דיירקשנית שנה ! (תיכנסו)

לילוש דרקשנית! 22/09/2013 592 צפיות תגובה אחת

כואב לי , כואב לי שככה אני צריכה לחגוג את זה .
כואב לי , כואב לי שבמקום להיות מאושרת הדמעות זולגות על לחיי השזופות , משאירות שובל של דמעות יבשות , מחכות לאלו שמתחדשות .
כואב לי , שאני לא חוגגת , אני יושבת בבית ובוכה .
כואב לי לדעת שאני בוכה בגללכם , שאני ריקנית ועצובה .
כואב לי , כואב לי לדעת שאני מביטה רק בתמונה , שאני לא יכולה לגעת בכם , לנשק אותם , לדעת שאתם שלי ורק לשבת בפחד ולדמיין שזאת אני .
כואב לי , שאני לא אצליח לפגוש אתכם לעולם , לא משנה כמה אני ירצה , ואני רוצה .
כואב לי לדעת שאני דיירקשנית היום שנה .
זה היום בו חיי היתהפכו מקצה אחד לקצה השני , אני אפילו לא יכולה לתאר לכם עד כמה , ואני חושבת שהקרובים אליי יודעים .
אני לא מפסיקה לחלום עלייכם , לחשוב שאתם שלי .
שאני רואה אתכם שמחים , הלב שלי קופץ משמחה .
כל הודעה והתרעה , אני מפיצה לכולם .
שאתם בוכים , הלב שלי שבור , שאני רואה את המבטים העצובים , אני יכולה למות .
שאני מביטה בתמונה שלכם , מעבירה את ידי הקרה עלייה , שבתוך שניה הופכת לחמה ומעלה על פניי הסמוקות חיוך רחב , אני לא יכולה לדמיין מישו שאני אוהבת יותר ממכם .
אומנם אתם לא מכירים אותי , אבל אני יכולה להגיד שאני בטוחה שאין בן אדם שמכיר אותי יותר טוב ממכם , מה שאתם גורמים לי להרגיש , הלב שלי שלא מפסיק לדפוק שאני רואה אתכם על המסכים , כל מה שאני עושה , כל הזמן שאני מקדישה , זה רק לכם . ולא לאפחד אחר .
בחיים לא חשבתי שאהיה עוד מעריצה .
בחיים לא חשבתי שבני אדם ביבשת אחרת לגמרי ישנו אותי כל כך , יהפכו אותי למשו אחר שלא ידעתי שאחלום עליו איי פעם .
תמיד שאני חושבת על כמה שאני אוהבת אתכם , אני לא מצליחה לבטא את זה , כי אני לא יכולה לתאר עד כמה .
אני בוכה , שוב , אני בספק למה אני ככה , למה אני בוכה .
אני לא מאמינה שאני דיירקשנית פאקינג שנה ! , אני לא מאמינה שהכרתי בי צדדים אחרים בזכותכם .
הכרתי בנות מדהימות וחלקן כאלו שאני מצטערת שהכרתי , אבל אני פשוט לא יודעת עד כמה אני יוכל להודות לכם .
אתם בחורים מדהימים , שמעלים לי גם שאני בוכה כמו עכשיו חיוך על הפנים , שאני נזכרת בצחוק המתגלגל שלכם , במבטים היפים , מעבר ללוק ההורס שלכם , מעבר לתכונות המצחיקות והמטרידות שלכם , יש בני אדם לפני הכל , שאני זכיתי להכיר .
אתם הצלתם לי את החיים , העלתם לי את הביטחון , נתתם לי את הסיבה להאמין בעצמי שאני פאקינג שווה !
החזרתם לי את הצחוק לחיים !
למדתם אותי איך זה להפסיד , אך זה לא נורא !
נתתם לי את האמון שלמרות שאינלי נסיך אני נסיכה , ואני שווה .
החזרתם לי את השימחה , את התקווה , את האור שבקצה המנהרה !
אני לא יכולה לדמיין את החיים שלי בלעדייכם !
אתם הפכתם אותי לאחרת ! שונה .
ואני מודה לכם ! מודה לכם שהצלחתי להכיר באנשים מופלאים כמוכם !
בטיפוסים שמצחיקים אותי עד מוות ! שמרגשים אותי עד כדי שאני בוכה ! מכתיבה וסיפורים שאני קוראת וכותבת להשראה !
מהשירים שלכם ! שאני לא מפסיקה לבכות בהם ולהעלות חיוך ענקי ומטופש על הפנים שאני נזכרת עד כמה אנחנו דומים ! .
אני אוהבת אתכם ותמיד אוהב , זאת התקופה הכי יפה בחיים שלי , נתתם לי להאמין בעצמי .
אני אוהבת כל אחד ואחד מכם ! , אתם אפילו לא מבינים עד כמה אני משוגעת עלייכם ! עד כמה אני משתותקת לגעת בקצה השיערה של כל אחד מכם !
זאיין , הארי , לואי , נייל וליאם .
אהבות חיי , אני אוהבת אתכם כל כך , ואני מקווה שבעוד כמה זמן הדמעות יתחלפו בצחוק לנוכח המראה שלכם בתמונות ובשירים שאני שומעת ואפעם לא אפסיק !
כי אני אוהבת אתכם כל כך ומודה לכם שהצלתם את חיי , שפתחתם לי אלפיי דלתות בחיים , ונתתם לי לדעת שהכי חשוב בחיים לפני זה להיות בן אדם מאמין שמעריך את עצמו ואוהב .
עוד לא מצאתי אנשים כמוכם ! אני מקווה שיום אחד אני יפגוש אתכם בתקווה ,
ויעמוד לצד עוד אלפיי משפחת דיירקשיונרס ואגיד לכם תודה ! תודה על היותכם בני אדם שאני כל כך מעריכה ואוהבת ! ומתה לפגוש !
תודה על שהצלתם את חיי ! אני אוהבת כל כך עד אין סוף !


תגובות (1)

זה מהמם!!
תהיי שמחה שזכית להכיר אותם ולהבין ולחוות את האושר הזה ותתמקדי רק בשמחה,היית יכולה להיות עצובה אם לא היית מכירה אותם!!!

22/09/2013 17:53
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך