LIFE
שבת שלום לכולם (: מקווה שתהנו (:

החלום

LIFE 07/03/2014 679 צפיות תגובה אחת
שבת שלום לכולם (: מקווה שתהנו (:

אותו החלום שחוזר על עצמו מידי ליליה ולילה.
אני לא זוכרת מתי זה התחיל, אבל אני בטוחה שזה לא נגמר.
ישנם לילות, שהעיניים שלי מפחדות להעצם, כי אני יודעת, שברגע שהם יעצמו, אני יראה את זה שוב.
החלום לא בא בכל לילה, אבל הוא מופיע לעיתים קרובות.
השעה מאוחרת, אני מנסה לספור כבשים,פעם כבש לבנה עם פרווה עבה במיוחד, ופעם כבש אפרפרה עם פרווה גזומה באופן בוטה במיוחד. מחשבותיי נודדות מהכבשים לחלום.
אני מתעוררת.
בחוץ האור הראשון כבר עלה, כרגע, שום דבר לא יעזור, מלבד חיבוק מאדם אוהב.
אני מנסה להירדם שוב, אבל המחשבות שלי נמצאות עדיין באותו החלום, שגם הלילה חזר על עצמו.
אני סוגרת את העיניים חזק, נושמת נשימות עמוקות וארוכות כדי לנסות להרגע.
חלומות הם מציאות שהמוח בונה לנו.
לפעמים אני רק חושבת, עד כמה הייתי רוצה, לבנות לי מציאות משלי, מעבר לחיים, מציאות משלי.
אני יודעת, שמציאות כזאת, מעבר לזה שהיא לא אפשרית, היא תובנה בלי שום רגשות או מחשבות, בלי שום מצוקות או כאב, בלי שום אכזבות, אהבות ואפילו תובנות.
מציאות כזו, רק המוח יכול לבנות, לא אני, ולא אתה.
ישנו מקום, ששומר את כל מה שאנחנו רואים, שומעים ומרגישים והופך אותם לדבר שונה ומשונה, דבר שנקרא חלום.
מחשבת האי שליטה הזו, גורמת לי לדיכאון קל וכאבי ראש מרובים.
אין לי ברירה, לישון אני חייבת, ואין שום דרך בה אני יוכל לגרום לחלום להעלם.
השמש ממשיכה לבצבץ בחלון הזכוכית בחדרי.
אני תוהה כמה זמן אני מחזיקה את עיניי עצומות אך לא רדומות.
אין אדם שאינו יכול לחלום, כמובן שזוהי אינה בחירה.
חלומות רעים, באים ממחשבות רעים.
חלומות טובים, באים ממחשבות טובים.
בכל לילה אנחנו חולמים חלומות רבים, לרוב כאשר אנחנו קמים אנחנו לא זוכרים על מה חלמונו, אך כאשר אתה חושב על החלום במידה רבה כל כך, תזכור אותו כשתקום.
כאשר אתה חושב על החלום לפני שאתה נרדם, לרוב, החלום יחזור על עצמו.
חלומות הם עולם, לפעמים טוב ולפעמים רע.
אי אפשר להתעלם ממנו.
אי אפשר לעזוב אותו.
אי אפשר לשכוח מקיומו.
אבל זיכרו תמיד, גם כאשר אתם חולמים חלומות מפחידים ועצובים, מרגשים או שמחים,
החלום האמיתי הוא היכולת לחלום.


תגובות (1)

וואוו !

07/03/2014 13:36
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך