שרונוקי :)
די כבר!

די לבריונות. די! בואו נעשה עולם טוב יותר!

שרונוקי :) 30/05/2014 731 צפיות 6 תגובות
די כבר!

חשבתם פעם על העולם? למי יש עכשיו יום הולדת ואיזה תינוק או תינוקת נולדו עכשיו, ובאיזה ארץ? או על מי שכרגע מרגיש מוזנח והכי רע בעולם. ואני כמובן חושבת על זה כל הזמן.
מתי תפסיק כבר הבריונות? אולי די? לא נמאס? לא נמאס למרר לאנשים את החיים ולהרגיש טוב עם זה?עם זה שאתם גורמים עוול ורע לאנשים שרוצים למות ממילים. וגם עוד דבר, למה המציאו קללות? למה זה חשוב? אז זהו, זה לא נחוץ בעולם הזה. אנשים מתים מקללות כאלו, לא רוצים לחיות יותר. ואני מבינה אותם. מי ירצה לחיות בעולם כזה ששורץ קללות בכל עבר? אני בטוחה שאף אחד לא רוצה. אז למה שלא נעשה עולם טוב יותר. אפילו הקללות הכי קטנות יכולות לגרום לעוגמת הנפש הכי גדולה, ולגרום צער הכי גדול. בואו ביחד, מי שבעדי ומסכים איתי שניצור עולם טוב יותר. זה כמובן תהליך ארוך וקשה אבל ננסה. הדבר הראשון לעולם טוב יותר הוא לא לקלל אפילו מה שנראה לנו "קללה בכאילו" כי אין דבר כזה. בחיים לא יהיה דבר "קללה בכאילו" קללה זו קללה. והדבר השני הוא לא להיסחף עם הזרם. נגיד יש חבורות בימינו, שמפחידות ילדים ונערים מאד. אז אל תזרמו עם החבורה הזאת. תשארו עצמם.
בגלל שהעניין הזה מאד תופס אצלי בזמן האחרון, אז אני רוצה שכמה שפחות יגרמו צער לילדים ונערים כמו שלי גרמו. זה לא יחזור שוב! אבל לצערי, זה עדיין קיים בעולם. ואם כבר לחשוב עליו, אז בכל שניה ושניה יש בריונות. זה לא נפסק. אז בואו לפחות אנחנו, נפסיק עם זה!!!!


תגובות (6)

מסכימה איתך. בריונות זה דבר שחייב להיפסק. ולצערנו זה קיים בכל העולם.
אני רק לא כל כך הבנתי איך ההתחלה קשורה לנושא?
בכל מקרה, כתיבה יפה. ^^ (:

30/05/2014 13:30

    סורי שאני מגיבה לעצמי, אבל הכוונה זה בעצם שכל תינוק כזה עתיד להיות קרבן לבריונות או בריון?

    30/05/2014 13:32

בריונות זה חרא!
חרא נחשב קללה?

30/05/2014 13:34

    תאכלס, תחשבו לעומק רגע… כל הקללות למניהן הן לא באמת קללות. אלה דברים שמתארים אנשים.
    כשאומרים "בן זונה" – זונה זה מקצוע. מקצוע שבאמת זו לא גאווה לעבוד בו, אבל עדיין…
    מפגר – אדם בעל מוגבלות שונה. יש כאלה שסובלים מפיגור שכלי. ואם להגיד את האמת, אני מעדיפה אנשים כאלה מאשר את כל האנשים הרעים האלה בעולם.
    הומו – שלא נדבר על זה. כולה אוהב את אותו המין שלו. שונאת את כל ההומופובים למניהם.
    בוא נראה לי אני אעצור עם הדוגמאות… לקללות יש בסיס שהוא בכלל משמעות שונה לגמרי

    30/05/2014 13:38

תאמת שכן המקור של הקללות הוא לא מרוע פשוט אנשים היום משתמשים בקללות באופן לא יפה

30/05/2014 13:47

הגיוני

30/05/2014 19:32
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך