גלי והתעלומה המשך 2

19/04/2012 640 צפיות 2 תגובות

התרחקתי מדלת חדרם של הורי, יצאתי החוצה, טרקתי את הדלת ורצתי לבית הספר תוך כדי שאני ממלמלת לעצמי:זה לא יכול להיות, לא שמעת נכון. בכלל לא שמתי לב שעברתי את נעמה בריצה. היא צרחה אלי אבל לא שמעתי. בשיעורים לא הקשבתי בכלל אפילו לא בהיסטוריה שזה השיעור האהוב עלי. בצהריים תום שאל אותי מה קורה, כי הוא ראה שאני מוטרדת. אמרתי לו שיעזוב אותי ורצתי הביתה. במשך שאר היום, ניסיתי להוציא מההורים שלי פרטים על הלידה שלי, לראות אם הם באמת ההורים שלי. כנראה לאמא כבר נמאס מהשאלות שלי, אז היא אמרה שהיא לא יכולה יותר והיא חייבת לגלות לי את האמת. אני ישבתי מתוחה, מה האמת?, אני מאומצת?. אמא התחילה להגיד, שהיא ואבא רצו לספר לי מזמן אבל לא מצאו את הזמן המתאים. ״כנראה שהזמן המתאים הוא עכשיו״ היא המשיכה:״את מאומצת״.

הרגשתי סחרחורת, רציתי למות:אני מאומצת?. רצתי לחדר ונעלתי אותו. נעמה התקשרה אלי 5 פעמים וסימסה לי:״איפה את״,ו ״מה קורה״. אחרי שעה חזרתי אליה וסיפרתי לה מה ההורים שלי אמרו. בהתחלה, היא הייתה בשוק אבל אחר כך עודדה אותי ואמרה שזה לא אומר כלום, כי חן ואבי (ההורים המאמצים שלי) טיפלו בי כל השנים האלה אז הם ההורים האמיתיים שלי עכשיו. ״לא יודעת״ אמרתי לה. ״אני רוצה לדעת מי הם ההורים האמיתיים שלי״.

כל הלילה חשבתי על זה. ואז החלטתי, שאני יוצאת לחפש את ההורים האמיתיים שלי.

המשך יבוא……….…


תגובות (2)

ערב טוב עדן נראה לי שזה עתה הצטרפת לאתר "סיפורים" וכבר שתי יצירות מהממות הספקת לכתוב תמשיכי מתוקה ואמשיך לעקוב ולהגיב ממני ב – ♥ בקי ♥

19/04/2012 13:39

בוקר טוב בקי, אני מאוד מעריכה את התגובה שלך. חיכיתי לדעת מה חושבים על הסיפור שלי כדי להמשיך לכתוב. אז תודה רבה לך!!!!

19/04/2012 22:40
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך