stronger
תודה אם קראתם...
הייתי חייבת לפרוק את זה !!
הבחורה הזאת פאקינג הצילה אותי ואני חייבת לה בהמון !! (:
SMILER FOREVER ! (:

היא רק ילדה …

stronger 03/05/2013 779 צפיות 2 תגובות
תודה אם קראתם...
הייתי חייבת לפרוק את זה !!
הבחורה הזאת פאקינג הצילה אותי ואני חייבת לה בהמון !! (:
SMILER FOREVER ! (:

מוקדש לכל השונאים של מיילי רק בגלל שהיא גדלה (-; וגם שלא יודעים את הסיפור שלה :

אני הכי גאה בה בעולם בתמונה הזאת שהיא מראה באמת שהיא כבר לא מיילי סיירוס מדיסני אלא בנאדם אחר בוגר היא אולי השתנה במראה אבל באופי היא עדיין לא השתנה היא עדיין אותו בנאדם מדהים ובזמן שאנשים קוראים לה זונה יש מפורסמות שכל שבוע יש להם חבר חדש והיא 3 שנים עם אותו בחורבלי להסתכל על אף אחד אחר וגם זכותה להשים טבעת וזכותה לא להשים טבעת אין בחורה שמסתובבת כל יום עם טבעת נישואים היא עזרה לי ולמליוני ילדים אחרים להרגיש טוב עם עצמם ולהבין שהחיים עם טיפוס אבל הנוף יפה …
הבחורה ה"זונה הזאת " הלכה להאיטי לעזור שם היא תורמת מיליוניים לאגדות היא הולכת ותורמת מהזמן שלה לאגודת בע"ח שמרוב שהיא מתנדבת שמה הם נותנים לה דברים היא אוהבת את המעריצים שלה ומודה לכל רגע שהיא מפורסמת . היא קראה למעריצים שלה סמיילרס כי היא רוצה שהם רק יחייכו . היא מדהימה!! היא גורמת לי להישאר אני ולא לשים על אפחד!! זה מה שהיא לימדה אותי וזה מה שהיא עושה!!
"לאנשים תמיד יהיה מה להגיד עלייך אתה לא יכול לעצור את זה אבל אתה יכול להפסיק לתת להם על מה לדבר " – מיילי סיירוס ♥
ה"זונה" הזאת עזרה לי להתגבר על כל הבעיות שלי, ה"זונה"זאת היא החברה הכי טובה שלי ♥ היא מדהימה !! והכי אהבתי בכל התמונות האלה, את זה שהיא שמה &^* על העולם ועל כל הדברים הרעים שאומרים עליה !!! אני גאה להיות סמיילרית ואני גאה בתמונות האלה שהתחת שלה בחוץ ושהיא לא שמה על אפאחד ושהיא עצמה !!!


תגובות (2)

ואווו איזה סיפור יפה =)
והיה באמת מושלמת
אני אוהבת אותה גם

03/05/2013 04:26

תודה (-;

03/05/2013 05:59
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך