סרינה
תודה לכל מי שקורא את הסיפורים שלי :) רק רציתי להוסיף שכל הסיפורים הם מחיי האישיים,

דרך החיים בן אדם!

סרינה 13/09/2014 549 צפיות 2 תגובות
תודה לכל מי שקורא את הסיפורים שלי :) רק רציתי להוסיף שכל הסיפורים הם מחיי האישיים,

לכולם תמיד יהיה מה להגיד עלייך, משהו רע טוב גרוע נחמד…. ועוד הרבה—– אבל!! אתה זה שיודע באמת מי אתה ומה אתה, עשית או לא עשית, טוב או רע, זה עיניין שלך ולא של אחרים!!!! תמיד יהיו את אלה שמקנאים בך שיש לך את ה"חיים הטובים" אבל אף אחד לא באמת יודע מה עובר לך בחיים.
קשה קל רע בכי דמעות, את כל זה אתה שומר בפנים כי זה שייך לך, כי לא באמת מעניין את האנשים שסביבך אם טוב לך, מכיוון שכשיהיה לך טוב להם יהיה רע, שעהיה לך רע הם אלה שיחייכו מהצד מבלי להסס וכמובן בלי שאף אחד יראה.

בן אדם תהיה טוב וה' ישלח אלייך את כל ברכותיו .
שיהיה לנו שבת שלום ……


תגובות (2)

שעהיה – שיהיה אבל אני בטוחה שזה רק טעות מקלדת.
את כותבת ממש יפה ואני התחברתי מאוד לסיפור אבל היה לי מאוד קשה לקרוא אותו בגלל שלא הוספת נקודות ופסיקים במקומות המתאימים. את יכולה לשאול ילדות יותר מתקדמות באתר והן יסבירו לך [לי כבר אין כוח להסביר], כי מאוד שווה לך לדעת את זה. את כותבת מאוד יפה, אהבתי במיוחד בכתיבה שלך זה שאת ישירה מאוד ולא רומזת או אומרת אותו בדרך עקיפין.
אני אשמח עם תקראי ותגיבי גם על סיפורים שלי ♥
שבת שלום !

13/09/2014 09:20

    תודה רבה,
    כן אני עדיין מאוד חדשה כאן וזו פעם ראשונה בחיי שאני יושבת וכותבת סיפורים…
    אשמח אם תמשיכי לעקוב :)

    וכן אני מאוד ישירה כי כמו שכתבתי אלו דברים שאני עוברת בחיי.

    13/09/2014 18:08
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך