ברוך ה' אני נושם.

Lola^^ 21/03/2016 643 צפיות 2 תגובות

בס"ד.
שלום אבא.
יש לי רגעים שאני ממורמר, שונא לצאת מהבית וכל אחד נראה לי זר. אבל אבא יקר מבטיח לך שאני צריך אותך יותר מכל ברגעים אלא. כי נכון שמשהו יושב על הלב, לא מרפה ומחליט להאחז. אני רואה את העולם אפל ומרושע, אני קנאי ופחדן לא מודה שקשה לי לנשום. אבל באותם רגעים אני צריך שתזכיר לי שהכל חולף בחיים, שיש אנשים שמר גורלם יותר מגורלי, שגם אם בשבילי זה הכי נורא אתה שם למעלה מכוון שזה יהיה הכי טוב בשבילי כי בסופו של דבר אתה יצרת אותי ואתה יודע מה הכי טוב בשבילי.
שאתה מביט בי וגאה שלמרות שקשה לי אני עדיין דורש אותך. תדע לך אבי שיש את אותם הרגעים שאני מרגיש עמוק בפנים שאני לא שווה להיות בן של אלוקים כי הדיבור וההתנהגות רחוקים מלהיות גאווה לבן של מלך אז אני מרכין ראש ומרגיש בושה ואני יודע שבאותם רגעים אני הכי צריך אותך. שתזכיר לי שבראת אותי בנאדם ולא מלאך ולכן אני לא מושלם ומותר לי למעוד.שתזכיר לי שאתה לא רק מלך שופט אלה גם אבא דואג. אני צריך שתזכיר לי שצדיק זה אדם שנופל וקם, נופל וקם. אני צריך שתגרום לי להבין שלמרות שרע לי בפנים אתה עדיין אוהב אותי ורוצה שאתעודד ואשמח כי אתה שם למעלה לא שוכח אף אחד.
לפעמים עולה לי מחשבה בראש לאחר כל ההתחבטויות בלב, איזה זכות יש לי להתלונן בחיים כשבעצם בראת הכל בשבילי ואתה תמיד פה לצידי. כשאתה הוא רופא עשיר רחמן וסלחן הכי גדול בעולם.
תודה על אויר לנשימה.


תגובות (2)

ואוו, כמה שהקטע הזה מקסים ומלא בעוצמות! כתבת את זה בצורה אמתית כך שממש הצלחתי להתחבר לזה..
פשוט יפהפייה ♥

23/03/2016 16:40

תודה לך ספיר, חג שמח ומהנה ^^

23/03/2016 21:25
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך