי ותגידי לה שזה מפריע לך! אם תמשיכי להתמרר בצד זה לא יעזור.
חשוב לי להגיד שאני מבינה מה את עוברת, אבל בשביל לשמור על עצמך ועל קשרים לחיים חשוב להביט על הצד השני ולא לשכוח את עצמך תוך כדי. אני מצטערת אם זה יצא קשה או אפילו מגעיל, זה לא הייתה הכוונה.

27/08/2015 01:44

    אני יהיה כנה איתך נשמה- כתבתי כאן כי רציתי לפרוק אבל בעיקר כי רציתי את התגובות החמות.. שאדע שיש אנשים בעולם שאכפת להם ממני, וכן כמה שזה הזוי כי סך הכל זה עולם וירטואלי- זה יכל להעלות לי את המצברוח בשניות..
    אז הפסדתי. וגם אתם. אחרי תגובות כאלה אני לא רוצה לכתוב פה יותר. כואב לי שזה היחס.. השיפוטיות והביקורת שיש פה, יש לי מספיק מהם בחיים האמיתיים. אז תודה באמת.
    אני יודעת שאני קטנונית ושאני מתבכיינת.. אבל לעזאזל אין לכם זכות לבקר אותי. בלי באמת לדעת מה המניעים שלי ובלי להיות שם בשבילי לפחות פעם אחת. זה לא חכמה לבוא ולכתוב כמה מילים למישהי שאתם לא מכירים.
    אבל תחשבו שניה לפני שאתם עושים את זה.. האם זה באמת יעזור?!

    27/08/2015 02:19

    אני מסכימה שצורת הדיבור של פלאר הייתה נוראית, ואני מצטערת אם מה שכתבתי נשמע קר וקשה כי אני באמת רוצה לעזור!
    כשאני כותבת דברים כאלה אני מקווה שזה יעזור…

    27/08/2015 12:20

אוקי..

27/08/2015 13:03

דבר ראשון תרגישי טוב דבר שני אני מסכימה עם תולעת סיפורים שאת צריכה לנסות להבין אותה אני ממש מבינה אותך גם אני עברתי תקופה כזו לא קל בכלל אבל תזכרי שהיא אמא שלך ואוהבת אותך ורוצה את הטוב ביותר בשבילך אני למשל פורקת הכל בכתיבה (או בבכי) אז אני מציעה לך לכתוב מכתב ממך אליה ותרשמי שם כל מה שמעצבן ומעליב אותך אם את רוצה תעבירי לה את זה, או שתעלי לפה או שפשוט את יכולה לשתף מישהו במה שעובר עלייך אם זה ככה המון זמן לדבר עם היועצת או המנהלת או אבא או מישהו מהמשפחה..
אני מקווה שעזרתי!

27/08/2015 17:04

    תודה נסיכה :) עצוב לי שככה היה המצב אתמול.. אבל בסוף הסוף טוב.. כי עם כל איך שכתבתי אני קצת יצורה ואני מתהפכת בשניות וברגע שקמתי היום הכל נעלם כאילו לא היה קיים מעולם.. ובאמת שהיה לי כייף היום עם אמא שלי ואני אוהבת אותה..
    אז כן, מסתבר שעזרה לי הפריקה פה
    תודה ♡♡

    28/08/2015 01:49

הי חמודה,
לזמן יש את היכולת להכניס את הדברים לפרופורציה, לזמן ולבעיות הגדולות באמת שמגיעות אלינו בהמשך החיים…
כשאנחנו חולים רגשות שליליים מתעצמים אפילו יותר ואנחנו נוטים לראות את העולם בצבעים יותר שחורים ממה שהם באמת.
אני לא יודעת מה טיב היחסים שלך עם אמא שלך, אני יודעת לומר לך שאין אמא שלא אוהבת את הילדים שלה באופן זה או אחר.
יכול להיות שאם היא תראה חיוך מגיע קודם מהצד שלך, יהיה קל לה יותר להיפתח בחזרה.
ויכול להיות שלא.
את מכירה אותה הכי טוב ויודעת מה יניע אותה הכי טוב לתגובה חיובית או שלילית.
בכל אופן, קחי אחריות על השמחה וגם על העצב שלך.
אם השמחה לא בנמצא תמצאי דרכים לייצר אותה: לכתוב, לקרוא, לאלץ את עצמך לראות את הסדרה הכי מצחיקה שיש רק כדי שהצחוק שישתחרר בגוף ייתן לך הקלה מהמועקה בחזה. משם כבר קל יותר להתרומם.
בהצלחה חמודית….. קחי הכל בקלות ; )

27/08/2015 21:55

    תנקס אהובה שלי ♡♡ למדתי ממה שכתבת.. מקווה ליישם בפעם הבאה ברגע האמת.. ואל תשאלי אותי איך אני יודעת שתהיה אחת כזאת- אני פשוט פסיכית… :/

    28/08/2015 01:51

תשמעי,אני ממליצה לך לדבר יותר אם אמא שלך ותבקשי שתתן לל הסברים לסיבה הזאת שהיא לא מטפלת בך,אני מקווה שמצב ישתפר הרבה יותר ושתהיי בריאה מאושרת וחייכנית,אני אוהבת את זה שאת נפתחת ולא שומרת כלום בלבך,אל תחששי הכל יהיה בסדר,תרגישי טוב

29/08/2015 12:10

תודה נשמהה !! עשית לי טוב ממש :) אוהבת

29/08/2015 18:26

דרך אגב המשכתי את הסיפור מחכה שאת תמשיכי את שלך

07/09/2015 20:37
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך