~לילו~
אוקיי, הרבה זמן לא הייתי פה, וסוף סוף כשיש לי זמן, כתבתי את זה :) זה מוקדש לכל הילדים שמרחמים על עצמם ושופטים אנשים לפני שהם יודעים את הסיפור שלהם. מקווה שתאהבו :)

דברים שאתה לא יודע

~לילו~ 29/05/2014 559 צפיות 4 תגובות
אוקיי, הרבה זמן לא הייתי פה, וסוף סוף כשיש לי זמן, כתבתי את זה :) זה מוקדש לכל הילדים שמרחמים על עצמם ושופטים אנשים לפני שהם יודעים את הסיפור שלהם. מקווה שתאהבו :)

אתה רואה את הבחורה הזאת שם? כן כן, זאת עם החיוך הגדול על הפנים. אתה לא יודע, אבל בלילה, כשאף אחד לא רואה, היא בוכה וחותכת את הוורידים.

אתה רואה את הבן הזה שם? עם המבט המאוהב שהוא נועץ בחברתו? אתה לא יודע, אבל הוא בוגד בה כבר חודשיים, אולי פחות…

אתה רואה את הילדה ששם? זאת שחשה את עצמה מעל כולם? אתה לא יודע, אבל פעם היא עברה בריונות והיום היא מנסה להשיג את הביטחון העצמי שלה בחזרה.

אתה רואה את הילד השחור הזה ששם? כן, ההוא עם ההמון חברים. אתה לא יודע, אבל פעם כולם צעקו עליו "כושי! כושי!" והיו גזענים.

אתה רואה את הבת ההיא? כן הרזה ששם. פעם היא הייתה יותר שמנה וכולם היו צועקים לה "דבה! עופי מכאן!"

והאיש? האיש הזה ששם? אותו אתה רואה? ההוא שכל הזמן מקלל "יא גיי!" אז הוא הומו בעצמו. הוא פשוט מפחד להודות בעובדה שהוא שונה. אבל מה לעשות, שכולנו כאלה, שונים זה מזה.

אתה לא יכול לדעת הכל, בטח לא דברים אישיים. אבל אם פעם, יהיה לך אכפת, ותשאל בן אדם, מה עבר עליו בחיים, תגלה שם, סיפורים מדהימים.


תגובות (4)

את כותבת נפלא

29/05/2014 17:22

מדהים כמה שזה נכון !

29/05/2014 17:46

גדול.
דירגתי 5 אפילו שמגיע לך הרבה יותר!
סיפור מעולה, יש לך כישרון.

29/05/2014 18:41
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך