אל תהיו חברים של מי שאתם חושבים שהוא לא חבר אמיתי

ההשפלה

10/05/2016 770 צפיות 4 תגובות
אל תהיו חברים של מי שאתם חושבים שהוא לא חבר אמיתי

אני לא מאמינה, היא עשתה זאת שוב.
שוב היא השפילה אותי מול כולם.
אני לא יכולה לחשוב על זה אפילו.
היא עשתה את זה בכיתה, היא שמה לי על השולחן משהו, זה היה פתק.
בפתק היה ציור, אישה ממש שמנה ואני אפילו לא יכולה לתאר כמה זה העליב אותי.
היא גם כתבה משהו: "בשבילך ".
היא כתבה עוד משהו שלא הצלחתי להבין, שלא הצלחתי לקרוא ואני הייתי חייבת לדעת מה היה כתוב שם, רק מה שאני יודעת שזה היה שם, שם של מישהי שאני אפילו לא מכירה.
היא עשתה את זה מול כל הכיתה, ועד עכשיו לא סלחתי לה.
אני עדיין לא מאמינה שהיא הייתה החברה הכי טובה שלי.
אבל מה שהכי מעציב אותי בכל החברות שלנו, זה שאני אמרתי לה את מי אני מחבבת והיא פשוט הלכה ואמרה לו את זה.


תגובות (4)

סתם רציתי להגיד לך, שזה לא חברה אם היא מתנהגת אליך ככה, ואל תתני לשום דבר לשבור אותך במיוחד שזה משהו שקורה בחטיבה \ תיכון, את כל כך לא הולכת לזכור את זה עוד כמה שנים, מבטיחה :)

10/05/2016 13:49

אבל הבעיה היא שאני בבית ספר יסודי ומבחינת מקובלות אני לא הכי משהו והיא כן וכשדבר כזה קורה, כולם באים פתאום לאזור ורואים את זה

10/05/2016 20:07

היי סתם שתדעי ביסודי אני נוצלתי ע"י המקובלות שהיו אצלי בכיתה וכשהגעתי לתיכון הפסקתי להיות בקשר איתן הכרתי חברות חדשות חברים חדשים ופשוט התרחקתי מהכל. בגלל שאת עכשיו ביסודי את יכולה להכיר חברים אחרים מבית ספר יסודי אחר אולי באזור שאת גרה או יותר. ובחיים שלך אל תגידי שאת לא משהו כי כל אחד משהו וכל אחד הוא יחיד ומיוחד את לא יודעת אלב גם אני לא כזה אהבתי את עצמי אך שהגעתי לתיכון הבנתי שזה מי שאני ואני שמה שאני אני וכולם אוהבים אותי בגלל זה אם היא עושה לך דבר כזה היא סתם מקנאה ואני לא מכירה אותך אבל אני בטוחה שאת ילדה מקסימה. אל תתני לאף אחד לשבור אותך תהיי חזקה ואל תתייחסי את תמיד יכולה להתלוננן עלייה להורים או מנהלת או מורה. זה לא נקרא הלשנה אלא מתן עזרה. אנשים מתנהגים בבריונות בגלל שהם מקנאים תאמיני לי אני יודעת…

10/05/2016 23:15

תודה רבה אני באמת מעריכה את זה שככה אתם עוזרים לי

11/05/2016 15:17
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך