הדעות של גבי 2- הומוסקסואלים

the one sitting next to you 11/11/2013 857 צפיות 32 תגובות

הומוסקסואלים

הומוסקסואלים הם אנשים בדיוק כמוני וכמוך, הדבר היחיד ששונה בהם הוא העובדה שהנטייה המינית שלהם היא קצת שונה.
בעולם שלנו בנטייה הזאת עדיין לא מתקבלת, לא בכל מקום. בארצות הברית רק 14 מדינות אישרו את החוק שמאפשר נישואים של הומוסקסואלים.
ועכשיו בישראל, מה שקורה פה. מצעד הגאווה שירושלים היה ממש לא כמו תל אביב למה? כי בירושלים יש את כל החרדים הקיצוניים שלא נותנים לחילונים פה לחיות כמו שהם רוצים. בכלל אני מופתעת שכל אנשי המצעד לא מתו מסקילה עם כל שאר הדברים שקורים בירושלים.
אני מבינה שישראל זאת מדינה דתית (לא שאני אוהבת את זה) אבל אנשים צריכים לקבל את החופש להתחתן עם מי שהם רוצים, לא משנה מה הנטייה המינית שלהם. עם העולם היה הפוך ולהיות הטרוסקסואל היה אסור והומוסקסואל היה הנורמה, תארו לעצמכם איך אתם הייתם מרגישים עם המשפחה שלכם התכחשה אליכם, החברים שלכם הפסיקו לדבר אתכם והחברה שללה אתכם.


תגובות (32)

גבי יא מאוהבת 3>

11/11/2013 09:16

מה הקשר עכשיו? אני מדברת על הומוסקסואלים, זה נושא חשוב.

11/11/2013 09:16

את לא רוצה לדעת מה אני חושבת על זה, אז צנזרתי D:

11/11/2013 09:19

כל מילה בסלע נשבעת
שאני מסכימה איתך ואת צודקת!

11/11/2013 09:26

אני דתייה, אבל ת'כלס, עם זה מה שהם רוצים, שיהנו! מי אני, או כל אחד אחר, שנחליט לו על כל החיים, נרחיק אותו, נוציא מהחברה, נבודד רק בגלל שהנטיות המיניות שלו שונות?! מה זה לעזאזל משנה?!

11/11/2013 09:27

אני מסכימה איתך לגמרי, שוב!
את יכולה לעשות לי טובה?
תמשיכי את ארץ הפלאות!!! >

11/11/2013 09:31

הדת ההיא אוסרת כמעט כל דבר. אני אוהבת הומואים, ושונאת הומופובים.
רוב המשפחה שלי הומופובים אני חושבת שהם מנסים לגרום לאחי הקטן בן ה-4 להיות אחד כזה למרבה המזל אני פה, הוא לא יהפוך להומופוב כל עוד אני כאן.
רק בגלל שאובמה הסכים לחתונות כאלו הערצתי אותו, עדיין מעריצה.
מה השוני לעזאזל?!
העולם הדפוק הזה מורכבים מאנשים חראאוות!
בגלל זה אני שונאת את היהדות. היא כאילו אוסרת עלינו לעשות כל דבר.
אני לא רוצה לערבב בין הדברים.. כאנשים שמאמינים הדוקים בדת ופועלים לפי חוקייה הם אמורים לקבל את השוני. הכי קטע שהם מתנהגים בניגוד לחוקי התורה (החרדים) ..
אני מתה על הומואים ואם הייתה לי את הזכןת לעשות משהו בנדון מבלי שמיליון אנשים יצאו עליי, הייתי חושבת על משהו.
אגב, אני אוהבת את הדעות שלך.

11/11/2013 09:32

אני אתאיסטית ואני לגמרי בעד זכויות הומולסביות.
רציתי ליידע אותך שאם באמת היית מעודכנת בנושא היית יודעת שלפני כמה ימים שגם באלינוי (עוד מדינה בארצות הברית) אישרו את החוק ועכשיו יש 15 מדינות שמאשרות נישואים הומולסביים בארצות הברית.
אני באמת יודעת בערך הכל על הנושא ויש אנשים שקרובים אלי מאוד שהנושא קרוב אליהם.
ועוד דבר שאני לא יודעת אם את יודעת; הומולסביים הם הומולסביים לא מבחירה, ככה הם נולדו וככה המוח שלהם עובד, כמו שחלק נרחב מהעולם הוא בקהילה ההטרוסקסואלית הם בקהילה ההומוסקסואלית כי ככה הם נולדו כמו שאת (בהנחה שאת הטרו) אוהבת גברים הם אוהבים את המין הזהה להם,צזה מובנה בתוך הגוף בדיוק באותה הדרך שבה זה מובנה בך.

אני לא חושבת שדעתך בנושא מספיק מפותחת ועמוקה לפי מה שקראתי ולדעתי את לא קרובה מספיק לנושא כדי להביע את דעתך בכזו נחרצות.
תדעי כמה דברים נוספים בנושא, והפעם בלי שגיאות, ותחזרי אלי.

11/11/2013 09:39

she wolf אני יכולה להגיד שרוב האנשים שמתנגדים הם החדים או כאלה מהזרם הדתי-תורני לא דתי לאומי(כמוני למשל) שמקבלים הרבה יותר דעות ויותר פתוחים. הם הבעיה, זה לא כולם.
אצלנו בבית זה אפילו נושא די פתוח ואף אחד אצלנו לא הומופוב.
חרדים לוקחים הכל קשה מידי, הם אפילו לא מקבלים אנשים מזרמים שונים ב"חרדיות" או אפילו חרדים חסידים, הם לא מדברים עם אנשים מחסידויות אחרות. הם פשוט לא מקבלים כלום.

11/11/2013 09:44

אני מכירה כמה וכמה הומוסקסואלים ותאמיני לי שאני מבינה בזה. אני יודעת על היחס שהם מקבלים בהרבה מאד מדינות, אני יודעת על אנשים מפורסמים כמו ליאונרדו דה וי'נצי שעשו מעשי סדום (כי כך הם נקראו בעבר), אני יודעת על דעות שונות בקהילות שונות.
אנחנו פותחים דיונים על זה ברהבה מאד שיעורים (כמות ההומופובים בכיתה שלי גורמת לי חלחלה) ויש שתי בנות שעושות על זה עבודת חקר אז תאמיני לי שאני יודעת הרבה על הנושא פשוט לא כתבתי הכל.

11/11/2013 09:47

צודקת!!

11/11/2013 09:48

הומוסקסואלי, הומולסביות
טוב הם בסדר אבל לכתוב אליהם סיפור? זה לא נורמאלי!!!

11/11/2013 09:50

בגלל זה אני אתאיסטית.
רק שתדעי שהחרדים גם לא מוכנים לקבל את האתאיסטים.
רב אחד שאני גטוחה שאתן מכירות אמר שצריך להרוג אותנו.
בסדר, מה שבטוח הוא אידיוט.
דת דפוקה!!
אנונימית.. הבנתי אותך..הם יותר מידיי קיצונים.

11/11/2013 09:51

גם אני חושבת שהם קיצוניים, וגם לא מסכימה ע מה שהם אומרים/עושים…
אפילו לא עם אלה התורניים למה הם בכלל דפוקים. גם בתור משהו יחסית רישמי הם לא חושבים פעמיים לפני שהם מדברים. משפטים כמו "הבנות של יקיר זה מספיק חשיפה לעולם האמיתי עם איך שהם מתלבשות, מתנהגות ומדברות" זאת הייתה התגובה של רבבה(אנחנו יישוב דתי-לאומי הם יישוב דתי-תורני) על זה שהם רצו לפתוח בי"ס יסודי ברבבה.

11/11/2013 10:13

זה למה אני מנותקת מהדת.
שום דבר לא מרצה אותם. הם לא מרוצים מכולם.
למשל:כשהייתי ביסודי (דתי) המנהלת כפתה עליי ועל חברכ שלי לעבור לבית ספר דתי, כמובן, שלא הקשבנו לה ועברנו לחילוני.
בקיצור, דת לפחות בעיניי מורכבת משטויות, שאת חלקן אף אחד במילא לא עושה ברצון.

11/11/2013 10:24

אני כתבתי עבודת חקר על הומוסקסואליים במסגרת תכנית לילדים מחוננים שאני הולכת אליה כבר מכיתה ג'…
כתבתי את העבודה כשהייתי בכיתה ז' ועכשיו אני כותבת אחת חדשה בגלל החוקים החדשים, זה מעין כמו חלק שני לעבודה, אחד מורחב יותר ועם כמה דברים חדשים.
אז אם שתי הבנות שלך עושות עבודת חקר אני עשיתי שתיים ונסעתי למצעד הגאווה כדי לראיין אנשים, לא יודעת מה איתך אבל לדעתי אני יודעת על זה המון.
דרך אגב במסגרת אותה תכנית מחוננים אני ראש קבוצת הדיבייט (ספורט הוויכוח למי בינינו שלא יודע, זהו ספורט עולמי ומאוד קשה אם תנסי תביני, אני הכי צעירה שם בקבוצה) ושם עשינו דיבייט על הומוסקסואלים והומופוביה, אז גם מההיבט הזה אני מכירה את הנושא מצויין.
מקווה שהבנת מאיפה אני מכירה את החומר ומה אני טוענת פה, כי הגיוני שאני יודעת הרבה.

11/11/2013 10:25

תגידו חשבתם פעם מה היה קורה אם היו מרשים לכולם להתחתן עם בני מינים ?
לא היה עולם !!
לא הייתם בחיים ובטח שלא סבא וסבתא רבתא רבתא שלך !!

11/11/2013 10:34

עצוב שאתם לא מאמינים בתורה ובמה שכתוב בה!
אבל מה לעשות זאת בחירה שלכם!
וכל מי שכן מאמין בתורה ובעד הומואים ולסביות אני יכולה להגיד שאתם לא מאמינים בתורה כמו רוב החרדיים. בספר בראשית כתוב על אחיו של אברהם לוט שהוא היה גר בסדום ואמורה ושם היו כמעט כולם בעלי נטיה מינית שונה משל רוב אוכלוסית העולם ולכן אלוקים השמיד את אותם הערים ורק לוט ומשפחתו ניצלו.
את הסיפור הזה כולם צריכים להכיר כי למדנו אותו בבית הספר.
אני לא דתיה אבל ככה חינכו אותי בבית וככה אני חושבת!
ולגבי החרדיים שרוצים להרוג אטאיסטים, הם צריכים קצת להפעיל את הראשולקרוא את חוקי התנ" כי לאכול חזיר אסור אבל להרוג מותר? מה זה הטימטום הזה? זה ממש ממש לא נכון!

11/11/2013 10:39

בטח שכן!!
לא כולם הומואים או לסביים!!
she wolf ת'כלס, אני מודה, זאת חברה שבאמת לא מקבלת כלום.
אצלי באולפנה ניסו לעשות לאחותי הגדולה בעיות כי היא הלכה לצבא(בי"ב יש את כל המיונים ודברים כאלה..) וניסו לשכנע אותה שלא אבל זה לא עבד להם.
ועוד המנהלת שנכנסה עכשיו, בכלל… מכריחה אותך להיות דתייה דוסית! מה אכפת לך עם החצאית שלי מעל הברך או מתחת?!
גם אם אני יבוא לאולפנה עם חצאית מתחת לברך(לא נראלי שיש לי חצאית כזאת. או שמלה, חוץ ממקסי אחת) זה לא אומר שמחוץ לאולפנה אני גם ילך ככה!
אבל באמת, שזה תלוי את מי אתה רואה. כי יש כאלה כמו המנהלת שלי למשל ויש כאלה כמו ההורים שלי שאין להם בעיה עם זה שאח שלי ואחותי(הגדולים) חילוניים או כל דבר אחר שקשור לזה. להפך, הם אומרים שצריך להיפתח לעולם ולצאת מהבועה הזאת ולהכיר עוד דברים כי בסופו של דבר נגיע לעולם האמיתי ומי שכל הזמן היה בבועה שלו, יקבל "זבאנג" אדיר בפנים כשהבועה שלו תתפוצץ.

11/11/2013 10:44

רות, בבקשה, את מאותם אנשים שאני שונאת!
"עצוב שאתם לא מאמינים כתורה.. " מצטערת אחותי, זה ממש לא עצוב.תדמייני שכל העולם משועבד לדתות אחרות ומתנהג ומנהל את החייפ שלו לפי חוקיה, ליתר דיוק כמו רובוט.
אני לא רובוט.
ולגבי האתאיסטים, זה הרב עובדיה אמר את זה.
ניץח לדוגמא את הרצח של רבין. בעשקת הדיברות רשום אל תרצח. רוב המתנגדיםבשלו היו דתיים, חרדים וכל החרא הזה. הם הוציאו ספר בשם:"ספר המלך" אני לא בטוחה שזה השם אבל, היה בו את המילה מלך. שבו רשום שמותר להרוג תינוק/ילד שיודעים שהוא הולך להזיק לנו בעתיד. בקיצור הם כאילו אפשרו למתנגדים של רבין לרצוח אותו.
הם לאא רציניים!
הם עוברים על חוקי התורה יותר מיהודי חילוני.
אז הם לא צדיקים!! מראה יכול להטעות כפי שאומרים. ואני לא אוהבת אותם.
אני ממילא מיזנתרופית.
אנונימית-החברה הישראלית בעיקר, ממררת לכל אדם את החיים! כל דבר רע שקורה. זה בגלל האנשיםבשחיים במדינה הזאת! אף אחד לא מוכן לקבל שונה, שופטים, מזלזלים, ולא משנה כמה פעמים ינסו להסביר להם שזה לא טוב.

11/11/2013 11:00

איזה מישהו רשם מקודם שהחרדים אומרים שאסור לאכול חזיר והם יכולים להרוג אנשים.
אז ברור שהם יכולים !!!
לאכול חזיר זה אחד משלוש הדברים שהכי אסור לעשות בעולם !!
עדיף למות ולא לעשות אותם !!!!

11/11/2013 11:05

אני מאוד "שמחה" שאת שונאת אותי!
נחמד לחשוב שמישהי שאני לא מכירה שונאת אותי רק בגלל שהדע שלי שונה.
אני לא יורדת על הומואים ולסביות, אני גם לא אומרת שצריך להרוג אותם או משהו כזה.
אני רק מאמינה בתורה אבל גם לא בכל החוקים שלה כי אני יותר מאמינה בברית החדשה ושם לדוגמא אין את החוק שאסור לאכול חזיר כי שם יש חוק שאם אתה מתפלל על האוכל אלוקים כבר מכשיר לבד את האוכל.
גם היום וגם אתמול אמרו לי הרבה אנשים שהם שונאים אותי בגלל הדעה שלי.
תודה לך על כל מילה שכתבת סוף סוף הבנתי שהאתר פה לא כל כך נחמד כמו שחשבתי כמה זמן ועכשיו אני אפרוש בשמחה מפה.
היה מאוד נעים להכיר את רבכם ואת חלקכם פחות.

11/11/2013 11:09

* דעה

11/11/2013 11:10

המבקרת, הנוצרים למשל אוכלים. כי בטח כל חייך נהגת לחיות לפי חוקי התורה הבנת שחזיר זה לא טוב. תאמיני לי שאם היית גדלה בבית נוצרי למשל, לא היית אומרת את זה. שטפו לך את המוח.. אם את מעדיפה למות מאשר לאכול חזיר, בדוק שטפו לך את המוח.
ורות, אני לא יודעת אם קראת את התגובה שלי, רשמתי שאני מיזנתרופית.
בקיצור, אני שונאת בני-אדם. אל תקחי את זה אישי, כי באמת אין לי כוונה רעה. מצטערת. כשאני עצבנית אני לא מבינה מה אני אומרת, או לייתר דיוק כאן באתר, מקלידה.

11/11/2013 11:15

את לא היחידה שאמרה לי שהיא שונאת אותי, הרבה מאוד אנשים אומרים לי את זה ומה לעשות שאני לוקחת הכל קשה?!
אני בנאדם שקיבל הרבה שנאה בחייו ורק לאחרונה התחלתי להתחבר לאנשים ולהבין שבאמת יש דבר כזה שנקרא אהבה.
כואב לי לחשוב שאתם נגדי בגלל הדעה השונה שלי ושאתם אומרים שאני מגעילה ושבגללי הרבה מאוד מתאבדים ולא חשבתם על העובדה שיכול ליהיות שאני נורא נפגעת מהכל וגם אני יכולה לגרום לעצמי לנזק אבל אני פחדנית מידי..

11/11/2013 11:23

ואת חושבת שאוהבים אותי?
אחי הגדול ואני לא מדברים יותר מחודש, והוא בן 19..
יש לי הרבה שונאים מסיבות לא ידועות. בצקום לקחת את זה ללב, למרות שזה מה שעשיתי מלכתחילה, אני פשוט שונאת אותם.
הכמות היא עצומה. ומה שהכי מדהים הוא שגם האנשים שקרובים אלי לא מי יודע מה אוהבים אותי, בסדר, זו הסיבה להיותי מיזנתרופית.
ושוב אני מתנצלת אם פגעתי בך. אני הבן אדם האחרון. שישנא מישהו בשל דעותיו השונות.
עכשיו זו הייתה טעות, ואני מתנצלת ומבקשת סליחה.

11/11/2013 11:31

לא שטפו לי את המוח אני דתיה מבחירה !
ואני לא רשמתי את התגובה הזו כדי שתתחילי להאמין, רק בשביל להגיד לך שאם בנאדם מתאבד בגלל שאין לו חברים או יותרדים עליו והוא לא מתאבד או יותר נכון מקריב את נפשו כדי לא לעבור על משהו שה״ שונא זהמפשוט מגעיל !!
ואני יודעת שלפי דעתי זה פשוט מגעיל שאנשים מנסים בכוח לגרום לויכוחיים האלה בגלל שזה סתם מושך צומי וגורם שהאנשים שהדעה שלהם קצת יותר שונה עוד יותר יתרחקו.
את תחזרי בתשובה, ואני יכולה להבטיח לך !
אולי את עכשיו צוחקת, אבל תזכרי שקראת שרשמתי את זה !

11/11/2013 11:32

זה בסדר!
ואני לא התכוונתי להגיד שאני שונאת הומוסקסואלים אני התכוונתי להגיד שלפי התורה שאני מאמינה בה זה לא נכון!
אני ממש לא נגתם ואני אםילו אוהבת כמה אנשים כאלו אז הכוונה שלי לא הייתה רעה!

11/11/2013 11:33

חחח זה שביקשת סליחה זה אומר שאת יהודיה !!
היום המורה הזכירה לנו באיזה שיעור שיהודי שלא רחמן בכלל אז יכול להיות שבוא גוי.

11/11/2013 11:35

אני גויה!! מה לא בסדר בזה?
אני נוצריה ועכשיו אתם יכולים לשפוך מילות שנאה עליי זה בסדר אני אספוג הכל!

11/11/2013 11:36

לא אמרתי שזה לא בסדר.
אבל אז איך את מאמינה ????

11/11/2013 11:38

אני מאמינה גם בתורה וגם בברית החדשה!!!

11/11/2013 11:47
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך