החופש שלי

Lili01 10/04/2015 595 צפיות 4 תגובות

אמרו לי שאני צריך עבודה אמיתית כדי שיהיה לי כסף לצאת לחופש ולקנות דברים שאני באמת רוצה. אז עניתי להם שאני רוצה חופש אמיתי כדי שיהיה לי זמן לעבוד ולהיות חלק בשינוי שהעולם צריך.
מוכרים לנו חופש בצנצנות לכל המרבה במחיר, במכירות פומביות, מבצעים, קופונים, בונוסים, טכנולוגיה, בתי מלון, אפילו דת… והרשימה לא תיגמר עד שנבין דבר אחד בסיסי- החופש שייך לנו מעצם היותנו אנו!
אבל אנחנו… במקום לשמור עליו, נותנים את השליטה בחופש בידיהם של אנשים וגופים שמחזיקים אותנו ברצועות. מציבים לנו תנאים לחופש, דואגים לשאוב את החופש גם מאלה שאינם מוכנים לתת להם את השליטה, וגורמים לנו להאמין שאם נלך ב״דרך הנכונה״ אז ״נצליח בחיים״.
חופש אין פירושו גן העדן, ישיבה בין מפלים ונוף עוצר נשימה, עירומים ובלי חוסר בדבר כשלזמן אין משמעות.
חופש הוא אפשרות להחליט מה חשוב לי באמת, מה ייעודי בחיים. חופש להיות שונה מבלי להתבלט או להתבלט מבלי להיות שונה.
חופש של לנוע בין כל הזרמים ולא עם הזרם או נגדו, חופש לחשוב כל מחשבה טיפשית מבלי שיוכלו לשלול אותה.
חופש לצחוק על עצמי ולשתף את כולם, חופש לאהוב ללא תנאי, חופש לחיות בכבוד חיים פשוטים אך מלאים.
חופש לדעת שאין לאף אחד בעולם זכות לשפוט אותך על מעשה טוב שעשית.
חופש לחיות מבלי לחשוש שכל זה יום אחד יסתיים.
אל תתנו לאף אדם, אירוע, חפץ או כל דבר אחר שליטה על החופש שלכם!
כי אתם כבר יודעים שהוא היה שלכם, הוא יהיה שלכם והוא עכשיו יותר מתמיד, שלכם.


תגובות (4)

זה כל כך יפה!
את כותבת ממש טוב!

10/04/2015 19:48

מקסים ומעורר השראה!

10/04/2015 20:35

מדהים :0 כל כך נכון❤

10/04/2015 20:37

רשמתי לפני את מה שכתבת לעולמים .
מדהים !

10/04/2015 20:56
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך