הטבע לא אוהב שינויים אבל הוא משתנה כל הזמן

החתול הסופר 12/07/2012 875 צפיות 2 תגובות

תמיד צריך שינוי. תמיד.
כל אדם שחי, חווה שינויים. בין אם מקבל קידום בעבודה, או בין אם מפטרים אותו.
שינוי הוא תהליך בו מוותרים על משהו נוכחי לטובת משהו אחר. לעולם אי אפשר לדעת אם השינוי לטובה, לכן תמיד מפחדים לקבל שינויים.
אני לא מתנגד לדעה ששינויים זה הדבר היחיד שהאנושות צריכה לפחד ממנו, אחרי גבהים ודברים אחרים שקשורים בטראומות.
הטבע לא אוהב שינויים אבל הוא משתנה על הזמן.
בני האדם שינו את לבושם, את הארכיטקטורה, את הכל. והם משנים את הכל גם ברגע זה.
שינויים זה סיכון, משחק פוקר, לוטו. לעתים קרובות שינויים קורים לרעה, או הם לא משנים כלום- ולפעמים זוכים ואנשים מאושרים יותר כשהם משתנים.
בשביל ששום דבר לא ישתנה צריך לשנות משהו. זה כלל ברזל. איש לא יכול לעבוד באותה החברה, ללבוש אותם בגדים, להתעורר באותה השעה, לקבל אותם הרווחים. הוא לא יכול. אם יש אף לא ישתנה מצבו ידרדר- מצב נוכחי, זאת אומרת, המצב שנמצא בו אדם אחרי השינוי האחרון שעשה או שלא עשה, תלוי בסביבה, בזמן ובסיטואציה הנוכחית. אם קורה משהו, אז משהו גם משתנה. זהו כלל ברזל שאי אפשר לכופף. הסיטואציה יכולה לגרום לשינוי אצל איש אחד, או כמה אנשים, אך היא גם יכולה לשנות עיר, מדינה, או אפילו את העולם.
הגורם לסיטואציה, למקרה כלשהו, הוא שינוי כלשהו.
הסיטואציה, המקרה, גורם לשינוי.
כך שכל סיטואציה קשורה בסיטואציה קודמת, וכל שינוי קשור לשינוי קודם.
זו הסיבה שאסור לעולם להמציא מכונת זמן.
הרעיון הוא פשוט- כמו אפקט הפרפר. כל שינוי, אף הכי קטן, יכול לגרום לאסון הכי גדול בתולדות האנושות.
אם נגיד, המציאו מכונת זמן ונסעתי אחורה בזמן לבית חולים כלשהו. נתקלתי במישהו שנשא מגש, דבר שעיכב/שבר מבחנה/משהו דומה. העיכוב/שבירת המבחנה עלול לגרום למוות או מום אצל איש כלשהו, שנגיד והיה אב של מישהו חשוב או קרוב משפחה. נגיד וצאצא של אותו מישהו או של אותו קרוב משפחה השפיע איכשהו עליך, על הבוס, על קרוב של הבוס, או איכשהו למישהו שקשור למישהו (וכן הלאה…) שקשור באופן כלשהו אליך, אתה יכול להפוך לאדם עשיר, או להפך, אותה היתקלות במישהו שעבד בבית החולים יכולה לגרום לך לסבל.
עוד שבועיים אני עובר שינוי. אני מוותר על כל חיי הקודמים, מוחק את כל השינויים והמקרים שקרו, לטובת חיים חדשים, שיהיו רצופים בשינויים ומקרים שיגרמו או ייגרמו על-ידם.
אולי זו העניבה החדשה, אולי זו הניירת, אבל אני בטוח, שאחרי כל זה, אני אחיה אחרת.


תגובות (2)

ערב טוב לחתול הסופר מה שלומך ???? התגעגעתי אליך !!!!!!
אהבתי את הסיפור שלך מאד מאד ממני ב – ♥ בקי ♥

12/07/2012 12:49

מה קורה איתך החתול הסופר מתי תמשיך לרגש אותנו עם הכתיבה המושלמת שלך ♥

24/07/2012 09:57
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך