The empty Circus show
זה הכל חברים תודה ש קראתם ...

דקה של מחשבה

The empty Circus show 21/08/2015 914 צפיות 7 תגובות
זה הכל חברים תודה ש קראתם ...

היי חברים היום רציתי לספר לכם משהו מהחיים היום רציתי לשתף אותכם באיך אני מרגיש ..אתם מבינים ….כל היום אני שומע סיפורים כואבים ועצובים ..ואני חושב לעצמי מה זה החיים? מה החיים האלה ?! האם כל מה שאנחנו עושים זה לרדוף אחריי הזנב של עצמנו ? האם העבודה באמת כל כך חשובה ? האם הקידום הזה באמת ישנה לך את החיים? .התשובה היא לא !! כלום לא באמת שווה בחיים האלה. אף אחד לא יודע מתי הרגע להיפרד מהעולם אף אחד לא יודע מה יקרה מחר . א.ף.א.ח.ד צריך לחיות כל דקה כאילו זה הדקה האחרונה !!! וזה לא סתם קלישאה מפגרת זה האמת ..לא צריך לדחות כלום. את/ה רוצה לעשות היום משהו תעשו אותו היום !. אל תחכה למחר. א . אל תחכה למחר!!! .כי לפעמים חס וחלילה הוא לא מגיע, או שמחר הופך לשבוע ושבוע לעוד שנה ועוד שנה לאף פעם ..אתה רוצה להציע חברות/ נישואין אל תדחה את זה לך תקנה טבעת אל תחכה . את/ה רוצה את הקידום הזה ואין לך אומץ לדבר עם הבוס לכ/י דברי איתו הוא רק בן אדם . את/ה רוצה לנסוע לטיול להודו ,את/ה רוצה לפתוח את העסק הזה שאתה חולם עליו ,את/ה רוצה להצליח, כסף,להתפרסם, .תעשה/י את זה !!!
אל תחכה/י לאף אחד ו לשום דבר .את/ה רוצה להגיד למישהו/י "אני אוהב/ת אותך "
תתקשר/י עכשיו .! כי לפעמים אנחנו שוכחים שהדברים שחשובים באמת לא יהיו פה תמיד…
וצריך לנצל כל דקה שהם פה ..
העבודה תחכה הלימודים יחכו
אבל אנחנו שוכחים דבר אחד החיים רצים ו יום אחד את/ה מתעורר/ת לגלות שלא עשית שום דבר שאת/ה רוצה …ומה אז ?: חרטה,כאב, והכי גרוע "מה אם " ….
אל תחכה/י
פשוט תעשה/י את מה שאת/ה רוצה תעשה את מה שאת/ה אוהב/ת
תהנה מהחיים …אל תקח/י ללב כי כל מה שאת/ה לוקח/ת נשאר שם ולא יוצא ..
אל תחשוב/י "מה אם אני לא יצליח לעשות את זה " אם את/ה מאמין/ה בזה מספיק את/ה תצליח/י
אל תחפש/י לעצמך צרות "זה אומר. ההוא אמר" אז אמרו אתם יודעים מי אתם ומה אתם .
את/ה לא מצליח/ה בכלום "ו החיים שלך בזבל " תתעודד/י תזכרו שאתם הכי למטה אתם יכולים רק לעלות
תמיד תזכרו שכאב לא משנה מאיזה סוג הוא זמני.
שיהיה לכולנו בהצלחה בכל מה שאנחנו עושים לילה טוב ושבת שלום אנשים :)


תגובות (7)

כל כך נכון. הייתי צריכה לקרוא שוב כדי להבין את המשמעות כי זה קטע חזק שכולם צריכים לקרוא כי זמן שנעלם לא יחזור שוב.

21/08/2015 00:46

תודה זה באמת משהו שבא לי בבום פתאום והייתי חייב לכתוב אותו כי אנשים לא מבינים מה זה החיים

21/08/2015 00:51

אף אחד לא מעריך משהו עד שאין לא אותו. וזה לא משנה כמה אני יגיד את זה לעצמי אני לא יעריך זמן

21/08/2015 00:59

וואו כל כך נכון!
אבל האנשים מסביב תמיד מצפים שתיהיה הכי מוצלח, הכי חכם, הכי טוב בהכל. האדם מושפע מזה וכשהוא הכי מוצלח, הכי חכם, הכי טוב, הוא שואל את עצמו, בשביל מה? למה? ואז כל מאבד משמעות!
ועוד דבר.. בסופו של דבר הכל מסתובב סביב כסף.. לומדים בבית ספר בשביל ללמוד באוניברסיטה.. לומדים תואר כדי לעבוד.. עובדים כדי לקבל כסף.. תעשו מה שאתם אוהביםם
אה ואתה תותח

21/08/2015 01:02

כל הכבוד לך פשוט מעורר השראה זה כל כך נכון החיים רצים ואנחנו לא תמיד שמים לב מאחלת לכולנו לעשות משהו משמעותי בחיים שלהם שהם יואהבו את מה שהם עושים ויאמינו בו לילה טוב…

21/08/2015 02:56

נהדר, ואני שמחה שכתבת את זה כי זה באמת משאיר משהו בלב ונותן לי פוש קטן מאחורה למה שאני רוצה לעשות

21/08/2015 09:12

תודה לכולם ואני שמח אם עזרתי לכם להבין יותר את החיים באיזה דרך חח אני באמת כתבתי את זה מנקודת מבט שלי בלבד ואני שמח שאנשים מבינים אותי
תודה ויום טוב חברים :) ותמיד להמשיך לחייך

23/08/2015 01:47
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך