כותבת אחת
הסיפור פשוט נשפך ממני... מקווה שאהבתם

בחייה ובמותה

כותבת אחת 13/08/2015 615 צפיות 4 תגובות
הסיפור פשוט נשפך ממני... מקווה שאהבתם

היא הולכת ברחוב ומזמזמת לעצמה מנגינה, החושך מתחיל לרדת והיא מחישה את צעדיה.
היא נכנסת הביתה, עוברת על פני המטבח ואומרת שלום לרובי העוזרת, נכנסת לחדר העבודה של אביה ונותנת לו נשיקה על הלחי \"היי הנסיכה שלי חזרה\" הוא אומר ומנשק אותה בחזרה \"איך היה באודישן?\" \"הלך טוב.. נראה לי שאני יתקבל לתפקיד של אמה\" \"זה התפקיד הראשי?!!\" \"כן..\" \"כל הכבוד! אני לא מאמין הבת שלי תהיה כוכבת\" \"חכה אבא זה עדיין לא בטוח… טוב יש לי דברים לעשות\" היא אמרה וצעדה לכיוון היציאה של החדר \"מה את רוצה לארוחת ערב?\" \"אני יגיד לרובי להכין ספגטי.. תמשיך לעבוד\".
היא עלתה במדרגות במהירות, להספיק לתכנית טלוויזיה האהובה עליה \'טיפות\' זאת טלנובלה במלוא מובן המילה וגל לא פספסה שום פרק עד היום.. יש שם את השחקן האהוב עליה שהיא מעריצה ויודעת עליו כמעט הכל, קוראים לו עומר פריד והוא \"כל כך חתיך, ומושלם, ומצחיק, ורגיש, ואוי אני פשוט אוהבת אותו\" (=ציטוט של גל).
בקיצור חיים שיגרתיים בלי הפתעות מיוחדות… אה חוץ מזה שההורים שלה גרושים ואמא שלה גרה באוסטרליה וגל לא שממעה ממנה כלום מגיל 4 למרות שהיא בת 15.
הכל טוב ויפה עד שיום אחד אחרי החזרות להצגה (היא קיבלה את התפקיד הראשי) גל חזרה הביתה אך לא הורשתה להיכנס, הבית שלה, המקום הפרטי שלה היה מוקף בשוטרים שלא נתנו לצאת ולהיכנס, אף אחד לא הסביר לה מה בדיוק קרה… היא שמעה פיסות של דברים \"העוזרת התנפלה עם סכין\" \"כולם חשבו שהיא מקסימה\" \"מישהו צריך לדבר עם הילדה…\" היא ראתה שוטרת לא נמוכה ולא גבוהה, שחומה ורצינית מתקרבת אליה \"גל? את גל?\" היא שאלה \"כן.. מה קורה פה?\" גל שאלה בבהלה \"העוזרת שלכם… היא רצחה..\" השוטרת גימגמה ולא סיימה את המשפט \"מה קורה כאן? אני חולמת!! את מי היא רצחה?! תעני לי\" גל התחילה לנער את השוטרת תוך כדי שהיא בוכה וצועקת \"אבא שלך נרצח\" השוטרת אמרה בלי ששום חמלה, ככה לפחות גל הרגישה.. \"לא זה לא יכול להיות!!! רובי היא אישה טובה !!! אבא לא עשה לה כלום!\" \"אני מצטערת\" השוטרת אמרה והלכה, מותירה את גל שבורה לרסיסים, מיבבת בבכי.. לא מעכלת \"לא!!!!\" היא צועקת \"זה לא נכון!!!!! אתם משקרים לי! זה לא הגיוני\" היא צועקת אל תוך החושך, היא לא ראתה אף אחד רק אורות כחולים של ניידות המשטרה ואורות אדומים של האמבולנס היבהבו לנגד עיניה כצוחקים על מה שקרה.. וכך כשהיא ממשיכה לבכות בלי שאף אחד עוזר לה היא נפלה על המדרכה ונותנת לגוף שלה להכריע את הכף. \'נפש צעירה, תישאר איתנו תמיד\' כך כתבו על מציבתה של גל… בחייה ובמותה.


תגובות (4)

וואי ריגשת אותי

13/08/2015 18:16

    אני שמחה שהצלחתי לרגש אותך… :)

    14/08/2015 15:46

אין לי בדיוק מה לומר חוץ מזה שאני חושבת שזה סיפור באמת יפה. ועצוב.

13/08/2015 20:28
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך