-forever young-
אשמח אם תגידו מה דעתכם בתגובות ♥

געגועים לחברה הכי טובה…

-forever young- 16/09/2014 1545 צפיות תגובה אחת
אשמח אם תגידו מה דעתכם בתגובות ♥

מאי עברה שנה מאז שעזבת אותי,את כולם…
את כל החברות שלך,את החבר שלך שירד לו החשק לחיות,את הכיתה שלך זה כבר לא אותו דבר בלי הצחוקים שלך,את הבית שלך,את החדר שלך ואותי החברה הכי טובה שלך.
מאי אני לא יודעת איפה את,את לא עונה לי לטלפון ולא להודעות כנראה החלפת מספר ואין לי איך להשיג אותך.
אני מעמידה פנים שהכל בסדר אבל אני פשוט מתה מבפנים,אני כלום בלעדייך את החצי השני שלי.
את האחות שלי,התאומה שלי,הכל.
את זוכרת איך היה לנו כיף ביחד ? עשינו הכל ביחד פשוט הכל,בכינו ביחד,שמחנו ביחד,התרגשנו ביחד,כעסנו ביחד,את אחותי לכל דבר.
באמת שאני לא מאמינה שמחברות הכי טובות הפכנו לזרות,למה רבנו דווקא רגע לפני שנסעת ? לעיר אחרת ?
יכול להיות שנפגעת ממני,שאת כועסת עלי,שאת לא רוצה לדבר איתי.
אולי אני מבינה אותך,אני כל כך טיפשה שאיבדתי את החברה הכי טובה שלי.
אבל איך יכול להיות שלא אכפת לך שאנחנו כבר שנה לא מדברות ? אולי אני כלום בשבילך..
ואולי כן אכפת לך,אבל אם אכפת לך למה את לא מתקשרת ? למה את לא שולחת הודעה ?
אפילו לא סיפרת לי לאיזה עיר נסעת,ולא סיפרת לאף אחד…
אולי עשית את זה בכוונה,אולי מהתחלה לא סבלת אותי.
אני כבר לא יודעת מה לחשוב,הראש שלי מוצף במחשבות.
איפה עוד אמצא חברה טובה כמוך ? אחת שתהיה תמיד שם בשבילי ? אחת שמכירה אותי מהלידה ? אחת שתמיד תבין אותי ?
כל כך הרבה שנים של חברות זרקנו לפח…
עזבת ככה בלי לומר להתראות אפילו,אולי יש סיכוי שתחזרי ? אני יודעת שאת לא רואה את זה… אני אעשה הכל בשביל לראות אותך,אני אעבור לעיר שלך רק אם תגידי לי איפה את,אני אנסע בעשר אוטובוסים בשבילך,הכל בשביל לראות אותך.
אין רגע שאני לא חושבת עליך,השרשרת שלנו,של חברות הכי טובות לנצח,מעלה בי דמעות,אולי אנחנו חברות הכי טובות,אבל לא לנצח.
מעניין מה את עושה עכשיו,מעניין אם את חושבת עלי גם,מעניין אם את מרגישה אותו דבר.
אבל אל תדאגי,אני לא אוותר,אני אמצא אותך בסופו של דבר ונחזור להיות כמו פעם,אני מקווה…


תגובות (1)

אוווו עצובב :( אני בטוחה שהיא מנסה להשיג אותך גם

16/09/2014 21:07
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך