האתר ששינה את חיי- חלק א'

09/02/2015 800 צפיות 4 תגובות

היה זה יום קודר עבורי,
זה היום שהפנמתי – אין לי חברים.
יש כאלה שיגידו שיש לי חיי חברה, שיש לי "אנשים", שיש לי קבוצה משל עצמי; אלה אותם האנשים המכנים אותי "מלך הכיתה", אך אף אחד מהם לא באמת מכיר אותי. אני בודד בעולם.
ישבתי לבדי מוגן בחדרי הקטן מפני הרעש הנוראי שהתחולל בסלון. הרגשתי את השעמום והשגרה חודרים לי אל תוך העצמות.
לא רציתי להיות אחד מהילדים האלה, הילדים שמבלים את החיים שלהם ללא חברה, ללא הרפתקאות, תקועים בשגרה ורודפים אחר הלימודים שבסופו של דבר לא ישתלמו. אני רציתי לחיות; רציתי לגרום לכל שנייה מהחיים שלי להיות חשובה; רציתי לעשות משהו עם עצמי.
אז כמובן, כמו כל נער טיפוסי, ניגשתי אל המחשב. לא היה לי עם מי לדבר, עם מי לתקשר, הדבר הכי טוב שיכולתי לחשוב עליו היה אתר המאפשר לך לדבר עם אנשים שאתה לא מכיר.
נכנסתי לאתר והחלתי לחקור. דיברתי עם כל כך הרבה אנשים, כאלה שמחפשים אהבה, זוגיות, ואולי אפילו סטוץ ללילה; כל כך ריחמתי עליהם. אני לא הייתי מסוג האנשים האלה, אני עוד לא ידעתי מה זו אהבה, אז כמובן שאפילו לא חיפשתי אותה.
לאחר כחצי שעה התייאשתי מהאתר. לא היה בו איש שעניין אותי.
החלטתי לנסות עוד פעם אחת אחרונה, לראות אולי, במקרה, ממש בטעות, יהיה מישהו נחמד שיוכל לדבר איתי על הכול, על היום שעבר עליי, על הטעויות שעשיתי בחיים, ואולי אפילו ייתן לי כמה עצות לעתיד. הכול יכול לקרות. הייתי אופטימי. אז ניסיתי את מזלי עוד פעם אחת אחרונה, ולהפתעתי. הנה זה קרה. מצאתי .


תגובות (4)

אתה כותב מדהים, אני לא יכולה כבר לחכות להמשך.
ממני,
המעריצה מספר אחת שלך.

09/02/2015 22:51

תמשיך. לתגובה שמעלי, לא קצת הגזמת עם ה"מעריצה מספר אחת שלך"?
כאילו… זה הפרק הראשון…
ואתה כותב יפה ונכון, והרעיון מקורי. נשמע מעניין.
תמשיך ;)

09/02/2015 23:05

    אני מכירה אותו מספיק זמן בשביל להעריץ אותו.

    09/02/2015 23:08

נ.ב אשמח אם תקרא את הסיפור שלי, חלומות שנפצתי.

09/02/2015 23:16
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך