האח הגדול- פרק 1. דמויות שלכם!!

love 03/06/2014 843 צפיות 7 תגובות

אני עושה מנקודות מבט… כאילו גוף שלישי, אבל כל פרק על דייר אחר.
——
"אדם מרטינס!!" המנחה ארז טל קורא בשמו, הוא נושם עמוק וצועד במדרגות הבמה. ארז ואסי לוחצים את ידיו, והם מופתעים מכמה שמזיע. הוא מחייך חיוך קל ועובר למדרגות הבאות, וכשהוא מסיים אותם הוא עובר לדלת האח הגדול.
תשואות וצרחות, כפיים וקולות, זה מה ששומע אדם. הוא מנופף לקהל, הם מנופפים חזרה, ואפילו קודם, כשנכנס בלימוזינה יוקרתית, הוא נגע ברוב ידיהם של הקהל.
השם שלו מתנוסס על שלט, והוא מהופנט לנוף שמולו. הוא יראה את המראה הזה רק פעמיים, עכשיו, כשנכנס לבית, ואחר כך, שייצא ממנו. אך האם בפעם הבאה כולם ימחאו לו כפיים?
אדם עדיין רועד מהתרגשות, הוא מרגיש שהוא עומד להתעלף על המקום, אבל הוא מצליח להשתלט על עצמו ולרדת במדרגות כניסת הבית בנימוס. הראשון בבית האח.
בחרו דווקא בו.
הוא לא ציפה שיבחרו בדוגמן, שדווקא חייו קלים בלי קשיים. האם בחרו בו בגלל האופי שלו? אבל האופי שלו לא מיוחד עד ממש, הוא רק בן אדם רגיל מן השורה. אפילו הוא לא דוגמן מפורסם, כבר עבר חודש והטלפון לא צלצל עבורו. עד שהחליט לעשות מעשה לטובתו, להירשם לריאליטי שמנוגדת לכל עקרונותיו. הוא ציפה בכל ליבו שיראו בו כאיש טוב, ולא באיש משעמם או מסכסך. אם יבחרו בו להיות המודח הראשון, הביטחון הגבוהה שלו ירד לאפס.
הבית היה מדהים.
אפילו בשביל מישהו שכבר ראה הכול מבתי מלון, נופי עולם ומעושר.
רצפה חלקה לגמרי, שאף אחד עדיין לא דרך עלייה. פרקט לבן עם קירות מגבס, שגם הם למרבה ההפתעה צבועים בלבן, אבל יש חדרים בבית שהם צבועים בירוק, למשל בחדר המטבח. או בצבע ורוד, כמו חדר השינה. והקיר בשירותים הוא כמו לוח שחמט, שחור לבן, שחור לבן. כך הרצפה גם.
הדשא בחוץ גבוה ויפה, יש ג'קוזי חמים, ליד בירכה קרירה, כמובן לא לשכוח את ספסל העישון, שאדם לא ישתמש בו, וחדר הסאונות בו דיירים יכלו לדבר בשקט ובנוח.
בית מדהים, ואדם פעור פה.
הוא מתיישב בספה האדומה, כנראה עשויה מעור, מה שלא מוצא חן בעיניי אדם, למרות שאוכל בשר. הספה ארוכה ומולה יש שולחן עגול בצבע שחור.
אדם מתחיל לדמיין איך יראו חייו בבית הזה.


תגובות (7)

יפה מאוד תה רואה המון

03/06/2014 17:34

את כותבת מאוד יפה וזה גם מיוחד ומעניין. אהבתי את הרעיון ! מחכה לדייר הבא..

03/06/2014 17:36

תמשיכי(:
אני יכולה להיות הדיירת הבאה??
~פאפי פייס חמוד שאי אפשר לעמוד בו~

03/06/2014 18:10

תמשיכייי :)

03/06/2014 19:40

מושלם! אהבתי מאוד את הכתיבה וכבר מחכה שתוצג הדמות שלי :) ♥

03/06/2014 23:29

הכתיבה שלך מהממת!! פלייייייייז תמשיכייי(: ותציגי את הדמות שליי!
(אה וגם הוספתי עלייה שהיא תמיד מתאהבת במישהו, אפילו אם הם לא יחד אז ממש חשוב לי שתוסיפי את זה)

04/06/2014 09:57

עאעא הדמות שלי :))))
ממש יפה!! תמשיכייי

04/06/2014 12:00
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך