Barxoxo
איך? נשמע מעניין בינתיים? להמשיך? לשפר? אשמח לתגובה:)

ג'יין טיילור- הקדמה – פרק 1

Barxoxo 16/03/2014 822 צפיות 6 תגובות
איך? נשמע מעניין בינתיים? להמשיך? לשפר? אשמח לתגובה:)

יש המון אנשים יוצאי דופן בעולם הזה. או לפחות חושבים ככה. הם מתהלכים בינינו, נראים רגילים, חלקם עם סיפור חיים ארוך ומסובך, וחלקם טרם הספיקו לדבר. כולם רק מחפשים דבר אחד משותף. מישהו שישמע. שיקשיב. לכל בן יש את הסיפור היוצא דופן שלו. גם לי יש סיפור לספר. וזה הסיפור שלי .

יום חמישי, ספטמבר 12, 1967.

"מה תרצה להזמין אדוני?"
"כוס ג'ק דניאלס אחת בבקשה"
"אין בעיה" קרצה לי המלצרית וניקתה את הבר. ברקע נשמעה מוזיקת ג'אז נפלאה האופיינית לשנות השבעים הצבעוניות.
לשבת בבר. זה כל מה שידעתי עד עכשיו בחיי ההוללים. הוצאתי אנחה מפי. כל יום אותו דבר.. אותה הפעולה בדיוק. אבל הפעם, הפעם הזו הייתה שונה. כשראיתי אותה לראשונה.. בפינה של הבר ..
לא יכולתי להוריד את העיניים שלי ממנה.. המודעה הקטנה הזו שהייתה תלויה על הקיר. מצמצתי פעמיים כדי להאמין.
מודגשת באותיות גדולות: "דרוש עיתונאי בעל ניסיון" .
זהו זה. זאת הולכת להיות הפריצה הגדולה שלי כסופר. בטוח שיקבלו אותי בגלל כישרון הכתיבה היוצא דופן שלי.
"לא סתם עברתי לטקסס אחרי הכול" הרמתי גבה תוך כדי חצי חיוך מרוצה.
קרעתי את המספר והכתובת על המודעה וחיכיתי. חיכיתי שרוע על המיטה באחוזה הקטנה שלי. אם יש לי אחוזה, אז למה אני מחפש עבודה אתם שואלים? זה הסיפור היוצא הדופן שלי, בינתיים.


תגובות (6)

הו זה בהחלט נשמע מעניין מאוד!
וברוכה הבאה לאתר D: (את בת? ~פדיחה~)
בכל אופן המשך, אהבתי מאוד את הכתיבה :> (ויש לך תמונה אוסום *^*)

16/03/2014 06:26

    קודם כל ברוכים הבאין לאתר, מקווה שתהני פה ;)
    אני מסכימה עם ספיר. ההקדמה נשמעת ממש מעניינת, והכתיבה שלך טובה. את לא ממהרת מדי עם העלילה, וזה ממש טוב.
    מקווה לראות המשך בקרוב :)

    אוהבת, לוסי.

    16/03/2014 07:02

קודם כל ברוכים הבאין לאתר, מקווה שתהני פה ;)
אני מסכימה עם ספיר. ההקדמה נשמעת ממש מעניינת, והכתיבה שלך טובה. את לא ממהרת מדי עם העלילה, וזה ממש טוב.
מקווה לראות המשך בקרוב :)

אוהבת, לוסי.

16/03/2014 07:02

להמשיך, ואני מקווה שלא כול הפרקים שלך הם כאלה קצרים.

16/03/2014 07:16

    אה… וברוכה הבא(ה?) לאתר.

    16/03/2014 07:17

אני בת חחח תודה רבה הפרק הבא יהיה יותר ארוך;)

16/03/2014 15:28
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך