תמר ברוך
אני לא באמת גזענית לגבי רוסים או רוסיות! סבא וסבתא רבא שלי היו רוסים!

דורית- אני רוצה תשובות.

תמר ברוך 23/09/2013 699 צפיות 3 תגובות
אני לא באמת גזענית לגבי רוסים או רוסיות! סבא וסבתא רבא שלי היו רוסים!

הדבר הזה נמשך כבר שבוע. ולא שיתפתי אף אחד. יש לי המון שאלות, ואין לי כל כך למי לפנות. למרות שתמיד אני יכולה לשלוח למחנכת שלי לילה אימייל בנושא אני מעדיפה שלא. אני לא כל כך סומכת על רוסיות מאז המקרה ההוא עם קרינה. את הנושא עם עידן אני דוחקת קצת לצד בגלל שאין לי זמן להתעסק בזה עכשיו. זהו, החוש הומור שלי גמור. אני בדיכאון.
דפקו בדלת. צעקתי: "כן!"
"דורית? אנחנו יכולים להיכנס?"
"בסדר…"
"עידן התקשר אלינו בדאגה אלייך. הוא אמר שאת 'מטורפת' בזמן האחרון. מה קורה?"
"המלשן הקטן.."
"דורית, אני ודגנית לא נקבל את זה שאת מוטרדת ברשת."
"ולכן ניסינו להתקשר למחנכת שלך, אבל היא לא ענתה לנו."
"לילה לא עונה בחופש הגדול. וחוץ מזה, איך אתם יודעים על מה שקורה ברשת?"
"אני הסתכלתי לך בפייסבוק."
"אבא!!!"
"אני הייתי חייב לראות מה שלומך כי לא דיברת איתי כמה ימים אז תיארתי לעצמי שזה יהיה משהו שקשור לרשת חברתית."
"אתה עדיין לא צריך לחטט בדברים של אנשים אחרים."
"אבי, אני יכולה לדבר איתך שנייה בצד?"
הוא הנהן בראשו לכן. והם יצאו. סוף סוף לבד!
בחוץ: דגנית: "אבי, בוא נעשה ניסוי. בוא נראה איך היא מסתדרת עם זה ואם לא יסתדר, אנחנו ניכנס לתמונה. בסדר?"
"אני לא יכול דגנית, היא הבת שלי, אני לא יכול לעשות את זה, זה נוגד את האינסטיקטים שלי להגן עליה."
"אני יודעת שאתה לחוץ מהרעיון, אבל אולי ניתן לזה הזדמנות?"
"טוב. אבל רק קצת."
בינתיים אצלי: אני עדיין עצבנית. אבל פחות, כי עכשיו אני יודעת שלפחות אבא שלי והאמא החורגת שלי יודעים על זה. אז זה סוג של הקלה.
יש לי ניחוש פרוע שזו קרינה.
כאילו כל הגוף שלי אומר לי שקרינה אחראית על זה אבל אני מאמינה שהיא לא תעשה דבר כזה.
או שהיא כן?


תגובות (3)

חוחים!!! אני רוסייה!
אבל אומרים לי שאני ממש לא נראת רוסיה ושאין לי בכלל מבטא!!
וגם כשדיברתי עם איזה אחד מרוסיה הוא אמר שאין לי מבטא של עברית כשאני מדברת ברוסית(:
לפעמים אני ממש שמחה שאני רוסיה כי ככה גם באיזשהי צורה יותר קל ללמוד אנגלית, כי יש מילים דומות לפעמים.
וגם זה טוב לדעת כמה שפות…..

23/09/2013 06:24

מרגשששששש
זה אמיתי??

23/09/2013 07:12

לא זה לא אמיתי.
וכן אני מאוד מאמינה שזה טוב לדעת כמה שפות.
ותודה על המחמאה שזה מרגש :).

24/09/2013 04:21
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך