LOL
אני כותבת את זה עם דמעות בעיניים , מכוונה אחת ויחידה, די לבריונות!

די לבריונות

LOL 17/10/2013 850 צפיות 11 תגובות
אני כותבת את זה עם דמעות בעיניים , מכוונה אחת ויחידה, די לבריונות!

היא הולכת כל יום לבית הספר, אחרי שהיא מחייכת חיוך שבור לאימה ואומרת לה שהכל בסדר, יהיה טוב.
היא נכנסת לרחבת הבית ספר, כל העיניים פוקדים עליה, מהליחשושים קשה להתעלם.
עוברת עוד ילד עוד ילד, עוברת עוד מילה קשה, וממשיכה לספוג.
לכתה היא נכנסת וגם שמה הכל רע, חוץ מחברה אחת חברה אחת אין לה אף אחד…
המורה נכנסת מקריאה את שמה, הציחקוקים פורצים, הדמעות גם כן.
סוף עוד יום, סוף עוד יום רע, שכולם לא מתייחסים אליה. מה היא כבר עשתה?!
נכנסת הביתה, ריחות הבישול של אמה נתנו לה הרגשה טובה, אמא שלה לא יודעת מה קורה לילדה שלה בבית ספר וברשת.
היא עולה לחדר במדרגות, רוצה לראות את הסוף, הסוף להצקות בבית ספר, הסוף לחרם שהילדה ששואת אותה עשתה לה.
היא נכנסת לפייסבוק שלה, שוב אותם התגובות 'מכוערת, תתאבדי כבר' ועוד המון כאלה.
החבל חונק אותה, היא רוצה למות, סופגת סופגת וסופגת..
טליה החברה היחידה שלה תייגה אותה בסטטוס שלה, מעלה לה חיוך על הפנים.
'תמותי כבר, נמאסת כבר עלי'
החיוך ירד, הדמעות התחילו כמו גשם שלא מפסיק, הדופק בלב שלה עולה ויורד, היא מסתכלת על כל התגובות שוב ושוב, מבינה כמה פגעו בה.
היא יודעת מה היא הולכת לעשות, אחת ותלמיד.. היא כותבת בפייסבוק בסטטוס:
'נכון אני לא הילדה הכי מושלמת! אין לי את החיוך הכי מושלם, כולם שונאים אותי, חברה הכי טובה שלי שונאת אותי, אבל זה מה שאני,ככה נולדתי.. ואפילו אני מצטערת על היום הזה…
אמא אבא, תודה שהייתם לצידי ותמכתם בי, תמיד אזכור זאת, אבל די זהו.. צריך לשים סוף לכל דבר כנראה שגם לחיי.' הפרסום נשלח לרשת.. התגובות של הצחוק והזלזול החלו לעלות, הדמעות המשיכו.
צעקה מאמא נשמעה לפתע, שהיא הולכת להביא את ליבר אחותה הקטנה מהגן.
היא חושבת לרגע, ואומרת שזה הזמן, זה הזמן לשים סוף.
לוקחת סכין ומתחילה לחתוך.. ולחתוך.. ולחתוך.. היא נזרקת על הרצפה בחדרה הדמעות נגמרו, החיים נגמרו..


תגובות (11)

גם לי הדמעות יורדות עכשיו! זה עצוב שזה כול כך נכון ושיש כול הרבה ילדים שנפגעים מזה באמת הגיע הזמן שהביריונות תיפסק!!!
אז דיייייייי לבריונות!
♥♥♥לין

17/10/2013 09:04

זה כזה עצוב…
גם מעציב אותי, שהם לא קוראים את זה!
היום ישבתי באוטובוס וראיתי ילדים בריונים, הם לא הציקו לאף אחד, אבל אז ראו ילדה שהם מכירים, קטנטונת כזאת, ואז צועקים לה תמותי וכאלה…
זה היה מזעזע!
הבריונות פשוט מטומטמת, גם מעצבן שאנו כותבים על זה, זה נותן הרגשה טובה, אבל כשאתה חוזר לבית ספר או רואה מקרה כמו שראיתי באוטובוס, אתה נזכר שהם לא קראו את זה, וגם עם היו קוראים זה לא היה אכפת להם!
פשוט עצוב… :(

17/10/2013 09:05

את כול כך צודקת דיי לביריוניות

17/10/2013 09:06

במה זה עוזר? אני פשוט לא מבינה.. או שתלכו ותגידו לבריונים בפנים שמה שהם עושים מזוויע, או שפשוט תשתקו. כי לדעתי, לפרסם את הקטעים היפים והמוסריים הללו פה, (ואני באמת חושבת שמה שכתבת יפה ושהכתיבה שלך נהדרת, אבל אני מדברת על הפואנטה) לא בדיוק עוזר, צריך לשים לב ולהיות ערני למה שקורה סביבך ולעשות משהו בהקדם. אני אישית לא בכיתי ולא כלום, האמת שיותר השתעממתי מעוד סיפור עם אותה העלילה. ואולי זה לדעתכם נשמע קר, אבל הילדה בסיפור, וכל אלו שמתאבדים, דיי טיפשים. כלומר, אמנם זה מרגיש רע, אבל ברצינות! תספרו להורים, לבן משפחה! תדברו על זה! תפסיקו להיות כאלו מטומטמים ולסבול לבד כשיש לכם משפחה פאקינג אוהבת שהייתה עוזרת לכם לו ידעה!
ואני מדברת מניסיון. כשהייתי קטנה יותר עברתי דיי הרבה קשיים חברתיים, הרבה בנות שנאו אותי בגלל מישהי אחת, הייתה איזו פעם שכל הכיתה צחקה עליי כי מישהי המציאה שהפלצתי.. (זה אפילו מביך לכתוב על זה. זה ממש מבייש, ואני לא מבינה למה..) וכל זה.. אבל אני עברתי את התקופה הזו, כי סיפרתי הכל להורים שלי והם הכי תמכו בי שיש והיו לצידי ועזרו לי, והם גם פעלו ועשו משהו, ולא נתנו לי להתמודד לבד. הם נתנו לי את החיבוק כשבכיתי, הם נלחמו בשבילי. ואני לא נשברתי וחשבתי על להתאבד. אף פעם אפילו לא עלה בדעתי להתאבד בגלל ילדים אחרים, כי הם לא מעניינים אותי! אני חיה בידיעה שמחר יהיה טוב יותר, שגם אם פה יש כאלו שלא אוהבים אותי, אני אמצא אחרים שיאהבו אותי. והאמת, הכיתה שלי ממש אוהבת אותי. לא עברתי בית ספר, אבל התבגרתי וכך גם הילדים, וההעלבות הפסיקו, הם קלטו את המעשים שלהם. בערך משנה שעברה, אולי קצת לפני, הייתי יכולה ממש להרגיש שאוהבים אותי. ואני יודעת שזה לא בגלל שהייתי כמו שרצו שאהיה בתקופות ה"שחורות", אלא בגלל מי שאני באמת.
אז דיי להתבכיין! תפסיקו לאיים להתאבד, תפסיקו להתאבד בכלל!
ובנוגע לקטע? צריך להעלות דברים כאלה בפייסבוק. לא כי זה לא מתאים לאתר, אלא כי שם רוב הבריונים מסתובבים, *שם*, כמו שנכתב בסיפור, כולם יכולים לראות את הבריונות. תעלו את הקטעים גם לשם, תעלו את המודעת גם בקרב הצעירים שם, זה באמת ישתלם.

17/10/2013 09:25

shadow קצת הגזמת זה אתר שבו אפשר לכתוב כל דבר, וזה נושא מאוד חשוב וראוי לכתיבה. יש לי הרבה דעות בנוגע לבריונות אך אני לא אשתף אותם כאן. מה שכן, בריונות לעולם לא תיעלם. או תירד

17/10/2013 09:48

הכי אכזרי בסיפור הזה בפרט שהיא אומר שהיא רוצה להתאבד ואף אחד לא מתחרט.
היה סיפור כזה בחדשות אתמול.
על ילדה שהתאבדה וזו שגרמה לה לעשות אתזה רשמה שלא אכפת לה שהיא התאבדה.
זה לא בריונות,
זה אנשים שהם חא בני אדם.
אהבתי איך שרשמת אתזה.
אני בכלל אוהבת כול דבר שאת רושמת (:

17/10/2013 09:55
LOL LOL

המבקרת, ראיתי את זה אתמול עם ההורים שלי והייתי פשוט חייבת לכתוב את זה..
shandow ויש ילדים שלא יכולים להתמודד עם הדברים אלה, יש ילדים שהם לא חזקים ולא יכולים לספוג ולא יכולים לעמוד ולהתמודד עם אותם ילדים.

17/10/2013 10:12

חחחח היא רשמה לי תגובה דומה לסיפור שאני נעלתי על גזענות (:

17/10/2013 10:15

הלו, לא אמרתי שאסור לכתוב דברים כאלה. עם כל הכבוד, אמרתי שזה לא בדיוק עוזר ושעדיף לפרסם באתרים שכן יש שם הרבה בריונות כמו הפייסבוק.

17/10/2013 10:35

הייתי עם דמעות בעיניים.
באמת.
אותם אנשים שהתעללו בה ככה, לא מגיע להם להיקרא בני אדם.
זה לא אנושי מה שהם עשו.
מילא כל מה שהם עשו, אבל כשהיא כתבה שהיא רוצה ועומדת להתאבד והם תמכו בזה??
מילא היו שותקים ונותנים לה הרגשה כזאתי, אבל לתמוך בזה?!?

17/10/2013 10:38

מדהים!!!! הכתיבה מרגשת!!!!##!!
תשלחי אצ זה לבחירת עורכים
ואם מישהו פה עובר סוג של הצעללות כזאת אני כאן בשביל לדבר איתכם.
ואם מישהו מכיר בו אדם כזה שמתעללים בו, תדברו!! אל תשתקו!!!
Lol את מלכה

17/10/2013 12:14
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך