G-dragon
אני יודעת, יכולתי איכותי יותר, אז זה אמור להיות קטע קצר וקולע. מקווה שתראו משם לקח מסויים לחיים...

היא צריכה גיבור

G-dragon 08/05/2016 907 צפיות 6 תגובות
אני יודעת, יכולתי איכותי יותר, אז זה אמור להיות קטע קצר וקולע. מקווה שתראו משם לקח מסויים לחיים...

היא צריכה גיבור, מישהו שיציל אותה, מישהו שמגע ידו המושטת לעזרה כבר תפתור את כל הבעיות. היא נערה, לכן הגיוני שתחלום על משהו כזה, כך כולם אמרו, אך הם לא היו גיבורים ולכן את דעתם לא החשיבה, והם לא החשיבו את דעתה.
היא רצתה גיבור, מישהו שיהיה שלה, שאת הלילות יבלו יחדיו והכוכבים יתנו את ברכתם.
היא בגיל ההתבגרות, ענו הוריה, בשבילם זה היה ההסבר, כך התנהגו רבים בגילה וזה היה התירוץ שימנה מלהסביר, שימנע את חומרת הטעות.
הגיעה תקופה קשה, כולם היו צריכים גיבור, כולם התלוננו, כמו שהיא הייתה פעם בימים אשר עברו. אך היא עדיין צריכה גיבור, אבל לא מראה זאת, היא לא רוצה להראות נואשת כמוהם.
התקופה הקשה בשיאה, כולם וויתרו חוץ ממנה. היא ניסתה לעזור, היא הושיטה יד. את ידה דחו, היא איננה גיבור, איננה יכולה לעזור כפי שהיו רוצים. הם יחכו לגיבור.
התקופה הקשה לא עוברת, מישהו אוחז בה ולא נותן לה לצאת מאחיזתו. הוא מחזיק באנשים שאהבה והכירה. היא וויתרה.
בעצם לא, היא התנפלה עליו, בכל כוחה. לא היה לה אכפת כמה יש לה מאותו הכוח, היא תעשה הכל למען מי שאהבה, וזה מה שהופך את האנשים לגיבורים.
היא לא יכולה לחכות לגיבור, הוא לא רוצה להגיע ולעזור, אז היא לא צריכה את העזרה.
היא צריכה גיבור, אז היא תהפוך לאחד כזה.


תגובות (6)

וואי, אהבתי ממש. אם זו את, אז ברכותיי, זכית להערכה גבוהה מאד מבחינתי. הדמות מאד מאד חזקה ועקשנית. רואים זאת בכך שהיא לא הפסיקה לרצות את הגיבור שלה, וכשהוא לא ממש הגיע, היא נהייה גיבורה בעצמה. הדמות איכשהו גם בוגרת… לא יודעת, אני אהבתי. לדעתי, עם קצת ליטוש פה ושם הקטע יכול להיות מהמם ביותר. כל הכבוד לך!

08/05/2016 17:17

אה… ו – # (:

08/05/2016 17:19

וואו מקסים ואמיתי ומרגש!! בהתחלה זה ממש הזכיר לי את עצמי עם החיפוש של גיבור בשבילה, ואני מקווה שיום אחד אוכל 'להכריז' על עצמי גם כגיבורה במקום לחפש אחרים:)

08/05/2016 17:21

תודה על התגובות♥

08/05/2016 17:36

מסכימה עם לאסתםמישהי, עוד קצת ליטוש וזה יכול להיות מושלם, אבל זה ממש יפה גם ככה =)

10/05/2016 17:48

אני העלתי עוד פרק ב"מתפוגגת".
את לא הגבת לפרק הראשון, אז חשבתי שלא ראית שהעלתי פרק.
אהבתי, נחמד ויפה.

12/06/2016 19:51
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך