וואו וואו וואו איזה מתח!
לכל מי שחיכתה - הנה לכן!
אשמח לתגובות, שתי תגובות\20 כניסות וממשיכה
לאביו אול ^.^

החורף הזה… -פרק ראשון-

11/05/2013 607 צפיות אין תגובות
וואו וואו וואו איזה מתח!
לכל מי שחיכתה - הנה לכן!
אשמח לתגובות, שתי תגובות\20 כניסות וממשיכה
לאביו אול ^.^

-פרק ראשון-

"לי מה נעשה? אוריה ועומר באים, הם בטח ימצאו אותנו מתישהו" בועז לחש לי ונשק לעורפי, הרגשתי משוחררת יותר מתמיד, היה לי כזה כיף לחוש את מגעו החמים, את שפתיו עוברות על צווארי בצרור נשיקות…
"אין לאן לברוח" אמרתי לו בשובבות, נשמעה צעקה שקוראת בשמי, אחרכך בשמו של בועז ועוד קול, מוכר אך לא ידוע בוודאות. ועוד אחד. "בועז! בועז!" עדי וגונן הצטרפו לאוריה ועומר, הייתי מעופפת ובועז משך אותי לעומקי השיח, התיישבנו שם ופשוט חייכנו אחד לשנייה, הייתי מאושרת.
"לא הסכמתי לנישואין בכיתה ח', זה.. מוקדם מידי." אמרתי לו, הוא הסיט את הפוני הארוך שלי מעיניי וחדר אליהם בקשיחות שמסתירה אהבה עצומה.
"זה בסדר. את יכולה לעשות מה שבראש שלך, אהובתי." הוא אמר ונשק למצחי. "בואי, ניכנס לכיתה לקחת את התיקים, כולם במועדונים השכבתיים, ניקח את התיקים ונלך לבית שלי להתקלח וללבוש בגדים יבשים…" הוא אמר, חשבתי על העובדה שאין לי בגדים משלי אבל הוא בטח יביא לי משלו, הנהנתי ויצאנו משם בריצה מטורפת לפני שעומר, אוריה, גונן ועדי יקלטו אותנו… ביחד…
רצנו לכיתה, כולם היו במועדונים, בדיוק כמו שבועז אמר, חטפתי את התיק שלי והוא לקח את שלו, הוא חטף את התיק שלי מידי והניח אותו על כתפו, חייכתי אליו חיוך חטוף והמשכנו לרוץ בלי לחשוב על כלום.
הגענו לבית של בועז, שהיה במרחק שני רחובות מבית הספר, נכנסנו ואימא של בועז קיבלה אותנו בברכה, היא רגילה שהוא חוזר מלוכלך אבל לא עם בחורה, ועוד בחורת חלומותיו שהוא חופר עליה… מזה הסמקתי, כאילו WTF?! מה הרגע קרה פה?! הייתי בשוק 0_ס …
"היי בועז…?!" היא אמרה כשנכנסנו לבית שלו.
"אימא אני הולך להתקלח וגם לי תתקלח שנינו מזה רטובים…" הוא אמר ונשק למצחי.
"אבל אין לה בגדים פה…" היא אמרה, הסתובבה לבדוק מה עם סיר האוכל שבישלה וחזרה לבהות בי ובבועז מחזיקים ידיים.
"אני אביא לה משלי, שאף אחד לא ייכנס עד שאנחנו גומרים" הוא אמר והוביל אותי לחדרו הבינוני, להפתעתי לא היה שום פוסטר של בחורות ערומות על קירותיו, גם שום זכר לאהבה שלו אליי, או לפחות לא ראיתי אותם..
"את רוצה להתקלח ראשונה? או שאני?" הוא שאל והתיישבתי על המיטה, הוא לא העיר לי שאני מרטיבה אותה כי שנינו היינו רטובים עד השלד, הוא התיישב לידי והסתכל על פניי, על גופי והעביר מבט חושק על שפתיי המלאות.
"לא, תיכנס אתה ראשון, אתה רטוב יותר ממני" אמרתי לו ונשקתי ללחיו הלחה, היא הספיקה להתייבש במעט אך לא נהייתה יבשה לגמרי.
"את מוזמנת לחטט בארון שלי בינתיים ולבחור לך בגדים לאחרי המקלחת, אם באלך" הוא אמר, חטף מגבת מהארונית בכניסה לחדר המקלחת שצמוד לחדרו ונכנס לחדר. בחרתי לי חולצה ארוכה כחולה כהה, סווטשרט אפור בהיר ומכנס ג'ינס קרוע בצבע שחור לבן.
המים החלו לזרום. שמעתי את בועז שורק מנגינה מוכרת, גלגלתי עיניים וחלצתי נעליים, הם היו ספוגות במים מבחוץ ומבפנים.
"קיסריה, אולי תנמיך את הווליום?" אמרתי וצחקקתי צחוק חלש, אך בועז שמע את צחוקי הרועד, כנראה מקור וצחקק צחוק גדול, המשיך לשרוק חזק יותר והשחיל מידי פעם את המילים "אני אוהב אותה" ו"אני אוהב אותך", הוא כזה מתוק כשהוא שורק, אפילו שלא ראיתי אותו…
כעבור חמש דקות הוא יצא, שרירי הבטן והחזה שלו חשופים בפניי והבטן התחתונה ומטה עטופים במגבת הלבנה שלקח, רגליו חשופות גם הן, שרירים בולטים נראים עליהן והוא מחייך חיוך גדול וגלוי לנוכח העובדה שאני ~בוהה~ בו… וואו, ממש נסחפתי היום!
"נו, למה את מחכה?" תיכנסי!" הוא אמר והעיר אותי מההלם, אבל חשבתי על בעיה אחת, כמו שאני תמיד מצליחה למצוא משו שמפריע למצב להיות מושלם..
"אבל אין לי חזייה ותחתונים וכל זה… ומה שעליי עכשיו זה רטוב" אמרתי והבעתו השתנתה ברגע, אבל הוא מצא פתרון מעולה.
"את יכולה לקחת מאחותי, היא בערך במידה שלך ניראה לי… תשאלי אותה." הוא הציע, נישקתי אותו קלות על השפתיים, נשיקה שגרמה לו לצחקק ורצתי לחדר של אחותו התאומה, ענבר אלימלך.
"היי ענברוש" אמרתי והתחבקנו, מיד היא התרחקה ממני כשהרגישה את המים הספוגים בבגדיי, הבעתה נהייתה מופתעת לטובה והיא חייכה חיוך שנפרש על כל פניה.
"ענבר אני יכולה לקחת ממך תחתונים וחזייה? אני ספוגה" אמרתי והיא פתחה את דלת הארון.
"מה שיחקת עם בועז בבוץ?" היא שאלה בעודה מחטטת בארון הבגדים ומוציאה משם חזייה ותחתונים במידה שלי.
"אמממ אמממ אל תגלי לאף אחד אבל אנחנו חברים" אמרתי בחשאיות וביישנות באותו זמן, היא פערה את פיה, חיבקה אותי, הפעם לא אכפת לה שאני רטובה כולי וחייכה חיוך עוד יותר גדול ממקודם.
"לכי לכי להתקלח, ואחרכך אהבה" היא אמרה, דחפתי אותה בקלילות ונכנסתי למקלחת, חיכתה לי כבר מגבת בפנים ונכנסתי לזרם המים החם, שטפתי את כל הרגשות ביחד עם הלכלוך והם נשטפו לביוב הגדול.
"בייב את שם?" ממתי הוא קורא לי בייב לעזעאזל?! אבל זרמתי איתו ולא הראיתי את השוק שנפל עליי.
"כן אני יוצאת… בייב…" אמרתי וצחקקתי לעצמי, גם הוא צחקק לו מחוץ למקלחת, לבשתי את הבגדים שענבר הביאה לי ועליהם את הבגדים שבועז הביא לי (או יותר נכון לקחתי לו) ויצאתי מהמקלחת, מחייכת ומברישה את שערי במברשת שלו. "ממתי אתה קורא לי 'בייב' בדיוק?" שאלתי אותו בצחקוק תוך כדי שאני דוחפת אותו בעדינות ומפנה לעצמי מקום לידו.
"טוב תקשיבי רציתי לומר לך משו… אבל אנלא בטוח" הוא אמר בעודו מסדר את החולצה על שרירי החזה היפים שלו, הוא כלכך מגרה ומדהים… "נו תגיד" אמרתי ונשקתי לשפתיו קצרות, רק כדי לעורר אצלו, למען האמת שאצל שנינו את החשק והחוש הפראי…
"אני…."

-המשך יבוא-


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך