אולימפוס
ניג׳סו לי... וממש לא היה לי כוח אז... ( אגב ההאשמות הקודמות לא נימחקו , כך שאפשר להעתיק ת׳דמויות ולהוסיף להן רקע! )

גם כן מלאך מגן עדן – הרשמה חדשה , סליחה…

אולימפוס 14/05/2014 777 צפיות 10 תגובות
ניג׳סו לי... וממש לא היה לי כוח אז... ( אגב ההאשמות הקודמות לא נימחקו , כך שאפשר להעתיק ת׳דמויות ולהוסיף להן רקע! )

אז… כל מי שעשה בהאשמות הקודמות מוזמן להעתיק ולהוסיף רקע או רק לשים רקע… הנה למי שלא ראה

הקדמה :

אני מייקל רובינסון בן -15.5 , אני אוהב כלבים , סוסים (בייחוד סייחים ואני רוכב) וגורי חתולים. אני מתופף מוכשר , וגם נגן גיטרה . גולש , וגיימר. החיים שלי היו מעולים , ואדירים , עד הרגע שבו מתתי . המוות זה לא דבר מרשים בהתחלה , הדבר הראשון שקורה זה כאבי יסוריים שאפילו בני האדם לא יוכלו לממש , אחרי זה הנפש שלך עוזבת את הגוף , ומגיע להיכל המישפט… ושם שוקלים את מעשיך הרעים והטובים , אם אתה בן אדם טוב אתה מלאך ונישלך אל גן העדן – ארץ אלוהים המוכר לנו , ואם אתה בן אדם רע , אתה נישלח לגיהנום , וכך קובעים שאתה שד , כאן אני עוצר , כי מתחילים לשיפוט אותי ועדיף לי להירגע ולא להילחץ כן?

אוקיי אז אני צריך קבוצה של מלאכים שיהיו חברים של מייקל , בנים ובנות … רק מלאכים לבינתיים

שם: מלא בבקשה
גיל:
סיבת מוות :
אופי:
מראה:
תחביבים:
יש לו/לה זוג: כן/לא
הוא/היא מאוהב/ת: כן/לא (אל תענו על זה אם יש להם כבר בן או בת זוג)
חבר הכי טוב: רק אם רוצים
יש לו סוד?:
רקע:


תגובות (10)

שם: לי אליז'בת ויליאם.
גיל:15
סיבת מוות: תאונת פגע וברח, נדרסה ע"י שיכור שעדיין לא נתפס.
אופי: כשהייתה מחוץ לבית הייתה חברותית, מלאת חיים, אוהבת לעשות שטויות ולהקצין דברים. תעשה הכל כדי שיקשיבו לה.
בבית הייתה סגורה רוב היום בחדרה, שקטה, מבצעת כל מה שאומרים לה בין אם זה מתאים לה ובין אם לא.
מראה:ילדה גבוהה, משקלה מעל הממוצע כלומר, כמעט שמנה. שיער שחור ארוך ועבה, עיניים חומות כשוקולד.
תחביבים:אוהבת לצפות בסדרות רפואה ומשטרה וחלומה להיות רופאה.
יש לה בן זוג.
חבר הכי טוב: ילד שהכירה מקבוצה בוואטאפ והם חולקים את אותו השם משפחה. מכנים את עצמם"בני דודים".
סוד: בגיל 13 ניסתה לעשן סיגריות ונתפסה מחזיקה את הקופסא בידיה, האשימה את אח שלה הגדול במקרה והוריה העבירו אותו לפנימייה.
רקע:משפחה עמידה מבחינה כלכלית, לא עישנה בעברה כלומר דור נקי מעישון.
הורים הדוגלים במצוינות וזה הדבר מקשה עליה לעמוד בדרישות ההורים.
בעבר, ברחם אימה היו שני ילדים. היא ואחיה. כשהגיע החודש התשיעי וזמן הלידה, לידה טבעית, היא זאת שיצאה ראשונה וגרמה לחנק אחיה ע"י חבל הטבור. הוריה עד היום מאשימים אותה במות אחיה.

14/05/2014 22:04

שם:קתרינה(קתרין) ניומן
גיל:15.5
סיבת המוות:סרטן סופני
אופי:טובת לב,חמודה,אוהבת חיות,עוזרת לכולם,סגורה.
מראה:שיער שחור ועיניים ירוקות גבוה ויפה
תחביבים:אוהבת לשיר ולנגן בפסנתר ואוהבת להיות הרבה עם החבר שלה.
רקע:גדלה בבית עשיר קיבלה בכל חייה את מה שביקשה,וממש חייה את חייה המושלמים שכל ילדה הייתה רוצה לקבל.
עד שחלתה בסרטן,הסרטן היה קשה ולמרות כל מאבקי בו הוא חזר בכל פעם מחדש.
היא מתה שתיים עשרה.

בן זוג:ג'ונתן גרייס
חברה הכי טובה:מרדית מונטוגמרי.
יש לה סוד:כן,היא תמיד סגורה לא מספרת לאף אחד על הילדות שלה שכנראה הייתה קשה,ונראה כאילו הכו אותה,לפי כל הצלקות על גופה.
שם:ג'ונתן גרייס
גיל:16
סיבת מוות:נרצח על ידי רוצח שכיר
מראה:שיער זהוב עיניים כחולות שרירי,רזה,יפה,גבוהה
אופי:קנאי,פזיז,מקשיב לאנשים,טוב לב,מתעצבן במהירות.
תחביבים:לנגן בפסנתר,לדבר עם אנשים,ולבלות עם החברה שלו קתרין.
בת זוג:קתרין ניומן
רקע:גדל בבית עמיד,היה ילד מפונק ומרדן.
יצא למסיבות של ילדים גדולים ממנו,והשתכר בהם.
יום אחד כאשר חזר ממסיבה אחת של חברו.
הרגיש כי מישהו עוקב אחריו.
הוא הסתובב כמה פעמים אבל לא ראה אף אחד.
אבל לפתע ראה צל צץ מאחוריו.
הוא הסתובב וראה איש בעל חיוך משוגע וסכין ביד.
הוא דקר אותו,וג'ונתן עבר מוות מלא יסוריים עד שמת על גשר במרחק של עשר דקות מביתו הבטוח.
ג'ונתן מת בגיל 14

שם:מרדית מונטוגמרי
גיל:15
סיבת המוות:לוקמיה
אופי:טובה,חמודה,אוהבת לבלות עם אנשים,עקשנית,סקרנית,סגורה.
מראה:ג'ינג'ית עיניים ירוקות כדשא,גבוה לא רזה ולא שמנה באמצע,יש לה מלא צלקות על כל הגוף.
תחביבים:ריקוד,אהבה למוזיקה.
בן זוג:לא
מאוהבת במישהו:כן
חברה הכי טוב:קתרין ניומן.
יש לה סוד:לא
רקע:מרדית חייה בבית עני אביה היה אלכוהליסטי,והרביץ לה בכל יום עם שוט אוועם חגורה כתוצאה מכך יש לה צלקות על הגוף.
אמה אף פעם לא הגנה על מרדית מפני אביה היא פשוט ישבה בצד ויבבה.
בגיל 13 חלתה מרדית בלוקמיה.
הוריה ניסו לכפר על התנהגותם אך היא לא הסכימה לקבל את התחננותם לקבלת סליחה.
היא מתה כמה דקות לאחר שגירשה את הוריה מבית החולים.

מקווה שאהבת ושתיקח את הדמויות

14/05/2014 22:28

אני לא פוסח על אף אחד

14/05/2014 22:31

אשמח אם תוכל לקרוא את הסיפורים שלי

14/05/2014 22:34

לא הבנתי דבר אחד ג׳ונתן הוא בן או בת? תיקרא את הדמות ותבין על מה אני מדבר , ואני יראה אם יש משהוא שאני מיתחבר אליו אצלך

14/05/2014 22:35

בן סליחה לא היה רווח שמפריד בין קתרין לג'ונתן

15/05/2014 06:38

שם: רוז וויליאמס
גיל: 15.2
סיבת המוות: דום לב
אופי: חביבה, מאושרת (למרות שהיא מתה), אופטימית, קצת פוחדת מחרקים, פטפטנית, תנסה לראות את הטוב בכל איש או מצב
מראה: עיניים כחולות אפורות (משתנות לפי המצב רוח שלה), שיער בלונד אגוז מדורג, אף קטן וחמוד, למרות שהיא קצת קטנה מהממוצע זה לא מפריע לה והיא מתנהגת כאילו היא הייתה ענקית
תחביבים: לשיר, לצייר, משחקי מחשב, ולראות סדרות טלוויזיה בריטיות
אין לה בן זוג
היא לא מאוהבת אבל אני אשמח אם היא תתאהב
חברה הכי טובה: אחותה התאומה איימי
יש לה סוד: היא פחדה מהמוות אבל לא הראתה את זה
רקע: כשאיימי ורוז נולדו גילו שלרוז יש פגם בלב והיו צריכים להשתיל לה לב חדש, ההשתלה הצליחה והיא חיה חיים נורמליים. חודשים אחדים לפני מותה היא הייתה צריכה לקבל לב חדש, היא קיבלה אותו והכל נראה בסדר, משום מה הגוף שלה לא קיבל את הלב החדש כמו שצריך וגרם לזיהום. בחודש האחרון לחייה היא גרה בבית החולים וניסתה לנחם את המשפחה שלה והבטיחה לאיימי שאם היא תמות היא תשגיח עליה מלמעלה, היא מתה בשנתה כשאיימי מחבקת אותה בפעם האחרונה.

15/05/2014 15:01

שם: סופי אליסון.
גיל: 2\1 17.
סיבת המוות: נדקרה על ידי אח של חבר שלה.
אופי: יש לה זיכרון צילומי, היא שקטה, חכמה, ותנסה לראות תמיד את המצב כמו שהוא, לא משנה מה הוא. נראית מבחוץ כמו מישהי שלא כדאי להתעסק איתה, אבל אם מתחברים איתה מגלים נערה מדהימה ומלאת אישיות, ומרוויחים חברה לכל החיים (או המוות).
מראה: עיניים חומות כהות, שער שטני עם פס כחול, אף קטן, גובה 169 סנט' הולכת בעיקר עם נעלי צבא, מכנסי דגמ"ח צמודים וחולצות קצרות בצבע כחול.
תחביבים: לרוץ, לקרוא, לצייר, לבשל.
בן זוג: היה לה חבר לפני שהיא מתה קראו לו ג'ון, אבל אח שלו גילה אותם באמצע נשיקה, אחרי זה האח רדף אחריה ודקר אותה.
מאוהבת במישהו: עדיין בג'ון אבל היא יודעת שעדיף שהיא לא תתקרב אליו.
חבר הכי טוב: לוק, נער שפגשה ברחובות אבל הוא מת, אחרי שהיא מתה היא פגשה אותו והם חזרו להיות חברים.
סוד: היא זוכרת שעד גיל חמש היא גרה בבית יתומים גדול ומפחיד עם עוד הרבה ילדים בגיל שלה ויותר גדולים, המנהלת הכריחה אותם ללכת לקבץ נדבות בחוץ בכל מזג אוויר ומי שהיה חוזר עם פחות מחמישה דולר היה מקבל מכות רצח, למזלה היא הייתה קטנה ומתוקה אז תמיד היו מביאים לה כסף, אב לחברה שלה תמיד הוכתה. כשהיא הייתה בת חמש נכנסו שני אנשים, גבר ואישה ולקחו אותה משם, אלה היו ההורים שלה, הם היו בטוחים שהיא לא זוכרת כלום, אבל היא זכרה, היא זכרה את הבכי של לילי החברה הכי טובה שלה כשהיא הלכה משם.
רקע: כשהיא הייתה בת חמש עשרה פרצו לבית שלה אנשים, ולקחו את ההורים שלה, הם ניסו גם לקחת אותה אבל היא הוציאה ממגירה של אבא שלה סכין וברחה משם, היא חרטה במוחה את הפרצופים של הגברים. מאז היא חיה ברחובות, היא עבדה במסעדה בתור טבחית מעולה. כשהיא הייתה בת 16 היא פגשה את לוק, וכמה חודשים אחר כך, את ג'ון, ג'ון היה ילד ממשפחות הפשע העשירות, הוא אף פעם לא נטה לצד הזה, ולא שדד או רצח מישהו, היה לו אח שברגע שהוא גילה את סופי הוא רצח אותה.

15/05/2014 15:46

אוקיי אולי עוד 1-2 ואני מתחיל ( עוד שעה כי עכשיו יש לי חוג)

15/05/2014 15:52

ואני מוסיף את כולם

15/05/2014 15:53
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך