זהו סיפור אמיתי שקרה לי לפני יותר מ- 6 שנים.
ותאמינו לי שלא הפרחתי כאן דבר. מאז ומתמיד אני זוכר את המקרה הזה, כל פרט קטן ממנו וכמעט כל מילה מדויקת ששמעתי מפי דין ויונתן ( שאני לא רוצה לספר את שמם האמיתי ).

מאותו היום אני הבטחתי לעצמי שלעולם לא אהיה חבר של בריון.
למזלי - פגשתי באותה שנה ארבעה חברים מדהימים, שעד היום אני בקשר איתם.
ואלו - חברי אמת.

לכל אלו שלא מכירים אותי: באמת באמת באמת שאני לא טיפוס אלים.
תשאלו כל אחד שאתם מכירים, אני יכול להתעצבן אבל בשביל לגרום לי להתחיל להשתמש באלימות צריכים להיות מומחים.

הבכיין ההוא שאיבד את חברו

10/10/2011 826 צפיות 23 תגובות
זהו סיפור אמיתי שקרה לי לפני יותר מ- 6 שנים.
ותאמינו לי שלא הפרחתי כאן דבר. מאז ומתמיד אני זוכר את המקרה הזה, כל פרט קטן ממנו וכמעט כל מילה מדויקת ששמעתי מפי דין ויונתן ( שאני לא רוצה לספר את שמם האמיתי ).

מאותו היום אני הבטחתי לעצמי שלעולם לא אהיה חבר של בריון.
למזלי - פגשתי באותה שנה ארבעה חברים מדהימים, שעד היום אני בקשר איתם.
ואלו - חברי אמת.

לכל אלו שלא מכירים אותי: באמת באמת באמת שאני לא טיפוס אלים.
תשאלו כל אחד שאתם מכירים, אני יכול להתעצבן אבל בשביל לגרום לי להתחיל להשתמש באלימות צריכים להיות מומחים.

*זהו סיפור על חיי אשר אני זוכר כבר מתחילת תקופת בית הספר היסודי*
זהו סיפור שיכול להיקרא מרגש, עצוב, אולי גם גבורה (?).
תקראו לזה איך שתרצו לקרוא לזה, אבל אחרי התלבתויות רבות של כמה ימים החלטתי לשתף עמכם אותו. אני מקווה שתמצאו בזה סיפור.

—–

טוב, אז כדי להבין את העלילה בסיפור, אני אתחיל כבר מהתקופה של הגן.
כשהייתי רק בגן, הייתי ילד סגור לגמרי.
לא דברתי על דבר עם אף אחד, אפילו לא עם ההורים.
ככה זה היה הרבה שנים.
בגן, מצאתי לי חבר הכי טוב, ששיחק איתי ודיבר איתי. ממש נקשר אלי.
שמו של החבר היה דין ( זהו לא השם האמיתי, אני לא רוצה לרשום שמות אמיתיים ).
אך לצערי, בכיתה ב' התחילו הצרות.

יום אחד, כאשר שמענו את הצלצול, קראתי לדין לשחק איתי כמו שאנחנו עשינו כל יום בהפסקה בשני שנות בית הספר שחווינו יחד.
באותו יום הוא פתאום אמר לי: "אני רוצה לשחק עם ילדים אחרים היום".
הוא הלך ונשארתי לי בודד. הצלחתי להבין את זה שהוא רוצה לבלות עם עוד קצת ילדים, זה מאוד ברור שילד לא ירצה רק חבר אחד בחייו.
אז הלכתי בעקבותיו ושאלתי את חבריו: "אפשר להצטרף?". "לא, אין לנו מקום" ענה אחד מהם.
שמו של הילד שענה היה יונתן ( גם כן – שם מומצא ).
יונתן היה ה"מנהיג" של אותה חבורת ילדים. אלו היו הילדים שלא התחברתי אליהם בכיתה.
ילדים יותר אגרסיביים, יותר כוחניים, יהירים, לגלגנים ומה לא.
אני בכיתי קצת וחזרתי לכיתה ( באותה תקופה הייתה ממש בכיין, כל מילה רעה ומיד פרצתי בבכי, שאפילו אותו – הסתרתי בתוך עצמי ולא נתתי לאף אחד לראות את דמעותיי ).
אז למחרת, נשמע הצלצול ושוב נגשתי אל דין.
"היום אתה משחק איתי?" שאלתי אותו. "לא, אני הולך לשחק עם החברים שלי" הוא ענה.
זה היה מאוד מעליב, הוא ניסח את זה כאילו לא הייתי חבר שלו. כאילו פתאום, אחרי כמה שנים – סתם ככה הוא החליט שאני מחוק ברשימת החברים שלו.
אני שוב הלכתי לשם ושאלתי אותם אם אפשר להצטרף, ולצערי – התשובה שוב הייתה שלילית.
הלכתי משם ולמחרת, בצלצול, נגשתי אל דין.
"והיום? היום אתה כן תשחק איתי?" שאלתי אותו. "לא רוצה" הוא ענה. הוא הלך משם ונגש אל חבריו החדשים. הם הצטיירו אצלי כאויבים מאותו יום.
הלכתי לשם ופעם אמרתי להם: "המורה אמרה שתמיד יש מקום לעוד מישהו, גם אני רוצה לשחק."
הם צחקו ופתאום הסכימו. התרגשתי.
אך מאוד מהר גם התאכזבתי…
מיד כשצירפו אותי כולם פתאום עברו לקבוצה אחת כאילו אני לבד נגד כולם.
הבנתי מה הם עושים והתחלתי לבכות. הם קראו לי בכיין, חנון, וכדו'.
אני ברחתי משם לכיתה, מסתיר את הראש בין הידיים שלי.
למחרת, בהפסקה הגדולה של יום שישי, שאלתי את דין:
"גם היום אתה לא תשחק איתי? היום יש הפסקה גדולה."
הוא שלף לעברי פרצוף חצוץ והלך משם.

בשבוע שאחרי אני כבר לא ניסיתי אפילו להצטרף אליו למשחק.
המנוולים האלו היו מותחים אותי, מרביצים לי ומקללים אותי כל פעם שרק ניסיתי להתקרב אליהם.
יום אחד באותו שבוע, בשיעור אומנות, ניגש אלי דין ושאל אם הוא יכול להצטרף.
אני מיד שמחתי והסכמתי.
לאחר כמה דקות – יונתן ( ה"מנהיג" של אותם ילדים ) עבר ליד השולחן, ופתאום דין קם לעברו והלך.
הסתכלתי על יונתן והוא צחקק. "למה אתה לוקח לי את החבר שלי ?!" אמרתי לו.
הוא המשיך לצחקק ונתן לי מכה בכתף. זה היה הקש ששבר את גב הגמל.
כילד קטן שלא מדבר עם אף אחד, על שום דבר – שמרתי את הכל לעצמי.
מאז ומתמיד הייתי לחוץ, לא הסכמתי לדבר על החיים האישיים שלי אפילו עם הוריי.
"אתה גנב חברים !" צעקתי עליו בעודי קם מהכיסא בדמעות.
הוא ניגש אליי. "דין לא רוצה להיות חבר שלך, אתה סתם בכיין".
עיניי התמקדו בו כמו שנשר מתמקד על קורבן. לא יכולתי יותר לסבול את זה.
רצתי לעברו והתחלתי להחזיר לו על כל מה שהוא עשה לי.
פרקתי עליו את כל זעמי, בזמן שטיפות של בכי פרצו מעיניי.
החלק הזה משך את תשומת לבם של כולם, גם את של המורה.
"מה קורה פה ?!" היא צעקה. "תפסיקו עם זה מיד ! מה הולך פה ?!"
"הוא מרביץ לי !" צעק יונתן. לאחר מכן נשמע הצלצול. "אתה גנב חברים !" צעקתי על יונתן.
בעודי עוזב מהכיתה. המורה שלחה פתק להוריי, ואני לא ספרתי להם בכל זאת דבר ממה שקרה.
לא הייתי גאה בזה שפעם ראשונה השתמשתי באלימות, וזו לא הייתה תחושה טובה בכלל.
אני לא שלטתי על עצמי מרוב זעם, ומאותו היום כבר לא דברתי לא אליו ולא אל דין.
כיום, כשאני רק רואה את דין, הוא מביט בי ואני עליו ואנחנו פשוט חולפים לנו וממשיכים הלאה.
לצערי, יונתן ודין עדיין חברים.

מאז אותה תקופה – הבנתי שיונתן ממש שינה את דין הנחמד שהכרתי והפך אותו לבריון, ועל זה אני לעולם לא אסלח לו.


תגובות (23)

חבר'ה, לפני שאתם מגיבים – אני מבקש לא לצחוק.
אני מאוד נפגעתי מהמקרה הזה, ואשמח אם תקראו את כל הסיפור לשם שינוי.

10/10/2011 16:13

מקרה לא נעיים יש לומר, אבל אני חושבת שכמעט כל הילדים עוברים מקרים דומים בחייהם והשאלה היא איך בוחרים להתמודד עם זה…

10/10/2011 17:30

אאאאאאווווווווווווווויייייייייי
אני-מכירה-את-האנשים-באלה-יש-לי-אחת-כזאת-ביישוב…לא-נעים,לא-נעים:/
יש-לך-רעיון-למה-אני-יכולה-לצייר-על-גבעה-בזריחה/שקיעה(סורי-על-התקיעות-ופליז-על-תחשוב-שאני-לא-קראתי/התייחסתי-ברצינות-לסיפור-כי-אני-כן.)

10/10/2011 17:43

יהלה… אני חושבת שהסיבה שאת לא מצליחה לצייר זריחה/שקיעה על גבעה, היא שכאשר השמש במצב שקיעה או זריחה היא סוג של חצי עיגול, ובציור חצי עיגול לפעמים ניראה כמו גבעה לכן זה דיי קשה לצייר גבעה על גבעה… אבל את יכולה לצייר את הזריחה או השקיעה בצד אחד ואת הגבעה בצד השני… מקווה שעזרתי…

10/10/2011 17:52

אההההההה,תודה,על את זה אני דווקא מצליחה לעשות…הבעיה היא שאני לא יודעת מה לצייר *על* הגבעה:)

10/10/2011 18:00

אני זוכר שסיפרת לי את זה. בכל אופן, מעניין ששנינו החלטנו לפרסם סיפורים אישיים באותו הזמן. אני מבטיח לך שאותי לא יגנבו ממך!.

10/10/2011 23:15

ואוו- זה הדבר הראשון שעלה לי בראש אחרי שקראתי את הסיפור. לי לא היה אומץ לעלות סיפור דומה לזה בחיים אז אני פשוט מעריצה אותך על זה.
בעצם זה טוב שהבנת מי זה דין האמתי בגיל צעיר כי אם לא אז יכול להיות שהסכין שהוא תקע לך בגב הייתה יותר כואבת.
תחשוב על הצד החיובי- הכרת חברי אמת אז מי סופר אותו בכל?!
ושאני חושבת על זה גם אני הייתי עושה אותו הדבר.

11/10/2011 01:21

סהר יא אידיוט!!!! אמרתי לך לא לקרוא לך בכיין נכון?!?!
כתבת בסוף: "לצערי ירדן ודין עדיין חברים" וקצת אחרי כתבת גם: "הבנתי שתום ממש שינה את דין" זה לא אמור להיות יונתן?
:) ואמרתי לך שהתגובות יהיו יפות!!!! (אין בעד מה…)

11/10/2011 02:11

אני לא מאמינה . כתבתי תגובה ממש ארוכה וזה לא שלח :'(

ממש ריגשת אותי ! אני ממש מבינה אותך .. קרו לי המון מיקרים כאלה – שהחברה הכי טובה שלי נטשה אותי בשביל 'מלכת הכיתה' , זאת אחת החוויות הכי קשות בחיים שלי .. אבל היא רק מחזקת .
עכשיו יש לך חברי אמת . שלא יעזבו אותך בשביל שום דבר בעולם .

הכתיבה – מצויינת . כרגיל . אבל באמת היא מדהימה .. יש לך כישרון יוצא דופן . וכל הכבוד על האומץ לשתף אותנו :)

11/10/2011 02:18

תודה לכולם על התמיכה !
וכן ירדן, שיניתי את הטעות הזו.

11/10/2011 03:06

יש עוד ירדן באחת השורות האחרונות..
אותי ריגשת, זה כזה יפה (מבחינת הכתיבה) ואפשר לראות את התמימות, ממש קל להזדהות עם זה!
בקיצור אהבתי ביותר !! ;)

11/10/2011 04:06

תודה רבה לך עדידי.

11/10/2011 04:41

דרך אגב – תקנתי :)

11/10/2011 06:21

אמרתי לך שתקבל תגובות טובות! :)

11/10/2011 07:13

נכון

11/10/2011 08:29

אני אחזק את מה שירדן אמרה :
ממש יפה!!!

11/10/2011 10:28

תודה רבה רבה, כיף לשמוע :)

11/10/2011 10:51

וואו סהר, זה ממש יפה ומרגש, כשאני קוראת את זה, קרה לי משהו דומה באופן מוזר לסיפור שלך רק ששם מדובר בחברות של מעל 4 שנים.
Jessica800

11/10/2011 14:00

מסכן…..
תאמין לי אני יודעת הכל על חברות לא אמיתיות

11/10/2011 14:17

וואי אני ממש ממש עצובה על המקרה הזה ..
אותו דין או אך שלא קוראים לו חבר רע !
והיונתן הזה כל הבנים האלה חברים רעים ! !
נראה את היונתן לבדו …
בלי חברים אם הוא היה עדין בריון …

11/10/2011 14:40

וואו, תודה לכולם על ההזדהות והתמיכה !
תודה לך מיטל על התיקון, לא זכרתי את שני השמות אז התבלבלתי קצת… :P
וג'סיקה – תודה לך, אבל במקרה שלי גם מדבר בחברות ארוכה. 5 שנים לפחות, 6 לכל היותר.

11/10/2011 14:43

Sahar! In your face
אמרתי לך שיאהבו את הסיפור הזה!
"צדק תמיד צודק" אז מה אם אני לא צדק…

11/10/2011 15:07

קרה לי מקרה דומה רק עם ילדות אבל בסוף יצאתי מנצחת.

מדהים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! כמו תמיד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

24/10/2011 06:11
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך