גורל

13/11/2020 318 צפיות אין תגובות

האם גורל הוא צירוף מקרים? או משהו ש "נכתב מראש" או "נכתב מלמעלה".

עץ שנפל על הכביש גרם לעצירת המכוניות, שאחת מהן, התנגשה בזו שלפניה. זה קרה כי הנהג, אמנון שמו, החליף תחנה ברדיו כששמע פוליטיקאית מקשקשת תעמולת בחירות. הוא לא הבחין במכונית שעצרה לפניו ופגע בה. הבחורה שנהגה, רחל, נפגעה בצווארה והובהלה לבית החולים הקרוב. אמנון עצמו הזמין את האמבולנס ונסע אחריו לבית החולים. בבית החולים טיפל בה ד"ר יוסף, רופא שהחליף משמרת עם ד"ר אילן, שהיה צריך לנסוע לאירוע משפחתי.

היום, יותר משנה אחרי התאונה, ד"ר יוסף ורחל נשואים. אמנון הוזמן לחתונה שלהם ופגש שם את עינב, בת דודתה של רחל, והם יוצאים כבר שלושה חודשים.

הבאתי את המקרה לאוזניו של חוקר גורלות ידוע, ושאלתי אותו "האם המחולל הגורלי היא הרוח או אולי העץ שנפל ברוח?"
"לא זה ולא זה." ענה לאחר שחקר את השתלשלות האירועים.

מסקנתו של החוקר היתה שהמחולל הוא המרואיין ברדיו שהיה מתוכנן לעלות לשידור והוחלף ברגע האחרון. מסתבר שהוא היה מצונן והודיע שאינו יכול להשתתף בראיון. מפיקת תוכנית הרדיו התקשרה לפוליטיקאית והעלתה אותה במקומו לשידור, שהרגיז את אמנון.

מסתבר שהמרואיין שחלה הצטנן מאד במסע סקי בשוויץ. הוא ניצח בתחרות שחמט וקיבל פרס – נסיעה לשוויץ.
חשבתי על המרואיין: "דחילק, אתה נוסע לשוויץ ועוד לסקי? תתלבש טוב אחי."

חוקר גורלות מתחרה טען שניצחונו של המרואיין בתחרות השחמט – היא הטריגר, אבל קביעתו של החוקר הראשון – הנסיעה לשוויץ – התקבלה.
(פרוטוקולי החקירות שמורים במערכת).


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך