האסיר פרק III

11/02/2021 226 צפיות אין תגובות

מולי ניצב בית החולים, בניין לבן מרובה קומות, מפלצתי בגודלו שדלת הכניסה שלו הזכירה לי לוע של חיה משום מה. אני ואימי נכנסנו פנימה לתוך בית החולים והתקדמנו לעבר עמדת הקבלה, "תגידי אמא רק לי המקום הזה מעביר צמרמורת?" היא הישירה אלי מבט ספקני "צמרמורת? אולי אתה מתרגש לפגוש את אבא, אל תדאג אחרי הפעם הזאת אני בטוחה שהוא למד את הלקח ויפסיק לשתות". הגענו אל עמדת הקבלה, שם חיכתה לנו פקידה רוסיה בשנות החמישים לחייה עם איפור יתר על המידה ועגילים חישוקיים גדולים שניתלו משני צידי פניה, "כן איך אפשר לעזור?" היא אמרה עם מבטא כבד, "אנחנו מחפשים את החדר של יצחק רוזנפלד, הוא אמור להשתחרר מהאשפוז היום" אימי ענתה, הפקידה הקישה על כמה מקשים במקלדת "כן אני רואה, קומה שלישית חדר 25 " , "תודה, אה ועוד שאלה קטנה איפה השירותים פה?" שאלה אימי, " עד הסוף ימינה." התרחקנו מעמדת הקבלה לכיוון השירותים "טוב חכה לי פה אני כבר מסיימת" היא נכנסה לשירותים בזמן שאני הבטתי במסדרון הארוך שזה עתה חלפנו על פניו. מאחד החדרים הקרובים יצאה אישה צעירה נאה למראה בבגדי חולה "מעניין למה היא נמצאת פה" חשבתי . האישה הסתכלה לכיווני וסימנה לי לבוא בתנועת יד קלה , הצבעתי על עצמי בהפתעה לבדוק אם אכן התכוונה אלי. היא הנהנה. התקרבתי לאט לכיוונה לא יודע למה לצפות, "אברם?" , "איך את יודעת את השם שלי?" שאלתי בפליאה.
"אני מהעולם האחר"….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך