Inbal
אני ממש רוצה לתקן משהו אבל לא יודעת מה וגם אין לי כוח לתקן אז תגידו לי מה. וגם אין לזה שם משהו אז תעזרו לי אמן למצוא שם חדש. אם הבנתם בעצם הוא בורח לשתות כי הוא חושב שזה הפתרון אבל בעצם זו הבעיה. אז אל תשתו זה לא מגניב ולא טעים. סתם. תעשו מה שבא לכם כל עוד לא תתמכרו לזה ולא תפגעו בעצמכם בדרך. אבל זה באמת לא טעים. לאב יו חפרתי ביי. אה וגם סיפור 99 תנו רעיונות לסיפור ה100♥♥

הבעיה של הפתרון//נכתב בחצות

Inbal 21/03/2015 643 צפיות 4 תגובות
אני ממש רוצה לתקן משהו אבל לא יודעת מה וגם אין לי כוח לתקן אז תגידו לי מה. וגם אין לזה שם משהו אז תעזרו לי אמן למצוא שם חדש. אם הבנתם בעצם הוא בורח לשתות כי הוא חושב שזה הפתרון אבל בעצם זו הבעיה. אז אל תשתו זה לא מגניב ולא טעים. סתם. תעשו מה שבא לכם כל עוד לא תתמכרו לזה ולא תפגעו בעצמכם בדרך. אבל זה באמת לא טעים. לאב יו חפרתי ביי. אה וגם סיפור 99 תנו רעיונות לסיפור ה100♥♥

הגשם החל להתגבר דקות ספורות לפני שנכנס אל הבר, בכל זאת, דצמבר. המאבטח לא טרח להרים את עיניו מהאייפון שבידיו ולבדוק את הנכנס. מחבלים מתאבדים לא יכנסו לבר ביום שלישי בערב, ובמיוחד אל הבר הזה, השומם כמעט תמיד, זה לא רווחי. הוא התיישב במקומו הקבוע, חיכה שהברמנית תפנה אליו, ונהנה מהחום של החדר.
"במה אפשר לעזור?" אמרה בקולה הפלרטטני והמעצבן. מרפקיה הונחו על השיש, חושפות יותר ממה שכבר היה חשוף מתחת לחולצתה. עיניה היו נעוצות בעיניו, שהיו עמוקות מאוד, כמו תהום אינסופית, למרות שהיה משהו בתווי פניו שהביע קצת בלבול, חשש ואפילו קצת אטימות, מה שגרם לתהומות בעיניו להראות כאילו נחסמו בבוץ, וכאילו הוא מחפש מישהו שיחפור ויתאמץ כדי לגלות את האוצר השרוי בליבו.
הוא הביא לה שטר של 100 שקלים מכיס חליפתו, "כל השוטים של וודקה שאפשר לקחת בכסף הזה." אמר, קולו צרוד מעט, עייף הרבה. "את השאר תשמרי לעצמך, אולי תקני לך מכנס. שיהיה לך חם, חורף." הברמנית גלגלה את עיניה, ומתחה מעט את המכנסון שלבשה.
היא הסתובבה ועמדה על קצות אצבעותיה כדי להחזיק בבקבוק הוודקה, חולצתה התרוממה מעט גם כן, חושפת את קעקוע הפרפרים על גבה. היא הניחה 5 כוסיות על השולחן, ומזגה לתוכן את הנוזל השקוף והחריף. "תקרא לי אם תצטרך משהו בנוסף," חייכה במתיקות שגרמה לו לרצות להקיא אף יותר משרצה.
הוא לקח שוט, ויישב כך כמה דקות, בוהה בקיר הבקבוקים שמולו. ועוד שוט, הנוזל צרב את גרונו, וחשב על הכאב בחיים הדפוקים האלה שלו, ועל הכאב של כל השתויים המסכנים האלה בבר הקטן והמסריח הזה. הוא ליטף את זיפיו לכמה שניות, נזכר בשני ילדיו שלא ראה כבר שנה, כי גרושתו מתעקשת שהוא השפעה לרעה בשביל הילדים הרכים עם חיוכי המלאכים שיצרו שניהם, ולקח עוד שוט. האלכוהול החל להשפיע מעט, הוא הרגיש, כי הוא ראה צבעים שהם די שונים מצבעי האבל ששורים בחייו. את השוט הרביעי והחמישי הוא לקח במכה. זו מין מסורת מוזרה שיש לו, בתקווה שהוא ימות במהירות אך ללא ייסורים, כי חייו כבר מלאים בכאלו.
הוא יצא מהבר, הגשם כבר האט, אבל הרוח לא פסקה. אמנם הרצון שלו למות חזק, אך לא רצה להרוג מסכנים אחרים, אז הוא חיכה עשרים דקות על שפת הכביש, עד שמונית אספה אותו. בכיסו היה את סכום הנסיעה בדיוק, ושני זוגות של מפתחות לדירתו הקטנה והעמומה, אחד שבו הוא באמת משתמש, והשני למקרה שישכח את הראשון, כי זה כבר קרה לו, והוא התעורר בבוקר עם כאבי ראש עצומים ושכוב בקיא של עצמו באמצע הרחוב.
אז הוא נכנס אל ביתו, חולץ את נעליו והולך לישון, כדי להתעורר לבוקר של כאב יותר גרוע מהכאב של היום הקודם, ולמחשבות על העולם שבו יכל לחיות, אם לא היה שותה קצת יותר.


תגובות (4)

זה נחמד, הכתיבה טובה, הייתי מוסיפה משהו אחר מלבד הקטע מהבריחה מהמציאות אולי איזה כמה משפטים כאלה כדי לתאר את המצב הכללי חסרים לי כמה תיאורים רגשיים, בכללי במקום, אבל הכתיבה שלך מעולה יש לך תיאורים נחמדים ורעיונות מקורים!
נ.ב כששותים הרבה בדרך כלל קשה להשתכר, אז תוך 5-4 שוטים אדם ששותה הרבה לא יכול להשתכר.

22/03/2015 00:28

    אוקי, תודה!

    22/03/2015 14:50

חחחחח אוקיי זה כן כתוב טוב אבל את ממש מגזימה עם התיאורים. לגמרי לגמרי עם ההתחלה שם , משפט מפוצץ ולא כתיבה טובה. הסוף הוא בסדר.. דווקא מה שאני הבנתי ממנו הוא אחר, מעט עמוק יותר, שקשה לי להביע במילים. אולי שאילו רק לא היה שותה הכל היה אחרת. אבל הוא שתה. כמו שישתה יום למחרת. כי הוא לא יכול שלא. הוא לא חושב שלא לשתות זה הפיתרון. וזו גם לא הבעיה. הבעיה היא משהו הרבה יותר עמוק שורשי ואין סופי מזה.
בכל מקרה… מממממ מה רציתי… האאא כן. אני לא יודעת אם אי פעם שתית אבל בתור קורא מהצד זה ממש אבל ממש לא היה אמין. נדמה היה שאת מתארת מה שרואים שאלכוהול עושה בסרט או מה שמעמידים פנים שהוא עושה חח. זה לא כזה צריבה, בייחוד אם מישהו רגיל לזה, סתם כשבולעים זה טעם חריף. והצבעים לא נהיים מטושטשים אלה אם כן אתה כבר לא יכול ללכת בלי לפול על הרצפה. וזה לא באמת קורה אחרי שני שותים חח. חם בפנים מאוד, החדר מסתובב, קשה להבחין בדברים בבהירות קשה לזוז מהר.. הרבה אנשים נהיים אימפולסיבים.. כן..
טופ זהו (:

22/03/2015 01:58

    חחחח פעם אחת שתיתי שוט אחד או שניים במסיבה זה היה ממש דוחה ושרף לי.
    כן זה לא ממש משהו, הייתי נורא עייפה תוך כדי כתיבה וזה מה שיצא ואני לא ממש טיפוס של לשבת ולתקן את הדברים שלי, זה משעמם אותי.

    22/03/2015 14:53
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך