טולי
לא אכפת לי מה תחשבו כשתקראו את זה... המכתב הזה אמור להיות לבת דודה שלי.. שלי דדון ז''ל.. עוד כמה דקות האזכרה שלה ואני עדיין מול בבית שלה מחכה לה... אני אולי סתומה אבל הייתי רוצה להמשיך להאמין שהיא תחזור.. שהיא לא עזבה לנצח. שלי דדון ת.נ.צ.ב.ה!! ה' ינקום דמה.

געגועים!!

טולי 08/05/2014 883 צפיות 8 תגובות
לא אכפת לי מה תחשבו כשתקראו את זה... המכתב הזה אמור להיות לבת דודה שלי.. שלי דדון ז''ל.. עוד כמה דקות האזכרה שלה ואני עדיין מול בבית שלה מחכה לה... אני אולי סתומה אבל הייתי רוצה להמשיך להאמין שהיא תחזור.. שהיא לא עזבה לנצח. שלי דדון ת.נ.צ.ב.ה!! ה' ינקום דמה.

שבוע עבר. שבוע שאני מנסה לשקר לעצמי.
שבוע שכמו סתומה אני מחייגת אלייך ומשאירה לך הודעות בתא קולי.
שבוע שאני בוכה כמו מטורפת.
שבוע מאז שראיתי אותך פעם אחרונה.
שבוע מאז שהייתי איתך. שבוע בלעדייך.
שבוע של געגועים, בכי וסיפורים שאני שומעת כמה את מדהימה פ'חח כאילו לא ידעתי..
אני מתגעגעת אלייך.
אני רוצה שתחזרי אבל את לא חוזרת.
אני מרגישה כמו ילדה קטנה שמחכה שתחזרי. שאני עוברת כל יום ליד הבית שלך מחכה שתצאי להליכה שלנו בערב או כדי שנלך לקנות בגדים.
שתצעקי עליי שאני צריכה ללמוד שזה חשוב.
אני מוכנה שתצעקי עליי עוד מיליון פעם אבל העיקר שתהיי פה.
איך אני אמורה ללכת עכשיו לאזכרה שלך כשאני לא רוצה להאמין שאת אינך?!!! איך אני אמורה לבוא ללוויה שלך?!!
את הבטחת שתהיי איתי תמיד, שתחכי לי בחוץ בזמן שאני בבגרות, שנלך לקנות בגדים יחד כמו תמיד.. שאני יהיה השושבינה שלך!!!
שאני יבחר איתך את שמלת הכלה שלך!! איפה כל ההבטחות האלה?!
אני מתגעגעת אלייך שלי!! אני גאה לקרוא לך חברה שלי אבל יותר מזה אני גאה לקרוא לך בת דודה שלי!!


תגובות (8)

משתתפת בצערך! ! !
אני מבינה אותך וזה מכתב יפה וזה ממש לא מטומטם את רגילה עלייה ואני כל כך מצטערת!!!!

08/05/2014 18:38

    תודה חיים שלי <3
    זה חשוב לי מאווד..

    08/05/2014 18:39

    אין על מה חיים שלי!!!

    08/05/2014 20:32

אני ממש משתתפת בצערך ואת ממש ממש לא מטומטמת את מדהימהההה וזה מאוד קשה לאבד מישהו שקרוב לליבך!! חיים שלי, אולי קצת קשה להגיד את זה אפילו לי!! וכמובן שגם לך אבל היא תמיד תישאר בלב שלך ולא תצא מימנו א-ף פ-ע-ם וחיים שלי אני ממש מצטערת וזה ממש אסון הלוואי שכל הרוצחים האלה ימותו כי היא לא רצתה לפגוע באף אחד למען ה׳!!!!! כמה העולם יכול להיות אכזרי!????… שלי דדון ז״ל יהי זכרה ברוך!

08/05/2014 21:03

אהבה שלי הכי חשוב שתיהיה עכשיו חזקה ולא תישברי,את לא מבינה כמה ריגשת אותי עם המכתב הזה ותיהיה בטוחה בזה שגם אותה,אני בטוחה שהיא יושבת למעלה וגאה בך ואוהבת אותך הכי בעולם,כי אפילו מישהי כמוני שאנחנו לא מכירות במציאות התאהבתי בך באישיות שלך3>>

08/05/2014 21:04

    למה יש אהבה יותר משלנו?!!! חחח אהבה ממבט ראשון!!!
    את יודעת שבגללך הכרתי את האתר שאת הסיפור הראשון שקראתי פה והתאהבתי!!
    אני משוגעת עלייך וממך!!
    אין עלייך ושאף אחד לא יגיד לך אחרת ברור?!!!
    פשוט מאוהבת בך!!

    10/05/2014 23:40

אהובתי סורי שלא יצא לי להגיב על זה..
רציתי שתדעי שאני פה תמיד!! ושאת יכולה לפנות אליי מתי שתרצי בכל שעה.
שקראתי את המכתב הייתה לי צמרמורת מטורפת ודמעות בעיניים.
תהיי בטוחה שטוב לה שם למעלה, הרבה יותר מפה למטה.
שתדעי שאני אוהבת אותך יותר מכל דבר אחר בעולם אפילו שאנחנו לא מכירות, את ילדה מדהימה.
תדעי שאת יכולה לפנות אליי תמיד.
אוהבת המון המון ומשתתפת בצערך

09/05/2014 19:50

    תודה חיים שלי!! אותו דבר גם אני פה בשבילך תמיד! את יכולה לפנות אליי בכל מה שתרצי בכל שעה!! בלי להתבייש!
    אני אוהבת אותך מלא!!! את לא מבינה כמה!! חחח אני מאוהבת בילדה שאני לא מכירה חח… אבל באמת שאני אוהבת אותך מלא!! ואת מדהימה ואת עזרת לי מלאא בתקופה הזאת תודה<3
    אוהבת מלא מלא

    10/05/2014 23:38
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך