niki1d
כנסו גם לזה : http://anonymous.org.il/cat18.html, כי קשה לי לכתוב את זה.
עכשיו הבחירה בידיים שלכם.

דיי להרוג בעלי חיים תמימים

niki1d 28/01/2014 616 צפיות 6 תגובות
כנסו גם לזה : http://anonymous.org.il/cat18.html, כי קשה לי לכתוב את זה.
עכשיו הבחירה בידיים שלכם.

אני לא באה לשנות את דעתכם ולהפוך אותכם למי שאתם לא.

לפני שנה התחלתי להיות צמחונית , מפני שראיתי מה עושים לחיות זה שרף לי את הלב .
בנוסף לכך החברות של הביצים , שמים את האפרוחים ואת התרנגולות בכלובים צפופים מאוד , ההורים שלנו משלמים מיסים על הכלובים האלה ועוד על הרבה דברים שמזיקים לחיות.
אני אומרת לכם שאני צמחונית ואני אוכלת בשר מהצומח ולהפתעתי גיליתי שזה יותר בריא אין שם יותר מדי שומן ושומן רווי.

האפרוחים שבאים בארגזים ממיינים אותם באופן רצחני : את חלקם של האפרוחים זורקים אל תוף אשפה מתכתי , ואת הנקבות זורקים לארגז הנקבות לא מאמינים כנסו ותבינו : http://anonymous.org.il/art363.html.

לפי דעתי להרוג אפרוחים זה כמו להרוג ילד , למרות שהוא עצמאי , אבל זה עדיין כואב לראות צאצא כך סובל.

הפרות

בכל מקרה עם מישהו או מישהי רוצה להתנדב זה יעזור מאוד והנה הכתובת של האתר : http://anonymous.org.il/volunteer.

באתר זה תקבלו כל מידע שתירצו , בנוסף לכך לא רק האפרוחים סולבים אלה גם הפרו, התרנגולות , הכבשים ועוד מלא בעלי חיים.


תגובות (6)

באמת שאת צודקת.. זה כ"כ עצוב..

29/01/2014 03:33

אני אמנם לא צמחונית, מודה, אבל ראיתי בפרסומת של כולבודק (משהו כזה(האלה שביוטיוב) מה עושים לאפרוחים ופשוט לא הפסקתי לבכות, אני חושבת חצי שעה רק בכיתי.
כל כך כאב לי לראות את זה, שכל פעם שאני רואה בשר אני נזכרת בזה.
אני אמנם לא חושבת שאצליח להפוך לצמחונית, אך זה לא אומר שאין בי טיפה של רחמים לחיות (ובכלל אני אוכלת בשר בקושי)
מצטערת ששיעממתי אותך :

29/01/2014 05:13

אני צמחונית בלי קשר לחיות אבל זה פשוט מגעיל שהורגים אפרוחים בסך הכל בני יום! בסך הכל יום! בערך ברגע שהם נולדו!

29/01/2014 05:15

אני צמחונית כבר חודש וקצת… אני גם ראיתי את הכלבוטק וגם ראיתי את הכתבה של גארי יורפסקי (ככה קוראים לו…?). ממש רציתי להקיא מגועל כשראיתי את מה שעשו לחיות. אני פשוט מזועזעת ממה שהראו שם אבל יותר מזה- גאה בבחירה שלי להפוך לצמחונית.
אני כל כך מסכימה אתך! אין לנו אף זכות לעשות ככה לחיות!!!!

29/01/2014 05:38

לספיר זה בסדר שאת לא צמחונית , כי כל אחד יש לו את הזכות לעשות מה שהוא רוצה .

31/01/2014 14:36

את ממש צודקת!!!

01/02/2014 04:37
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך