האיש המוזהב

17/07/2018 410 צפיות אין תגובות

האיש ברכבת שיש לו שיני זהב , אחת כסף וגם שעון זהב וטבעת נישואין מזהב ושרשרת זהב עבה עם מדליון זהב ,כן הגעתי למסקנה המתבקשת שהאיש פשוט אוהב זהב,ברור.אשתו נראית צעירה ממנו ויש לה צמיד זהב דק.ח אוברול ג'ינס קצר כמו של ילדות ותספורת נערית. כשבא הכרטיסן , הוא אמר לו זאת אשתי וחייך במלוא פיו וכל השיניים המוזהבות ריצדו והבריקו. בכלל כל הדרך הוא לא הפסיק לפטפט ופיו נפתח ונסגר והשיניים מנצנצות כל העת. אשתו הקטנה, יושבת מסונוורת מהברק שמופנה לעברה. היא ממעטת לדבר, וגם עדיף ככה ,כי הוא לוקח את השיחה כולה עליו.עכשיו הוא מספר לה וליושבי הקרון הסמוך אליו , איזה סיפור הזוי שקשה להאמין באמינותו.
הוא חוזר עכשיו מסיני.
נזרק שם שבועיים.
הוי כמה כיף היה לו . איך בדיוק אני חושבת , ומסתכלת על המכנסיים הקצרים , מין סוג של ברמודה והגרביים הלבנות והסנדלים החומים. כמו עולה חדש משנות החמישים, והוא נזרק בסיני.קשה להאמין… ואולי כן?ואשתו הקטנה , יושבת ומקשיבה ,בטח כבר שמעה את הסיפור כמה פעמים,והיא הרי היתה בטח איתו ולה כבר אפשר יותר להאמין. היא נראית אחת שמסוגלת להיזרק שם בחושה עם שמלה בדואית קלילה…או ביקיני קטנטן.אז אחרי שהיה בסיני וחוו את גן העדן האולטימטיבי למתחילים,עכשיו הם נוסעים לנתב"ג ,היעד תיאלנד . גם סוג של גן עדן.
"אבל נראה לי שעכשיו חם מדי שם,עדיף בסתיו או בחורף" אומרת נוסעת מבוגרת שיושבת לידינו בקרון.
עכשיו הוא מקבל שיחת טלפון והוא מרים את קולו במבטא רוסי כבד.
מישהו מעיר לו שהוא מדבר בקול רם ,ומפריע למנוחת הנוסעים.
האשה המבוגרת אומרת לו "הקרון הצפוני מיועד לאנשים שרוצים שקט…ואתה מוזמן לגשת,תוספת של חמש שקל ואתה כמו בבית כנסת, כדאי."
בעל הפה המוזהב ממשיך בשיחתו כאילו כלום ולא נראה שהוא עומד לסיים אותה בהקדם.
האיש שנזף בו מקודם , קם בכעס ועזב את הקרון בהפגנתיות.
אף אחד לא הצטער יותר מדי..
מישהו נשף אויר …
עכשיו הגענו לנתב"ג.
האיש המוזהב גורר את המזוודה הענקית שלו {מי יודע לכמה זמן הזוג נוסע?} ומתפנה לגרור את המזוודה של רעייתו הקטנה.ד
הרעיה המסופרת בתספורת נערית שמה את תיקה על כתפה ושמה פעמיה לכוון היציאה.
"איזה כיף הולך להיות להם "אומרת המבוגרת כאילו לעצמה ,וממשיכה ברכבת לבאר שבע.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך