ביריונות הורגת חלק 1

01/01/2016 429 צפיות 3 תגובות

יום שלישי שעה 17:08(מתוך היומן של לירז)
זה כבר 3 חודשים נמאס לי כבר
3 חודשים של הצקות מכות מילים ועוד…
ועכשיו סופסוף התאהבתי סופסוף
נראה לי שעכשיו יהיה טוב ככה אני מקווה לפחות…
הוא בגילי בן 16 שיער חום בהיר עיניים כחולות כמו צבע השמיים
פשוט מושלם קוראים לו ליאור וכן שאלתי אם יש לו חברה והוא אמר שהייתה לו והוא נפרד ממנה לפני שבוע אז בינתיים אנחנו ידידים אני מקווה שזה יהיה יותר מידידים…

יום ראשון 08:30
הגעתי הבוקר לבית הספר ושם חיכתה לי נערה בלונידית עם עיניים חומות אבל היה נראה שהיא כועסת היא ניגשה אליי ושאלה "יש לך חבר?" עניתי לה בקור רוח "לא , זאת אומרת יש מישהו אבל אנחנו עדיין לא חברים"
היא ענתה בטון כועס "מצוין אל תתעסקי איתו הוא שלי ורק שלי!"
אמרתי לה "הוא אמר שאין לו חברה"
היא ענתה לי בחזרה "זה נכון עדיין אין לו חברה אבל אני אהיה חברה שלו! , אז לכי תהיי זונה למישהו אחר ותרדי ממנו אחרת אני אמרר לך את החיים."
ולא רציתי להיכנס לצרות אז התרחקתי ממנו הוא שלח לי הודעות וסיננתי התקשר אליי וסיננתי…
שעה 18:45
הוא שלח שוב הודעה 'לירז? למה את לא עונה לי? עשיתי לך משהו? בבקשה תעני לי אני משתגע כאן'
שלחתי לו 'אני מצטערת אבל זה לא יעבוד בנינו ואני לא רוצה להיכנס לצרות להתראות'
הוא התקשר אליי 5 פעמים ולא עניתי…הלכתי לישון בהרגשה שפספסתי משהו שהיה יכול להיות טוב…התאכזבתי מעצמי

יום שבת 09:10
עבר שבוע שהוא לא שלח הודעה ולא התקשר הוא גם לא הדיע לבית הספר שלחתי הודעה לאחת החברות לכיתה שמכירה אותו ושאלתי 'היי שירי אממ יש לי שאלה מה עם ליאור? הוא לא הגיע שבוע לבית הספר הכל בסדר איתו?'
היא ענתה אחריי 7 דקות 'הוא בסדר הוא אמר לי שהוא חולה אבל הוא יגיע מחר'
השבתי לה 'תודה רבה כבר דאגתי לו'
ירדה לי אבן ענקית מהלב
בשעה 11:57 קיבלתי הודעה ממנו 'אני צריך לדבר איתך על משהו בדחיפות מחר בבית הספר בשעה 08:15 בספסלים ליד השכבה אני מחכה לך'
לא השבתי לו אבל ידעתי שזה רציני אז החלטתי ללכת לדבר איתו


תגובות (3)

חיים שלי,זיהיתי אותך לפי הסיפור,אני ממש אוהבת את הכתיבה שלך,את כותבת מדהים????????

01/01/2016 01:50

לא ממש אוהבת סיפור בצורת יומן אבל הסיפור שלך יוצא דופן

01/01/2016 14:23
סיפורים נוספים שיעניינו אותך