היי אני רוצה לשתף משהו שלי אני לא יודעת לכתוב לכן זה מאוד גולמי ואשמח לביקורת

04/06/2015 686 צפיות 2 תגובות

בא לי למות אבל לצפות מלמעלה
בא לי לחתוך אבל בלי להסתיר
בא לי לבכות אבל לא ליד אנשים
קשה להיות שמח בעולם כה מדכא
קשה להיות מדוכא בעולם שמצפה כל כך הרבה
קשה להיות בסדר כשהזמן היחיד שאתה יכול לא להיות בסדר הוא כשלא יודעים
החיים מלאים בירידות וירידות ושכנוע עצמי שאתה בעליה החיים מלאים באנשים שיגרמו לך לרע
החיים מלאים באנשים שיהרסו אותך
החיים טוב מה אני יודעת על החיים?
בסך הכל נערה שאפילו לעצמה היא לא יכולה לעזור… זכותי בכלל לחשוב ככה? זכותי להגיד את דעתי? זכותי לחשוב למה כמה איך ומה אני רוצה ?
אני בסך הכל עוד בן אדם אחד בעולם.


תגובות (2)

טוב.
1. תדאגי לשים סמני פיסוק.
2. אני מזדהה מאוד.
גם אני הייתי ככה, רציתי למות, כל יום הייתי מבלה שלוש שעות על המיטה, בוכה, על החיים המטומטמים שלי.
ואז הבנתי שאני לא אגיעה לשמחה אם אמשיך להיות ככה. לא שנפטרתי מזה, אבל הצלחתי להשכיח את זה. התרכזתי בדבר שהכי משמח אותי: סרטונים, ציור, וכתיבה.
אני לא שמח לגמרי, עד יש לי מליון בעיות. אבל יש לי עוד קצת זמן לנוח לפני שאפתור אותן. ונראה לי שגם לך.
אז אל תרחמי על עצמך, לא כי יש דברים גרועים מזה, אלא כי יש עוד צ׳אנס.
השמחה שלי היא לעזור לאנשים – להיות תמים.
אני לדוגמא, כבר הצלתי שני אנשים ממקרי התאבדות.
ולכן אני ממשיך. לא, אולי החיים לא מושלמים, אבל הם שווים את האנשים שתכירי.
אף אחד לא מושלם, שום דבר הינו מושלם, אבל אין ספק, שהעולם הוא הנסיון הכי טוב שהיה לי להשיג שמחה פנימית.
ואם אין לך נסיון על מה שאת כותבת, אז אל תכתבי על זה.
כי את לא מתחברת לזה. תכתבי בלי לחשוש על מה שאת חושבת, הכל אנונימי.

04/06/2015 21:50

״ ואם אין לך נסיון על מה שאת כותבת, אז אל תכתבי על זה.
כי את לא מתחברת לזה. תכתבי בלי לחשוש על מה שאת חושבת, הכל אנונימי.״ זה מרגיש לך לא אמיתי? חחח זה באמת החיים שלי.
אני לא כל כך מרחמת על עצמי כי זה סתם יעשה לי רע יותר אני חושבת שרחמים באופן כללי זה דבר מיותר.
אבל אתה יודע יש את הנקודות שבירה האלה שבא לך לחזור לחתוך או פשוט להתאבד ,אני בתקופה שבא לי לי למות אבל שמישהו יהרוג אותי…
בנוגע לניקוד -אתה צודק אבל אני לא כל כך יודעת לנקד אשתדל לעבוד על זה תודה :)
אני ממש מעריכה אותך על זה שהצלחת לצאת משם אני חושבת שתקופות כאלו הן אומנם נוראיות אבל רק עושות את החיים טובים יותר כי יש בך משהו אתה הופך להיות בן אדם טוב יותר או חזק יותר. אני יודעת כמה אני חזקה ואופטימית (אחרת לא הייתי פה) ומצד אחד חלשה והפעם החלטתי להביא דווקא את החולשה כי זה משהו שאני כמעט ולא מראה…
תודה רבה על התגובה שלך ועל ההשקעה :)

05/06/2015 07:49
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך