פרפר 12
מאז שגיליתי את האתר נפתחתי לעולם אחר, לעולם שהכרתי אבל לא עניין אותי כלכך . לפעמים ניסיתי לכתוב אבל לא הכי הצלחתי ואני יכולה להגיד עכשיו אחרי חצי שנה שאני מנסה לכתוב ומגלה את עצמי מחדש שזה הדבר הכי טוב שיש .שיש לי איך לפרוק גם אם הכתיבה לא הכי טובה אבל היא הכי טובה בדרך שלי .וזה כיף שגיליתי עוד משהו על עצמי . שלכם פרפר 12 :)

גלגל החיים

פרפר 12 02/04/2016 942 צפיות אין תגובות
מאז שגיליתי את האתר נפתחתי לעולם אחר, לעולם שהכרתי אבל לא עניין אותי כלכך . לפעמים ניסיתי לכתוב אבל לא הכי הצלחתי ואני יכולה להגיד עכשיו אחרי חצי שנה שאני מנסה לכתוב ומגלה את עצמי מחדש שזה הדבר הכי טוב שיש .שיש לי איך לפרוק גם אם הכתיבה לא הכי טובה אבל היא הכי טובה בדרך שלי .וזה כיף שגיליתי עוד משהו על עצמי . שלכם פרפר 12 :)

בחיים יש תקופות טובות ויש תקופות לא טובות.
זה הולך לפי הסדר ..
אתה שמח , כלכך שמח הכל פתאום מסתדר לך ,אתה מלא חברים , בלימודים הכל מצוין
אתה מרגיש טוב עם עצמך . ואתה יודע שכרגע ? אף אחד לא יכול לעצור אותך !
ופתאום היקום נותן לך סטירה . מפיל אותך לקרשים .
אתה מרגיש לבד ,אתה מרגיש לבד עם עצמך .
פתאום לא הכל הולך לך , ריבים עם ההורים .או איזה משהו שקרה לך ,ויש אפשרות שממעיטים בערך שלך .
אתה מתחיל להיות מרוסק , הכתפיים הם עייפות , העיניים רוצות רק להיסגר , הגוף רוצה לישון ולא לקום .
דווקא ברגע הכי לא מתאים אתה נשבר כי אין לך כוח להתמודד עם החיים כי בעצם לפני כמה שניות היית הבן אדם הכי מאושר ?! החיים הזכירו לך פתאום שלא הכל ורוד .
ועכשיו אתה מיואש.
ועכשיו זה הבחירה שלך , האם לקום ? או לתת ליקום לרסק אותך ?!
אז אני ברגע חולשה עוצמת את העיניים ונשכבת על הרצפה ,מביטה לשמיים ,נושמת אוויר צח
ושואלת איך אני אוספת כוחות ונלחמת ?!
אז ברגע של חולשה אתה תעצום את העיניים ,תשכב על הרצפה, תביט לשמיים ,תנשום אוויר צח
ותגיד לעצמך אני עכשיו לא מוותר!
תלחם, תלחם נגד כולם , תלחם בעצמך , תלחם על האושר שלך .
ותראה איך פתאום תתחיל להרגיש שמח ותראה שהכל מסתדר לך .
ואז ? אתה ניצחת .
ניצחת את גלגל החיים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך