החיים קצרים

מיכי26 06/08/2016 836 צפיות 2 תגובות

אני שומעת שירים בספרדית ומדמיינת איך יראה הקליפ של אותה הלהקה ולמרות שאין לי שום השפעה על מה יהיה באמת זה עדיין כיף.
למה ספרדית? כי למה לא ספרדית?
אני מבינה את המילים והקצב הוא מסחרר ואין אחד שלא רוצה לרקוד לקצב של השירים או שאולי כי לפעמים צריך ללכת בעקבות הלב שלך ולא בעקבות הרגלים קבועים.
אל תבינו אותי לא נכון, אין לי בעיה עם אף סגנון וטעם ובסופו של דבר הכל זה מוזיקה והיא אומנות בפני עצמה ועל טעם ושמיעה אין להתווכח.
גם אצלי בפלייליסט תמצאו מזרחית, היפ הופ ואפילו לפעמים רוק או ג'אז אז הכל טוב חברים, לפעמים פשוט צריך לתת למוזיקה לקחת אותך למקוממת חדשים.
מוזיקה זה לא רק מקום הבריחה שלי, זה גם המקום אליו אני הולכת כדי לחשוב או כדי לחגוג וככה כולנו כנראה, רק הסגנון משתנה בהתאם למצב הרוח אך לפעמים זה קורה גם ההפך.
זה גם חלק מהיופי והמסתורין במוזיקה שהיא מושפעת אך גם משפיעה.
יש שירים מכל הסוגים והשפות והמקצבים וזמרים מכל הגילאים והצבעים והמינים כי זאת אומנות ולאומנות אין סינון מי יכול להתעסק בה או איך להתעסק בה יש אלא שזה פשוט יוצא להם יותר טוב.
יש כל כך הרבה עבודה מאחורי מה שאנחנו בתור קהל מקבלים, כתיבה של המילים והלחנה ועיבוד וקליפ ושיווק וחזרות וככה כל הזמן, אני אולי כותבת מילים אבל בלי הלחנה זה לא שיר.
אך גם בלי הלחנה, זאת השפה הפרטית שלי ומי שלא טוב לו יום טוב לו כי ככה זה אני.
אנשים נוטים לשפוט אחרים על פי החיצוניות ועל פי מה שהם רואים לעין אך בשעות הקטנות של הלילה כולנו רוצים את אותם הדברים: שיאהבו אותנו ושיכבדו אותנו ושיקבלו אותנו כפי שאנחנו אבל כשאין את זה אז מחפשים את הניחומים.
מישהו רץ, אחר רוקד והשלישי שר.
כל אחד והדרך שלו להתמודד עם הבעיות שלו ועם השדים שיש לו בארון, אני כותבת ורוקדת ושומעת מוזיקה ויוצאת להליכות אך הדרך הכי טובה להתמודד עם משהו זה לעמוד מולו ולהתעמת איתו.
אצלי השד או יותר נכון הפאק הכי גדול שלי הוא זה שגם משחרר אותי ועושה לי טוב על הלב כשקשה.
אז נכון זה לוקח זמן וזה לא קורה בבת אחת אבל יום יבוא ומה שאני כותבת ישמע ליותר אנשים מהיום, לאט לאט אני מתקדמת ומשתפרת בהתמודדות כבר הקראתי טקסט אחד מול שישים איש בלי לבכות.
אז נכון אני רק בהתחלה והדרך עוד ארוכה אבל אומרים שכל הדברים הטובים לוקחים זמן ושהם שווים את המאמץ, אחרי הכל יש סיבה לכל דבר בחיים.
אולי דווקא זה שזה כל כך קשה לי זה מה שאומר שזה אמיתי שזה באמת שלי אם אתם מבינים למה אני מתכוונת.
הקטע המצחיק שלפני שהתחלתי לכתוב את הקטע הזה ממש לא שיערתי שאלו יהיו מילותיו אבל טוב זה מה שיש.
אתם רואים הדברים שאנחנו עושים בחיים קשורים לדברים שאנחנו אוהבים אחרת איך מלדבר על מוזיקה הגעתי ללדבר על מה שאנחנו חוששים ממנו.
אנשים בקיצור החיים קצרים מדי בשביל לא לעשות את מה שאנחנו אוהבים, אז לכו בעקבות הלב שלכם ואל תוותרו על החלומות הכי הזויים שלכם!!!
#מוזיקה_זה_החיים
#לפעמים_חלומות_מתגשמים


תגובות (2)

מושלםםם האהבתי????????

06/08/2016 01:26
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך