גדוד 105 בזבל – פרולוג

Hermione10 27/07/2015 1220 צפיות תגובה אחת

"טיילור, מה אתה עושה?"
"קורנליוס אמר לי לאפות יוגה ליום ההולדת של קים."
"קורנליוס? אתה מתכוון לאייק?" גיחכה רות׳.
"מה שתגידי. אייק אמר לי לאפות עוגה, לפיך, ואני אופה."
"אני לא אמרתי לך לאפות עוגה ליום ההולדת של קים," הכחישה רות׳ בתוקף. "היא… היא חתיכת כלבה בוגדנית."
"היא עדיין אחות של אייק. את יודעת…"
"כן, אבל היא עדיין חתיכת כלבה! סיפרתי לה שאני מאוהבת בסד והיא הפיצה את זה! עכשיו אני די בטוחה שכל העולם יודע."
"טוב, את לא יכולה לדעת מי הפיץ את זה." אמר טיילור והכניס את התבנית מפוצצת השוקולד והקצפת המגעילה – זו שרות׳ אלרגית אליה – לתנור. לשעה. זה לא יהיה טוב.
"יכול להיות שזו אמי."
"זו לא אמי," אמרה רות׳ וגיחכה. שחורת השיער לא ידעה כמה היא טועה. "היא החברה הכי טובה שלי."
"את זוכרת שקים היא החברה הכי טובה שלך מאז שהתחלת פה את ההתמחות, עיניים?"
הוא נהג לקרוא לה כך בשל עיניה הירוקות שהתאימו לשיערה השחור באופן מושלם, העיניים שלא הפסיקה לגלגל, העיניים הירוקות שהיפנטו כל גבר במבט. טיילור היה ויהיה החבר הכי טוב של רות׳. למרות שהוא קונדסאי מעצבן, בעל שיער שטני מבולגן ועיניים חומות, סקסי כזה שלא יאומן, לא ברור איך התקבל להתמחות במטוסים. אפילו שהוא שרירי מספיק, וכל בחורה שאי פעם שכבה איתו יכלה להעיד על כך.
"מה תגיד לקים? היא עברה לגדוד 107, לידיעתך," נשפה רות׳ בבוז. היא שנאה את גדוד 107. לא רק בגלל שכולם שם היו חתיכים ומעצבנים עד שנאה, ושכל הבנות היו סקסיות ומטומטמות לבל יתואר, הם היו מושלמים, למרות שרות׳ סירבה להודות בזאת.
ובואו, תכירו את גדוד 105.
טיילור קורטני – בן 23, תואר אחד בבישול (יש כזה דבר, רות׳ הופתעה), שיער שטני ועיניים חומות. אליל הסקס, סוטה ברמות גבוהות ביותר, שתוטניק, קונדסאי ממש טוב, אידיוט ומצחיק. מצחיק מאוד.
רות'ר סמית׳ – בת 22, למי ששואל, נולדה ב-30 ביוני (איזה צירוף מקרים), תואר אחד בחינוך. שיער שחור, חלק וארוך ועיניים ירוקות, חודרות ומהפנטות. עליה, זה נראה פאקינג טוב.
אמילי פטיפון – "החברה" הכי טובה של רות׳, בת 22, שיער בלונדיני כהה ועיניים אפורות, דומה לדראקו מאלפוי מהארי פוטר. רעה, רכלנית, גורמת להרגיש לסובבים אותה טוב, כאילו שהם נעלים, חזקים ומלאי ביטחון עצמי. בקיצור, כלבה בוגדנית.
קימברלי ווטרסון – שיער כחול-סגול, המרדנית של הגדוד, ההפך מטיילור, אבל באיזשהו אופן היא ממש משלימה אותו. עיניים בצע שוקולד מריר, מרירה יותר מהעיניים שלה, צינית בכל מצב. לשעבר החברה הבאמת הכי טובה של רות׳.
רובי (רוברט) מק'לאגן – חנון, חרשן, בן 22.8, תואר ברפואה ותואר במתמטיקה (מתי הוא הספיק, לעזאזל?!). תולעת ספרים, חסר ביטחון עצמי בעליל, נחוש ואמיץ בשעת הצורך. שיער בצבע פודינג שוקולד, יהודי, שחקן נהדר ומצחיק.
סדריק (סד) פנינגטון – בן 23, אח של המפקד אייק, תואר אחד באסטרטגיה, רציני, קשוח, לוקח אחריות. אחראי, אוהב לישון ואוהב לראות סרטי קומדיה, אוהב להתכרבל באופן מפתיע ואוהב ללמוד. שיער שחור ופרוע, בדיוק כמו של הארי פוטר, מאוהב ברות׳ והיא בו, אך הם נשארים אדישים ותמימים (אויש כמה צפוי!) ועיניים כחולות, צלולות, בגודל המושלם..
וכמובן, אחרון (ולא כל כך חביב), אייק ג׳קסון – אח של סדריק, בן 26, נשוי פלוס אחת (שבגלל לא דומה לו), עשה את 'זה' בגיל 16 (עד כמה שזה סוטה). שרירי, חתיך באופן מפתיע, נחמד אבל רציני, שונא ללמוד, אוהב לפנות ישר לעניין ובואו נגיד שלא תמצאו אותו רואה סרטים בלילה…


תגובות (1)

יפה מחכה להמשך

27/07/2015 13:16
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך