~לילו~
אחד הדברים שאני אוהבת באתר הזה, הוא שאתם לא באמת מכירים אותי ולכן אין לכם סיבה לשפוט אותי. וגם אם כן תשפטו, לא יהיה לי אכפת :)

האם זה בסדר?

~לילו~ 07/06/2014 882 צפיות 11 תגובות
אחד הדברים שאני אוהבת באתר הזה, הוא שאתם לא באמת מכירים אותי ולכן אין לכם סיבה לשפוט אותי. וגם אם כן תשפטו, לא יהיה לי אכפת :)

האם זה בסדר שאני מאחלת להורים שלי מוות? זה בסדר שאני שונאת אותם עד עומקי נשמתי ורק רוצה כבר להגיע לגיל שבו אוכל לעזוב את הבית?
זה בסדר, שהם מרביצים, מקללים, צועקים ומשפילים אותי? זה בסדר?
האם הם הסיבה לכך שאני רוצה כבר למות ולהגיע לגיהינום?
כל חיי. כל חיי הם עושים את זה. מתנהגים אלי כמו אל בהמה, כמו אל שפחה.
"זונה! עופי לי מהעיניים!" צועק אבא.
"את מגעילה. את כל כך מגעילה. בחיים שלי לא ראיתי כל כך הרבה גועל בבן אדם" אומרת אמא.
"קודם יש סוס, אחר כך יש חמור, אחר כך יש בהמה, ואז יש אותך!" צורח אבא.
"זהו! אני לא אמא שלך יותר! אני מתביישת להיות אמא של ילדה כל כך דוחה!" צועקת אמא.
ועוד פליק, ועוד כאפה, ועוד קללה והכפשה, ועוד ועוד ועוד.
רק לי נמאס?!
ניקיתי היום את הבית כי אני מנסה להרוויח כסף. הם אף פעם לא נותנים לי כשאני צריכה.
"אני יכולה כסף?" שאלתי את אמא בזמן שהיא מתבוננת בפליאה על הבית.
"לא! אל תתני לה! ילדה מגעילה וסחטנית! כשאני הייתי בגילך הייתי מנקה את הבית בלי תשלום! עופי לחדר שלך!" צועק אבא.
הבית שלנו גדול. חמישה חדרים. ניקיתי את כולו. כולל את המטבח המטונף שלנו.
"אני לא רוצה ללכת! אני ניקיתי ואתם אף פעם לא משלמים לי! חוץ מזה, סבתא אמרה לי שבחיים לא ניקית כשהיית קטן!" עניתי.
"חצופה! עופי לחדר שלך לפני שאני אעיף עליך איזה נעל!" צועק אבא.
"את לא מתביישת לבקש מאיתנו כסף?! ילדה פח!" צועקת אמא.
"דיי כבר!" אני צועקת להם בחזרה בבכי.
"דיי!" צעקתי ועליתי בריצה לחדר שלי.
החדר שלי הוא בעצם החדר הישן של ההורים שלי. נורא צפוף בגלל שכל הדברים שלהם עדיין בפנים. הארון שלי הוא בעצם שני מדפים שההורים שלי פינו לי וכל השאר הוא שלהם. קפצתי על המיטה והתחלתי לבכות. שימותו. אמן שימותו. אני שונאת אותם. שונאת.
אני יורדת בערב לסלון. ההורים שלי ואחי יושבים ביחד מחובקים ורואים טלוויזיה. אני יורדת למקרר ולוקחת לי מילקי.
"אל תגעי זה שלי" אומר אחי הקטן.
"אל תגעי הוא אומר לך!" צועק אבא.
אני מחזירה את המילקי למקרר ומוציאה במקומו תפוח.
"זה האחרון?" שואלת אמא.
"כן" אני עונה לה.
"אז תחזירי אותו. אני אוכל אותו מחר"
אני זורקת את התפוח למקרר בעצבנות.
"תרגעי!" צועק אבא.
אני מתעלמת מההערה שלו ומוציאה פיתה מהמקפיא ומכניסה אותה למיקרו.
"ששש! סתומה! את תעירי אותה עם המיקרו שלך!" אומר אבא.
ללא ברירה, אני נשארת רעבה גם הלילה. אני עולה לחדר שלי, נשכבת על המיטה ומנסה להירדם אך בטני מקרקרת ומתחננת לאוכל. ולפתע, אני מתחילה לבכות.
אני מחבקת את הבובה שלי ונכנסת עמוק לתוך השמיכה הדקה שלי.
"לילה" אני אומרת לעצמי.
לילה.


תגובות (11)

עם זה אמיתי את חייבת לדבר עם מישהו!
דחוף!!!!!
עם היועצת, עם חברות שלך אפילו איתי למרות שאין לי מושג מי את!!!
ולשאלה בכותרת, לא! זה ממש לא בסדר!

07/06/2014 13:34

    תודה על הדאגה, אבל זה לא כל מה שרשום פה אמיתי… זאת אומרת חלק. אני דיברתי שנה שעברה עם יועצת. הכל בסדר :)

    07/06/2014 13:37

את חייבת להמשיך את זה

07/06/2014 13:46

    אני יודעת שזה סיפור קצר אבל…

    07/06/2014 13:47

    אני אמשיך כשאני אסיים את הסיפור הקודם :)

    07/06/2014 13:52

בפעם הראשונה שקראתי את זה, זה מה שעבר לי בראש:
סיפור יפה, כתיבה טובה, אבל אין מצב שזה אמיתי.
כלומר, למה להם להרביץ לשנוא לגמרי בת אחת שלהם, אבל לאהוב את הבן הקטן?
ואז קראתי את ה"רציתי להוסיף".
גם אם רק חלק מזה אמיתי, את עדיין צריכה לדבר על זה עם מישהו. אני מניחה שהחלק עם הניקיון אמיתי (כי זה משהו שאני יכולה לדמיין הורים אומרים) אבל השאר פשוט נראה לי… רע מכדי להיות אמיתי. יותר נכון: לא רציתי לחשוב שזה יכול להיות אמיתי.

07/06/2014 14:01

    זה יכול להיות אמיתי, וזה קורה.
    הרבה יותר מידי פעמים, לצערנו.
    זו מציאות וזה לא כל כך נדיר, למען האמת.

    07/06/2014 14:09

זה כל כך עצוב….
לפי מה שהבנתי מתגובות זה אמיתי.
וכל הכבוד שדיברת עם היועצת של בית ספר… אני מקווה מאוד בשבילך שזה עזר לך♥
אבל לא הבנתי למה ההורים בעד האח הקטן ולא בעדך? או לפחות עם דעה שווה.
אם תרצי תפני אליי.
אוהבת:))
~מילים~

07/06/2014 14:19

קיצר תפני למישהו… אל תשמרי בבטן

07/06/2014 14:22

זה ממש ממש מדהים כתיבה מדהימה. אני מקווה שזה לא אמיתי … :(

07/06/2014 14:27

כמו שאמרתי מקודם, רק חלק מזה אמיתי. חשבתי שיהיה יפה לשלב בכתיבה שלי גם קצת מהדברים שעברתי בחיים. יש לי המון חברות שאני תמיד מדברת איתן על זה.
אני בטוחה שיש גם אנשים שמצבם אפילו יותר גרוע משלי. "למדתי" את ההורים שלי, אני יודעת איך להתייחס אליהם בלי שיתעצבנו. היום אני בסדר גמור. תודה לכולם :)

07/06/2014 16:21
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך