yairoo
זה היה סיפור אמיתי שקרה לי. ומעבר לכל היה לי כיף לספר לכם על זה...

הטיול לחו"ל

yairoo 25/11/2014 716 צפיות 5 תגובות
זה היה סיפור אמיתי שקרה לי. ומעבר לכל היה לי כיף לספר לכם על זה...

פעם אחת טסתי לחו"ל המדינה הראשונה שהייתי בה הייתה 'גרמניה' שם היה לנו "מערת מלח" זה היה מרהיב ועוצר נשימה…. בכניסה היה מין רכבת כזאת רק שהיא הייתה רק מושבי ברזל, כאילו פס ישר שיושבים עליו. זה היה מהיר. בא לי לחזור לשם… היו עוד כמה דברים שאינני זוכר. היינו גם ב'אוסטריה' ושם גם אני לא זוכר מה עשינו. טוב……. נעבור לחלק המרכזי, 'איטליה'. יום אחד כשהיינו באיטליה הלכנו בבירתה לא זוכר מה היא. בקיצור אני לא זוכר הרבה….=) ראינו "גונדולה" (באנגלית GONDOLA) אז נכנסנו רק הילדים כי היינו 4 משפחות, נכנסנו (ומי שלא יודע מה זה גונדולה, באיטליה יש הרבה מים אז ככה באמצע העיר משתמשים בזה בתור כלי תחבורה אני קורא לזה "מכונית איטלקית") רק הילדים וכשחזרנו לא ראינו את המבוגרים. אחרי בערך 5-10 דקות הם באו. לאחר מכן אכלנו פיצה. שם המציאו את הפיצה אז זה אומר שאכלנו את הפיצה הכי טעימה בעולם. אחרי כמה ימים. נסענו לפארק כמו "לונה פארק תל-אביב" רק שהיינו בפארק שקוראים לו "גרדה לנד" (באנגלית GARDALAND) הרבה יותר שווה מ-לונה פארק תל-אביב. כשחזרנו, ראינו בקראוון שלנו חלון שבור. גילינו שגנבו את המצלמה היקרה של אחי, וגם גילינו שגנבו לו כסף. (אבל הגנבים ראו על השולחן לפטופ וטלפון ענק והם לא לקחו) בקיצור, מה יש לגנבים לעשות עם כסף ישראלי, אז היו שם מיליוני פחים וחיפשנו בכולם לא מצאנו. ומדובר פה על 3,500 ש"ח. אז התחלנו לחפש בכל איטליה תחנות משטרה כולם אמרו לנו "אין שירות". אחרי זה נסענו לבירת השוקולדים………
'שוויץ' דודה שלנו גרה שם וכל שבוע היא מביאה לנו סוג אחר של שוקולד. הלכנו לבקר אותה ולישון אצלה. וגם היינו בפארק הכי אהוב עליי בעווווללללםם. "אירופה פארק" (EROPA PARK) וזו לא פעם ראשונה שלי שם. והדבר שהיה לי הכי כיף "מפעל שוקולד" וזה כל הסיפור שלי על הטיסה.
הסוף!!!! =)


תגובות (5)

סיפור מדהים ומרגש, אולי טיפה מאכזב אבל עדיין מדהים.

25/11/2014 15:40

נשמע שנהינת שם.. היי :-) אני רואה שאתה חדש – בהצלחה באתר!
רק למה הגבת לעצמך?
אשמח אם תקרא את הסיפורים שלי

25/11/2014 17:40

מגניב! גם אני הייתי במערת המלח ובפארק אירופה. ברוכים הבאים לאתר! וכן… אנחנו רואים שזה אתה שהגבת לעצמך חחח לא נורא.

25/11/2014 17:56

סתםם רציתי

02/12/2014 22:28

שמחתי לשמוע שנהנית בטיול. סיפור נחמד מאוד.
למה הגבת לסיפור של עצמך?
שמע, ממש עפת על עצמך…

25/12/2014 17:11
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך