קלייר
מותר לפעמים לשחק גם שלא לפי הכללים...

החיים הם כמו…

קלייר 04/08/2014 873 צפיות 2 תגובות
מותר לפעמים לשחק גם שלא לפי הכללים...

התמונה מתמקדת בשטח הקרקע החשוף והחולי. המישור החום-בהיר סלעי במקצת, והשיחים היבשים האופייניים כל-כך לאזור מפוזרים בו בעצלתיים.
ברקע מישהו סופר לאחור: "ארבע… שלוש -"
קול גברי צעיר.
"… שתיים… אחת…" –
הקרקע כמו מתבקעת לשניים על-ידי שרשרת פיצוצים. המחזה מזכיר קבוצה של גייזרים מתפרצים המשתערכים כמו לאורכו של נהר. רגבי אדמה וחתיכות בטון תלושות מתעופפים לכל עבר, וענני עפר ענקיים מתמרים אל על באוויר החם של חודש אוגוסט.
"וואו! ראיתם את זה?! קלטתם?! איזה מגניב!" הקול הגברי נשמע שוב בזמן שתמונת המצלמה מטשטשת וחוזרת להתמקד הפעם בפניו הצעירות של האוחז בה. חולצת כפתורים בצבע ירוק זית מבצבצת אל מתחת לשכפ"ץ הכהה שלגופו, ומצנפת ההסוואה מכסה את ראשו הפרוע. קשה לפספס את החיוך לבן השיניים הבוקע מבין שפתיו. תחושת ה-'היי' כמו מצליחה לפרוץ את דרכה מבעד למסך הפיקסלים המהבהב.
התמונה שוב רועדת ומטשטשת וברקע ניתן לזהות עוד כתמים ירוקים כהים מחייכים.


תגובות (2)

תיארת ממש טוב את האירוע, "ישלך את זה!", כמו שאומרים.
אני שונאת שונאת שונאת שקורה לי שאני קוראת משהו ולא מבינה את העלילה (וזה קורה לי מלאא, אני קשת הבנה ברמותת)
צריך להסביר לי בדיחה בערך 200 פעם עד שאני קולטת, ככה גם עם קליפים….
את יכולה אהה, לנדב מידע?
מזה? חיילים?
אם לא באלך זה בסדרר !!!

05/08/2014 00:43

המשתערכים- המשתרכים\משתרעים.
רגבי עפר, וחתיכות בטון וענני עפר. ארוך מידי, צריך לקצץ או לא להכניס את כולם באותו המשפט.
זמן הקריאה המשוער "1 דקה"? זה שקר גס! ולו רק בגלל העובדה שקראתי את הקטע כבר חמש פעמים לפחות.
החיים הם פיצוץ?הלוואי :)

08/04/2015 16:06
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך