האם זה הסוף?

Estonian 03/12/2011 656 צפיות 24 תגובות

זאת סוג של הודעה כזאת. קצת מוזר שזה סיפור מספר 358 שלי, למעשה רק אחד בעולם חוץ ממני יודע מה הקטע של המספר, אבל בכל מקרה, זאת הודעה שלי.

בהתחלה, התחלתי את דרכי באתר כ – Estonian. וזהו. הייתי Estonian האנונימי.
אחר כך פתאום סהר הצטרף לאתר ומאז כולם יודעים את שמי. זרמתי עם זה. כאלו החיים, אם אתה לא זורם, אתה נשאר מאחור. אתה לא חייב לזרום עם הזרם, אבל אם אתה הולך בכיוון מנוגד, קח איתך משהו. ולכן, שחיתי לכיוון מנוגד עם סהר.
ואז פתאום אני נהיית בסוג של "שכונה".
השכונה הזאת לא מצואת חן בעיניי. כמו שכונת פשע, סוחרי סמים ויורים באנשים על רקע פוליטי. טוב, אולי אני מגזים, אולי סופסוף מגיבים לי, אבל לא מגיבים לי כי יש לי עומק בסיפורים. מגיבים לי תגובות רדודות, ועכשיו פתאום יש כאלו שחושבים שאני רדוד, בגלל התגובות שלי.
אני רדוד?
עולות לי דמעות, כי אני עכשיו פתאום נזכר בזה שפירסמתי סיפורים ונואשות חיכיתי לתגובה. עכשיו, אני מחכה לסיפור שבו יגיבו לי כי הוא באמת טוב, ולא כי הוא נכתב על ידי.

עכשיו כל הזמן מגיבים לי שטויות, מדברים אלי כאילו אני איזה מנהיג רוחני. אני לא גורו. מצטער. אני לא.
בבקשה אל תפנו אלי. אני רוצה לצאת מהשכונה הזאת, אבל אני לא יכול.
קודם כל, אני רוצה לסיים לכתוב את כל הסיפורים שלי ואני רוצה להתחיל חדשים. השאלה היא האם אני אוציא את זה לאור? אני רוצה לפרסם באתר, אבל אני מרגיש כאילו אני לא יכול.

פתאום ילדים מהכיתה שלי קוראים את זה, הם יודעים מי אני. הם עולים על הדברים שנמנעתי מלספר להם, וזה מאוד מערער אותי.

אם אני אפתח חשבון חדש, אני אהיה חייב להפסיק סיפורים שאני כל כך נהנה לכתוב.
הדמעות שוברות לי את הסכר. מים אכן ממיסים אבן. בסופו של דבר. אומנם זה מתחיל כתמיסה רוויה, אך לאט לאט, המים משתלטים ונופלים.
ככה אני מרגיש. סערה חזקה משתוללת, ממוטטת עצים, גורמת להם להתעקם, פתאום לעצים יש שיפוע.

אי אפשר להחזיר את הגלגל לאחור, אבל הוא בכל זאת גלגל. וגלגל יחזור למצב הראשוני שלו. האם זה הסוף של המחזוריות שלי?


תגובות (24)

אור!
לדעתי אתה לא צריך לעזוב את האתר בגלל כמה אנשים מסויימים.
ולדעתי, אתה כותב מדהים!
סוג התיאורים שלך… אתה כותב עם שנינות שאין להרבה אנשים… ואתה גם כותב את הסיפורים מכל הסוגים וגם סיפורים מעניינים!
נ.ב
i like you אל תעזוב את האתר :)

04/12/2011 10:16

אני מסכימה לגמרי עם חסויה.
הסיפורים שלך שונים ומגוונים ומכניסים משהו שונה שרק אתה יכול להכניס לאתר.
אתה כותב מדהים, התיאורים שלך מעולים, הסיפורים שלך מצחיקים ומרתקים בו זמנית עד שקשה להפסיק לקרוא אותם באמצע.
אני מצטערת שאתה מרגיש שמגיבים לך סתם כי אתה כתבת את אותו סיפור, ולא בגלל שיש בו עומק. אני אישית מגיבה אם אני אוהבת את הסיפור.
בכל סיפור שלך יש שנינות שלא כולם מבינים, ועם זאת כולם חשים שיש משהו שונה בסיפורים שלך, משהו מיוחד שהוא רק שלך.
בכל סיפור שלך יש עומק שלעתים רק אתה מבין, ולעתים כולנו.
בקשר לאנונימיות, אני יודעת כמה קשה לחשוף את עצמך.
כמה קשה לכתוב דברים שיוצאים מלבך, דברים שלא העזת להגיד לאנשים אחרים, ופתאום גם הם יודעים על כך.
אבל אני רוצה שתדע, שזה לא תמיד רע. האנונימיות מקבעת וחוסמת. היא טובה עד גבול מסוים, ואז צריך להיפתח.
אל תתן לשכונה להשפיע עליך, השפע על השכונה (עכשיו המצאתי חחח)
אל תעזוב את האתר כל עוד אתה נהנה לשהות בו, אם לא אז כל מה שכתבתי כנראה לא רלוונטי, ובכל זאת אני מקווה שתיקח לליבך את המילים, הן אמיתיות יותר מהרבה דברים שאמרתי בחיי.

באהבה גדולה- לוסי (:

04/12/2011 10:28

אני קראתי את זה וזה ריגש אותי…………:)
אני חא ממש אוהבת ליכתוב תגובות ארוכות(למרות שיש לי הרבה מה להגיד) כי אני חושבת שנגיד ואני אגיב על סיפור אחד תגובה מאוד מאוד ארוכה, אז לא יהיה לה\ו כוח ליקרוא את התגובה ,סכ"ה אני חושבת שסיפוריך מדהימים ועל תפסיק ליכתוב לעולמים
שלך: אנאבל :)

04/12/2011 10:38

יש לי כול כך הרבה מה להגיד,
אבל אני לא מצליחה למצוא משום דבר שאני יכולה להגיד פה!
אבל מה שכן, אני חושבת שאתה טועה בסיבה שמגיבים לך…

04/12/2011 12:10

שלום אור,
ראשית, אני תוהה אם אתה יודע שיש פה אנשים שסובלים מאותה בעיה.
גם על הסיפורים שלי אנשים מגיבים מצורה מחשידה ומדכאת. אני לא חושבת שהיית כאן בתקופה שבה רשמו לי "סיפור יפה!" או "תמשיכי מהר." או "ממש חמוד!".
הייתי נוהגת להעיר לאנשים, ולשאול אותם מה התגובות האלה אמורות להגיד לי, מה הן באמת צריכות לתת לי.
בנוסף, אני מגלה שאנשים לא באמת פתוחים כמו שהם נראים. רוב הסיפורים שלי באנגלית ננטשים, אף אחד לא קורא אותם. אף אחד לא טורח להגיד לי אם הוא באמת נהנה לקרוא את הסיפור, או אם הוא קרא מעל כורחו רק מידיעה שאני מי שרשמה את הסיפור.
ואולי, זו הסיבה, שאני מזדהה עם מה שאתה מספר כאן.
אני ממליצה לך, מתוך ניסיון, לא לנטוש את המשתמש שלך, אף פעם לא לנטוש משתמש ולהתחיל מהתחלה, כי תמיד יש חור שנשאר.
אתה צריך להתחיל למצוא לך מטרות. נסה להציב לעצמך משהו. למה אתה כותב? כדי שאחרים ייקראו? כדי שיגיבו? אולי אתה כותב, לעצמך?
אם אתה כותב לעצמך, בדיוק כמוני, אגב, אז אני חושבת שעליך להישאר באתר.
תכתוב את מה שאתה אוהב, את מה שאתה רוצה, לא לפי בקשת קהל, ותנצור בליבך את התקווה, שאנשים קוראים את הסיפורים שלך, מפני שהם נהנים מהם, ורוצים להמשיך לקרוא אותם, ואפילו מתאכזבים כשהם נגמרים.

כי אני בטוחה, שכולם כאן, יצטערו שתעזוב.

לגבי עניין הפרסום הכיתתי, אני חושבת שעליך לחכות מעט. אולי כרגע זה נראה לך מציק ומפריע, ואתה לא רוצה להיות סלבריטי, אבל דברים מתיישנים.
בקרוב, אנשים ידעו מי אתה, אבל לא יתנפלו עליך בציפורניים שלופות. ריגושים עוברים וחולפים, ואנשים עוברים לדברים אחרים, מחפשים דברים שהם לא הכירו לפני.

אני מתנצלת אם סיבכתי אותך פה, או אם אני נשמעת פתטית מידי. תזכור, גם אני נערה צעירה, כמעט בת שש עשרה.

בתקווה שעזרתי, הזדהיתי, והיבהרתי את עצמי ככל יכולתי.
ליסה ג'קסון.

04/12/2011 12:30

אתה?
רדוד?
יש בסיפוריך עומק והם יפים (!)
אז מה! גם אני נרשמתי כאנונימית, וידיד שלי (גיא) נרשם ועכשיו כל הכיתה יודעת שהמשתמש הזה הוא אני!
אל תפרוש, אל תבכה כי מרוב שהסיפור או ההודעה שלך עמוקה אני על סף בכי….

04/12/2011 12:36

היי אור – אני לא רוצה לקרוא את כל התגובות שודאי מן הסתם נעימות לך אך אומר כך : "אני מתה על הסיפורים שלך ומקווה מאד מאד מאד שבדעתך להמשיך לכתוב כאלה סיפורים מעניינים ומרתקים" "אז מה דעתך ? עשינו עסק"? ולמה אני אומרת לך זאת כי רק כשדפדפתי בין התגובות הארוכות למכביר שקיבלת מכל המגיבים הבנתי ומקווה שאני טועה כי אתה פורש ??????????? טעיתי נכון!!!!!!!!!!. יופי עכשיו אני שקטה ותמשיך דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף ממני באהבה בקי ♥♥

04/12/2011 12:44

את רוב מה שיש לי להגיד לך אמרתי כבר בסקייפ אבל אני בכל זאת אגיד לך שוב :

אל תפרוש מהאתר!!
בבקשה! אני יורדת על הברכיים!!

אתה כותב ממש טוב, אתה אחד הכותבים הכי מוכשרים באתר הזה ותאמין לי שאני בטוחה שכולם יתאכזבו אם תפרוש!

יכול באמת להיות שיש פה כמה אנשים (לא יודעת, לא שמתי לב)
שמגיבים תגובות רדודות וזה רק מראה על האישיות שלהם ועל הדברים שחשובים להם ואין לה שום דבר שקשור אליך או לסיפורים שלך!
אתה אחד מהאנשים הכי לא רדודים והכי עמוקים שאני מכירה!!!

ואם אתה מודאג בגלל כל הקטע עם האנונימיות אז לדעתי אתה צריך להרגע כי זה לא כ"כ נורא, ואם לא היינו מגלים שקוראים לך אור איך צ'אט "חפירות אימפריה" בסקייפ היה נוצר? (אני לא יודעת מה איתך אבל אני ממש נהנת לדבר איתכם)
והאמת, יש לך שם ממש יפה אני לא מבינה למה הסתרת אותו מאחורי כינויים.

סתם שתדע שההכירות איתך שינתה אצלי המון דברים ואני ממש שמחה שאני מכירה אותך אז בבקשה אל תעזוב כי כולם אוהבים אותך ואת הסיפורים שלך ו אני אישית פשוט מכורה אליהם!!!
בבקשה!!!

ואני מסכימה עם כל אלה שמעלי :)

04/12/2011 13:07

אין לי מה לומר חוץ מלהסכים עם כל האנשים הנהדרים שכתבו לך פה את דעתם.
אסור לך להפסיק לכתוב כי אתה יודע שזה עושה לך טוב (אני לפחות מקווה ככה).
יש לך כישרון יוצא דופן אור ואני (ובטח גם כל שאר המשתמשים) היינו רוצים שתחלוק איתנו את הכישרון הזה שלך.
בבקשה אל תפסיק.
כי לא כמו נפפו אני לא ארד על בירכי, אני אבוא למצוא אותך ולהכריח אותך לכתוב שוב :)

04/12/2011 13:32

אתה צריך להיות גאה בעצמך!
על זה שאתה שונה. מיוחד!.
כהתחלתי לכתוב בפורומים אז….כן. אמרו לי דברים לא סימפטיים
אבל אלו החיים עם לא דובקים במטרה שלך אז מה ישאר?
כל סיפור שנכתב כאן עוזר לתרבות שלנו,לחיים שלנו,לדמיון!.
כשכתבתי את הסיפור הראשון שלי הרגשתי….מדהים. כאילו שאף אחד לא יוכל להתעלות אליי, אתה כתבת יותר מ300 סיפורים בנאדם! אני כבר באתר הזה שנה וכתבתי בערך עשרים!. תמשיך עם מה שאתה עושה, על תיתן לאף אחד לעצור אותך, כי עם תקנא לרצונות אחרים אתה פשוט…. תוותר על כישרון, אהבה לסיפרות,החיים כשעצמם.

04/12/2011 14:06

תודה לכולכם. התגובות שלכם ממש היו מחממות לב. ממש ככה.

04/12/2011 21:09

בקר אור מר אור ☺☺☺☺
לאחר כל התגובות שהשתרעו על שטח עצום וכולנו מתחננים ומבקשים כי תשאר איתנו אשמח לקבל את תגובתך ואת החלטתך וזאת ל א ל ת ר!!!!!!
המשך יום מקסים ממני בקי ♥♥♥♥♥

05/12/2011 02:13

ערב טוב אור מה קורה האם יש לך החלטה סופית להמשיך לספר לנו סיפורים כל כך מעניינים ????? אנא תשובתך ☺☺☺☺ ביי בקי ♥

05/12/2011 10:19

אור אתה ממשיך???

05/12/2011 15:06

כן ☺

05/12/2011 21:51

יש! D:

05/12/2011 21:58

אני יודע שאתה עכשיו שמח והלב שלך חם בגלל התגובות האלו אבל באמת! אתה חשבת שאתה מקופח?! בלין!

09/12/2011 01:47

הכוונה שלי הייתה שיש יותר מידי תגובות לא קשורות

09/12/2011 01:58

אז אתה כנראה בחרת לראות את העולם בצורה טרגית

09/12/2011 02:01

אני מצטער עם אני מעליב אותך או משהו פשוט אני לפעמים אדם מאוד נוקב

09/12/2011 02:19

אור,
אתה אף פעם לא בחרת ללכת נגד הזרם, רק בחרת זרם חדש לגמרי, והזרם זה בשבילך, ובשביל סהר, הוא זרם טוב יותר, ותזכור שאותו זרם תמיד מחובר לזרם אחר במקום אחד גדול.
ואם מפסיקים עם דימויי המים, אתה נהנה פה, אתה אוהב להיות פה ואתה כותב מצוין.
התגובות הלא קשורות נובעות מזה שכולם כבר יודעים איך אתה כותב.
אל תפסיק אם אכפת לך מהמקום, תפתח חשבון חדש אם החלטת שמספיק, אתה רוצה סוג של זהות חדשה באתר.

09/12/2011 02:23

היי אור, תראה מי פה מעלי……
מוחעחעחעחעחעחעחע
אבל עכשיו ברצינות: אני שמחה שאתה לא מוותר כי אני יודעת כמה זה חשוב לך. אף פעם אל תחשוב לוותר כי אם תוותר זה יהיה נורא. בדיוק כמו שכבר כתבתי לך.
אני מאושרת שאתה ממשיך ומהיום אני אשתדל להגיב באופן בוגר ומחושב, מסכים?

09/12/2011 02:47

ולמרות הכל, גרגמל שלנו צודק בכל מה שהוא כתב….

09/12/2011 02:48

אני אסביר לך את עצמי, כי עכשיו שני חושבת על זה כל התגובות שלי לסיפורים זה 'תמשיך' או 'אהבתי' ודברים בסגנון… (:
אמממ… זה פשוט שקשה להסביר שהסיפור הצחיק אותך או שהוא גרם לך להתרגש או שהוא סתם מעניין אותך מאוד D:
ואי אפשר להגיד לבן אדם כל פעם מחדש כמה מוכשר הוא וכמהאתה אוהב את הסיפורים שלו עד כדי כך שאתה כל פעם בודק אם עלה פרק חדש כשאתה מגיע לאתר (ועולה, תמיד עולה (; )
יש לך סגנון מאוד מיוחד, ואני אוהבת אותו, אני מממש אוהבת את הסיפורים שלך ואני באמת חושבת שאתה מוכשר מאוד ^^
ואם אתה תפסיק לכתוב באתר אני אבוא אלייך בלילה ואשלח בך את החתולה שלי. אז כדאי לך להיזהר ממני (;

21/12/2011 02:34
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך