החברה הכי טובה ?

RACHELI_ca 06/04/2017 636 צפיות 7 תגובות

הסיפור שלי מתחיל בכיתה ט' , הכיתה שאני נמצאת בה עכשיו .
בתחילת השנה התחלתי להתחבר לילדה אחת , שרה .
את שרה אני מכירה מכיתה ד בערך , לא היינו חברות כל כך טובות , סתם מדברות פעם במלא זמן , אבל השנה התחלנו להתחבר ולהיות יותר ביחד .. ועם הזמן היא הפכה לחברה הכי טובה שלי ואני לשלה .
לאט לאט לא היה יום אחד שלא היינו יחד , כל יום יוצאות , מדברות על הכל , צוחקות , בוכות . בקיצור .. מה שעושים עם החברה הכי טובה .
יום אחד הודיעו לנו בבית הספר (בית ספר דתי) שיש טיול , טיול של שבת שיימשך 4 ימים . בהתחלה לא הכי רציתי לצאת אבל בסוף שרה שיכנעה אותי ויצאתי .
זו הייתה שבת של הרצאות , הרצאות על זוגיות , על שבת , על מצוות (נו כל הדברים האלה של הדתיים) .
ביום האחרון של הטיול ארגנו לנו מסיבת פרידה מהמקום ומהאנשים שאירחו אותנו , ואז שאלו אותנו אם אנחנו רוצות לקבל על עצמנו דברים (כמו לברך לפני שאוכלים , להתפלל וכו) , מלא בנות החליטו שהן רוצות וקיבלו על עצמן דברים מדהימים .
ואז אני ושרה הלכנו לצד , כמעט לפני שהכל נגמר , והחלטנו לקבל על עצמנו דברים . הצענו שנברך לפני שנאכל , שנשמור נגיעה , ושנכסה את המפרקים . שרה רצתה שנעשה את כל זה ואמרה לי שאני לא אדאג כי שתינו נעבור את זה ביחד , ושבטוח נצליח . אז אני כמובן הסכמתי , גם כי רציתי לעשות את זה וגם כי רציתי לעבור עוד חוויה עם שרה .
אז עמדנו מול כל הבנות והצוות ואמרנו מה קיבלנו על עצמנו , כמובן שכולם שמחו בשבילנו ואנחנו התרגשנו .
הטיול נגמר ועבר כבר מלא זמן מאז ..
ואז הגיע יום שישי אחד , בת דודה של שרה , גל , הגיעה לעיר שלנו . אני כמובן שמחתי כי אני מכירה אותה ואוהבת אותה , ושרה גם שמחה ..
באותו היום שרה התקשרה ורצתה שנצא אני היא , דודה שלה גל , ועוד כמה ידידים של שלושתנו . בהתחלה לא רציתי אבל בסוף הסכמתי ..
יצאנו איתם , וסיפרנו להם שאנחנו שומרות נגיעה , ואז דודה של שרה התערבה ואמרה שהיא לא חושבת שזה מתאים לנו לשמור נגיעה בגיל כזה , ובהתחלה שרה אמרה לה שזה לא קשור לגיל ושאנחנו מרגישות מוכנות ..
עברו שבועיים מאז שיצאנו , ודודה של שרה עדיין הייתה בעיר שלנו .
אני נכנסת לאינסטגרם ורואה ששרה העלתה תמונה עם גינס וגופיה מקופלת . הייתי בהלם . שרה הולכת רק עם חצאיות , מעלה תמונות רק עם חולצה קצרה או ארוכה .. אבל בסדר זו זכותה ..
עברו עוד כמה ימים שדודה של שרה הייתה בעיר ואז כבר התחלנו להתרחק , היא אוהבת דברים אחרים ואני אוהבת דברים אחרים , היא מעדיפה לצאת עם בנים ואני פחות , ואת כל מה שקיבלנו על עצמנו היא לא רוצה לעשות ..
פה כבר לא הבנתי איך היא השתנתה ..
אז החלטתי לשלוח לה הודעה .
בהודעה היה כתוב שאני מרגישה ריחוק , שאני לא יודעת מאיזה צד זה בא אבל שהתרחקנו .
והוספתי גם שאני מרגישה שהיא לוקחת אותי כאופציה ב שלה , כי מאז שדודה שלה הגיעה היא שכחה ממני , אנחנו כבר לא יוצאות כל יום וכבר לא מדברות .. ואז כששלחתי לה את זה היא התחילה לצאת עליי . היא אמרה " באיזה קטע את אומרת שאני מתרחקת ממך ? זו את שמתרחקת ממני , כל פעם שאת מתרחקת את מתחרטת ושולחת הודעות" ואז כבר התעצבנתי , כאילו באיזה קטע היא יוצאת עליי ? סך הכל אמרתי לה מה אני מרגישה והיא בתור חברה צריכה להבין ולרצות לפתור את זה ביחד ..
ואז שלחתי לה שלא אמרתי שהיא מתרחקת ושאפילו כתבתי שאני לא יודעת מאיזה צד זה בא , והיא הייתה בשלה , החליטה לצאת עליי כמה שאפשר , רק פגעה ופגעה , רק ענתה בצורה מגעילה .
ואז הפסקנו לדבר . שזה משהו שלא תיארתי לעצמי בחיים שיקרה מההודעה ששלחתי .
היא התרחקה , התחילה לחזור לחברות שהיו לה לפני שהתחברנו , פשוט שכחה ממני .
ולי נשאר צלקת בלב , כי תכלס היא החברה הכי טובה שלי . אני אוהבת אותה . אבל היא כבר לא כל כך .
פתאום היא מעלה תמונות עם הדודה שלה וכותבת "מאושרות" , פתאום היא שולחת תמונות עם החברה החדשה שלה וכותבת שהיא מתגעגעת אליה ..
ואני לא מצליחה לשכוח אותה , אבל היא שכחה אותי , כאילו לא היינו החברות הכי טובות בחיים ..


תגובות (7)

זה סיפור אמיתי? (נשמע שכן, אני צודקת?)

06/04/2017 00:46

    סיפור אמיתי לגמרי ..

    07/04/2017 08:55

אם זה אמיתי אז חשוב לי להגיד לך שאת נשמעת מדהימה ושהפספוס הוא שלה, מוזמנת לשלוח הודעה אם את מרגישה לבד או רוצה לדבר עם מישהו, אני אשמח, אני זוכרת שגם לי היה משהו דומה עם חברה שלי, זה ממש היה לי קשה

06/04/2017 01:05

וואו ! קודם כל מהמם ומרגש לקרוא את זה ;) אני מעריכה ומבינה אותך המון!!

07/04/2017 17:39

הפספוס שלה, את עושה דרך מהממת ! מוזמנת תמיד לדבר איתי ;)

07/04/2017 17:41

וואו !! את באמת נשמעת מהממת, כתבת כל כך מרגש❤ אל תדאגי, הכל לטובה. את עושה דרך מדהימה ומהממת ! הפספוס הוא שלה !! את מוזמנת תמיד לדבר איתי

07/04/2017 17:43

אופס שלחתי מלא תגובות, חשבתי שלא נשלח :/

07/04/2017 17:45
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך