FireBandit
אם מישהו זיהה על מי אני מדברת יכול\ה לכתוב בתגובות אשמח עם יסכים\ה איתי אבל הוא\היא יכול\ה גם לא כי לכל אחד יש דרך חיים משלו...

דרך חיים

FireBandit 23/04/2014 579 צפיות אין תגובות
אם מישהו זיהה על מי אני מדברת יכול\ה לכתוב בתגובות אשמח עם יסכים\ה איתי אבל הוא\היא יכול\ה גם לא כי לכל אחד יש דרך חיים משלו...

אוי נו מה אתם בוכים?
לכל אחד פה באמת יש דעה על זה, אבל אף אחד פה לא היה רוצה לעמוד במקום אחרת.
תחשבו שהייתם במקומם כל יום אני משערת שהן מקבלות מעל 500000 מכתבים מאנשים אנונימיים שאומרים להן מה לעשות מקללים, לועגים, וצוחקים.
כשהייתי בת שנה הייתי עם חיתול, עכשיו אני כבר לא, זאת סיבה לצחוק עליי? ממש לא.
היא סיפרה למה היא לא לבשה בקליפ בגדים, היא לא מרגישה בנוח איתם..!
אני לא מרגישה בנוח ליד ג'וקים או נחשים אבל זה ממש לא סיבה לצחוק עליי,
לכל אחד יש דרך חיים ומחשבה למה שהוא עושה לדעתי אף אחד מיכם לא תרצה שמישהו שאתם לא מכירים תגיד לכם איך לחיות ומה לעשות עם החיים שלכן.
במיוחד לא עם כל העולם צופה בכן.
היא בחרה בדרך חיים שהיא רצתה, וכך גם כל אחד אחר.
ואף אחד אחר ביקום יכול להתווכח על זה!
אז תחתכו ת*ולשיט ותתחילו לחשוב לפני שאתם כותבים…!
יש את האנשים שאומרים אין מה להשוות בין שתיהן
אני לא חושבת שהתמונה הזאת נועדה להשוות בינהין.
היא נועדה להעיר את אלה שחושבים שרק היא או מישהו אחרת שהם פעם אהבו כילדים והם השתנו הוא הכבשה השחורה בעדר…
אני באמת מצטערת שיש כאלה שיש להם את האומץ להתפרץ ככה בהתבגרות ויש כאלה שלוקח להם טיפה זמן אבל אני חושבת שבסופו של דבר זה יקרה…
ואין סיבה לכעוס עליהן שהן עושות מה בראש שלהן ולא בראש שלכם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך