סיפורונת
אשמח לשמוע פרשנות ודעות שלכם ♥

האם הטלוויזיה משפיעה ומביאה לגורמי אלימות ?

סיפורונת 17/05/2013 550 צפיות אין תגובות
אשמח לשמוע פרשנות ודעות שלכם ♥

**** לפני הכלל *****
רציתי לומר שהעלתי את הסיפור הזה כי דברנו על הנושא הזה היום בכיתה, על האלימות שקוראת הרבה לאחרונה, איש זקן העיר לחבורת נערים והם הכו אותו ..
מה קורה לנוער של היום ?
הנה הדעה שלי .
********************
בטלוויזיה הרבה סדרות לילדים או למבוגרים שכוללים בהם אלימות .
אני יכולה לתת לכם לדוגמה את אחי הקטן, שמלאו לו בפברואר 5 .
הוא צופה בסדרות האלה של בנים .. בן טן .. גיבורי העל ועוד ועוד ..
בסך הכל בתוכניות האלה הטובים מנצחים את הרעים, אך הילדים הקטנים לא כל כך מבינים את זה ככה ורוצים לנסות את מה שראו, במציאות .
פה האלימות רק מתחילה .
אנשים שנוהגים, מפחדים לצפור לאנשים שלא נוהגים כמו שצריך, כי הם מפחדים מהתגובה של הנהג, הם לא יודעים מה הנהג עלול לעשות, הוא יכול לעצור את האוטו שלו ומשום מקום להוציא נשק להתחיל לירות, כדי לגמור עם העניין מהר יותר .
אז עוד גורם – אין סבלנות לדור של היום .
גם המדינה בעצם אשמה . היא לא גורמת לאנשים לחשוש לגמור בכלא, והעונשים פה לא כל כך חמורים כמו במדינות אחרות . כשהיה לדוגמה את ההפגנות של העלאת המחירים, למדינה היה מודעות לזה . אך מה עם האלימות שסביבנו ? לזה אין מודעות בכלל, ואם יש – אז בקושי .
הרבה מאשימים את הטלוויזיה,
היו מקרים שכשהיו מביאים איש לבית משפט ושואלים אותו – למה הרגת ?
הוא היה פשוט אומר – הטלוויזיה גרמה לזה .
בעצם המקרה הזה קרה בארצות הברית, כשאיש הרג את שכנתו כדי לבדוק את מה שראה בטלוויזיה .
יש עוד גורם – נטייה אלימה .
נכון שחלקכם שומעים בבית מלמדים את האחים הקטנים איך להגן על עצמם ?
כשמישהו מרביץ לך – פשוט תחזיר לו .
זהו חינוך, הילדים מקשיבים למה שההורים שלהם אמרו להם לעשות .
אז עוד גורם – חינוך .
יש גם את עניין הפינוק והשעמום . אנשים לא יודעים מה לעשות עם עצמם, רובנו ככה, יושבים מול מסך המחשב ולרוב מוצאים את עצמנו בוהים בו ללא תזוזה ולא יודעים מה לעשות . אז הנוער של היום מצא לעצמו פתרון : לצאת לרחובות ולהרוג, כי זה " הורג " את השעמום .

אך התשובה לשאלה שנשאלה – לא ידועה, היא חלוקה בדעות וזו הדעה שלי .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך