בסופו של יום

Unreal 06/06/2016 645 צפיות 2 תגובות

אז אחריי שצעקו עלי והשפילו אותי, שהדמעות שזלגו על פניי לא הפריעו לאף אחד.
אחריי זה כבר הבנתי שדיי, שכשלהורים לא אכפת והם לא מאמינים, כשהבנתי שלאף אחד לא אכפת.
של הבנתי שדיי וזה הסוף.
תמיד ידעתי שזה עניין של זמן, עוד מהיום שנולדתי.
עניין של זמן מהיום שבו התחלתי להבין מה הם חיים ועד היום שלא אוכל כבר להתמודד איתם.
מניחה שהיום הזה הוא היום.


תגובות (2)

זה קטע יפה.. משקף את הייאוש מהעולם בצורה קצרה וטובה. אני לא יודע אם הוא אישי ואמיתי או סתם מחשבה או מה, אבל יש משפט שאומר I rather regret the things I said than regret the things I haven't said, אז בכל זאת אכתוב משהו לעידוד :) בבקשה אל תוותרי.. יש הרבה בשביל מה לחיות, גם אם את לא רואה את זה כרגע. תחשבי על העתיד ועל זה שתוכלי פשוט לעבור מקום ולמצוא אנשים שכן אכפת להם. יש המון אנשים שישמחו לדאוג לך, את פשוט צריכה למצוא אותם. את צריכה לחשוב על כל מה שיהיה בעתיד ולמצוא לך נקודת אור שתעזור לך לא לטבוע, זה יכול להיות התקווה לעתיד טוב יותר וזה יכול להיות סתם מקום שבו את מי שאת ומרגישה שמחה.. אם תרצי אפשרי לכתוב למייל של אנשים דרך הפרופיל הודעות, אז את יכולה לשלוח לי הודעה ואנסה לעזור לך למצוא נקודות אור :) בינתיים סיקרנת אותי איך שאר הכתיבה שלך אז הלכתי לי לקרוא עוד סיפורים~

06/06/2016 13:18

גם אני כמו כולם מידי פעם מתעוררת בבוקר ליום קצת קשה ומייאש מהרגיל, כתבתי את זה מהמקום ההוא ולא מכוונה אחרת. אבל תודה ענקית גרמת לי להרגיש הרבה יותר טוב❤️

06/06/2016 18:40
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך