אלינור :)
...Yes, This is my life

החולשות בחיים שלי …

אלינור :) 26/01/2013 1105 צפיות 18 תגובות

הכל התחיל בחופש הגדול שבין כיתה ו' ל-ז', גילינו שאבא שלי בוגד באמא שלי עם איזה זונה מהעבודה.
ההורים שלי התגרשו..דבר שלדעתי הם היו צריכים לעשות כבר מזמן !
עברנו עיר. המעבר היה לי נורא קשה.
הייתי אמורה לעלות עם החברות שלי לחטיבה, היינו אמורות לעבור את גיל ההתבגרות ביחד, ככה לפחות חשבנו והבטחנו אחת לשנייה.
ישר שהגענו לבית החדש, שהיה הרבה יותר קטן מהבית שגרנו בו הוצאתי את הכדורגל והתחלתי לשחק עם אחי הגדול..הוא גדול ממני בשלוש שנים, הוא היה בן 15.
הייתי ממש קשורה אליו, הוא לימד אותי לשחק כדורגל.כן ,כן ..אני יודעת-בנות לא משחקות כדורגל!
אבל זה לא היה לי אכפת. אהבתי כלכך לשחק כדורגל , מאז שאני קטנה אני משחקת.
ביום הראשון של הלימודים הייתי לבד.. לא הכרתי אף אחד.
גם ביום השני הייתי לבד… אח שלי כבר הכיר לו כמה חברים והיה איתם.
אחותי הקטנה, היא הייתה רק בכיתה ג'. אפילו לא בבית ספר שלי. גם היא רכשה לעצמה חברות חדשות.
יום שבת אחד, הלכתי למגרש הגדול שהיה בשכונה, לא היה שם אף אחד.
התחלתי לעשות תרגילים עם הכדור. לקלוע לסל, להכניס לעצמי גולים.
ואז שמעתי צעקה, הסתובבתי וראיתי חמישה בנים מתקרבים לעברי, אני אף פעם לא דיברתי עם בנים..אז באתי ללכת -אבל הם חסמו אותי.
זיהיתי אותם, היו שם שני בנים מהכיתה שלי ושלוש בנית מכיתה ח'.
הם אמרו לי שהם ראו איך שאני משחקת. ורצו לצרף אותי לשחק איתם.
לא רציתי, הייתי יותר מידי ביישנית בשביל זה.
סירבתי בנימוס ורצתי משם, כל היום חשבתי על המפגש הזה..הרי יכולתי לשחק, אני טובה בכדורגל.
ויום למחרת הגעתי לבית הספר, שוב ראיתי אותם. הם היו יחסית מקובלים. אני אומרת יחסית בגלל שהכל יחסי לגיל. רק הבנות של כיתות ז' ו- ח' העריצו אותם.
ואז הגיע שיעור ספורט. והם אמרו למורה שלהם שאני משחקת טוב, המורה רצה לראות איך אני משחקת אבל שוב..התביישתי ולא רציתי.
עד שיום אחד אמרתי לעצמי שלא שווה לי להתבייש ולפספס כלכך הרבה. אז הלכתי למגרש הגדול ביום שבת.
אבל הם לא באו כמו שקיוויתי.
אז חיכיתי שבוע, התביישתי ללכת אליהם בבצפר.
הלכתי ביום שישי בערב למגרש. והם היו שם עם עוד כמה חברים ועישנו נרגילות וסיגריות.
התחרטתי על הרגע שיצאתי מהבית.
אבל אז הם ראו אותי, אזרתי אומץ וניגשתי לדבר איתם.
שאלתי אם הם רוצים לשחק..הם הסכימו, חלקם בכל אופן.
ושיחקתי ממש טוב. התחלנו לדבר, ולהכיר והכל הלך מצויין.
עברה עליי שנה מעולה. הם באו אליי ואפילו אמא שלי התלהבה מהם.
אח שלי הכיר אח של אחד מהם אז לפעמים הוא היה מלווה אותי כשהלכתי לאותו ידיד.
אבל אז הגיע ילד חדש. הוא היה בכיתה ט' הוא לא היה ניראה כלכך טוב, ערס.
התאהבתי בו.. זה בחיים לא קרה לי לפניי. הוא היה מעשן גם והיו שמועות שהוא אפילו מעשן סמים.
כבר לא הייתי הילדה הביישנית של כיתה ז' והלכתי לדבר איתו.
הוא התלהב ממני ואז הכל השתבש.
התדרדרתי לעישון ,לסמים , חוררתי את האוזניים שלי (באוזן ימין יש לי שלוש עגילים ובאוזן שמאל יש לי שני עגילים והליקס וכמובן שכל זה גם מלווה בנזם)..
כולם אמרו לי שזה לא בסדר, שהתדרדרתי!
ואז זה קרה, את הלילה הזה אני לא אשכח בחיים, הוא אנס אותי. אני לא רציתי את זה! הוא פשוט עשה את זה בכוח!
הייתי בדיכאון, כמובן שעזבתי אותו! לא יכולתי לראות את הפרצוף שלו יותר!
ואז הם חזרו, הם חזרו לי לצאת מהדיכאון.
התאוששתי, גיליתי שהציונים שלי ירדו.
הביאו לי מהבצפר סטודנט שיעזור לי בלימודים.
וגם בוא התאהבתי. אבל שוב הם הוציאו אותי מזה. הם ניחמו ועזרו לי.
הפסקתי עם כל השטויות, חזרתי לשחק כדורגל כמו שאני אוהבת.
הם החברים הכי טובים שלי! אני לא יכולה בלעדיהם.
הם תמיד היו שם בשבילי, עד היום!
אני לא אגיד שאני אוהבת להיות רק עם בנים, כי אני לא! אני מאוד רוצה חברות.
אבל כולן בכיתה שלי שונאות אותי. כמעט כולן.
אז..היום הכל בסדר והם כמו אחים בשבילי. לא יכולתי לבקש חברים יותר טובים מהם !!