mikenk
סוף פתוח .
לא בטוח שאני ממשיך לעונה שנייה, נראלי לי שלא .
מקווה שנהנתם לקרוא את הסיפור הזה.. נתראה בסיפורים הבאים ^^
ביינתים תהנו ותקראו את " ריימונד ריץ' ובעלי הכוחות" ;)
נ.ב- הידעתם? בעוד חודש אני הולך לחגוג שנה באתר ! והווו .
מחכות לכם המון הפתעות לכבוד זה. אז אני חושב שכדאי לכם לעקוב ;)
שבת שלום ! <3

החדשים ~ פרק אחרון – happy ending?+ הודעה

mikenk 13/12/2013 213 צפיות 4 תגובות
סוף פתוח .
לא בטוח שאני ממשיך לעונה שנייה, נראלי לי שלא .
מקווה שנהנתם לקרוא את הסיפור הזה.. נתראה בסיפורים הבאים ^^
ביינתים תהנו ותקראו את " ריימונד ריץ' ובעלי הכוחות" ;)
נ.ב- הידעתם? בעוד חודש אני הולך לחגוג שנה באתר ! והווו .
מחכות לכם המון הפתעות לכבוד זה. אז אני חושב שכדאי לכם לעקוב ;)
שבת שלום ! <3

~ מנוקדת המבט של מייק~
השתניתי , זה כל מה שאני יכול להגיד עכשיו, אחרי כל זה. אמנם זה קצת קשה להגיד את זה אבל אני מרגיש שהשתניתי .
מייק הקודם בחיים לא היה יוצא לכאלה הרפתקאות, מאיפה הוא היה מביא את האומץ לעשות את כל זה? בקושי ללכת בלילה לבד בלי לפחוד המייק הקודם היה יכול.
פתאום אני אמיץ יותר, פזיז יותר, לא חושב על מה האנשים האחרים חושבים עליי.
לא אכפת לי שרוב השכבה לא סובלת אותי כי הם חושבים שבגללי מיקה עזבה את בית הספר, הם חושבים שהיא עזבה בגלל הפרידה ממנו.
אבל הם לא יודעים כלום, הרי אנחנו אפילו לא נפרדנו. כל השמועות האלו התחילו בגלל סול וליאור, עכשיו כמובן הם מנסים לעצור את זה ולהסביר אבל ללא הצלחה, עכשיו גם אותם לא סובלים ואומרים שהם שקרנים ודבילים, אבל זה לא נראה כאילו אכפת להם.
ליאור בכלל שקוע במשהוא אחר לגמרי עכשיו, להיות עם אחיות שלו. מאז שליאור גילה לנעמה על זה שהיא אחותו, ואז מסתבר שגם אביגיל אחותו הם לא מפסיקים להיות ביחד.
קראנו למשטרה, לפני איזה שבוע כשחטפו את ליאור . בסופו של דבר הם הצליחו להוציא אותו מכלל סכנה, עם עזרה שלנו כמובן. הרי עם אנחנו לא היינו מחפים על אחד מהשוטרים הוא היה נרצח ואיתו גם ליאור . למזלי הייתי מספיק אמיץ כדי להוציא את הכדורים מהרובה שלו לפני שהוא ירה ואז. הופ. איתמר תפס אותו וינטרל אותו. איתמר ממש הפתיע אותי, לא זכרתי אותו כל כך ממוקד מטרה. תמיד הוא היה מפוזר כזה. כנראה ססשה עשתה לו טוב. כמו שלי מיקה עשתה טוב.
הידעתם? מסתבר שליאור וסול כל הזמן הזה היו מאוהבים אחד בשנייה בסתר ! אותי זה הפתיע נורא . אבל עכשיו הם כמו זוג יונים, אתמול הם הלכו לדייט ביחד ואפילו העלו תמונה לפייסבוק עם הכיתוב " WE are Beautiful no matter what u say" זה היה כל כך נפלא לראות את זה, אני ומיקה התרגשנו.
על ה " happy ending" הזה היה כל כך נפלא , רק חבל שהוא לא נגמר ככה.
מסתבר שליאור עדיין חייב מאות אלפי שקלים, הפעם זה לבנק ולא לשוק האפור אבל עדיין.
וחוץ מזה האנשים שאיימו עליו לא קיבלו את העונש שמגיע להם, הם קיבלו רק שנה בכלא. ואני יודע בדיוק מי האנשים הראשונים שהם ירצו לנקום בהם שהם יצאו. בנו.
אז מה נותר לנו לומר? שיהיה לנו בהצלחה !


תגובות (4)

כןןן!!!!
עונה שנייה!!!
ותגיד …. לאיפה נעלמת בזמן האחרון?
לא שמעתי ממך מלה כבר שבוע וחצי נראה לי O_O
love u!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!♥♥

13/12/2013 11:06

היה לי מלא על הראש O_O
כל הזמן הרגשתי שאני מפספס מלא סיפורים טובים פה באתר ונורא התגעגתי, ועכשיו שיש לי קצת זמן ( גם לא הרבה >.<) אני משלים קצת :)

13/12/2013 11:12

אני אוהבת סופים פתוחים, הם תמיד נגמרים יפה… ^.^
באמת לא שמענו ממך עידנים..
אהבתי את פרק הסיום הזה :-)

14/12/2013 08:53

וואו, וואו, וואו מה היה פה?!
פרק סיום יפיפה במיוחד. אוהבתי נורא!!

18/12/2013 10:10
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך