Moon Llight
זו הזדמנות להירשם!
אל תחזרו על עצמכם, תקראו את ההרשמות הקודמות ותכתבו דברים שאף אחד לא כתב קודם.
אני זקוקה נואשות לערפדים.
מקום שמור לקירסי (נטע די אנג'לו)

הירח במלואו והעטלף במעופו- דמויות בינתיים, תירשמו

Moon Llight 14/11/2013 722 צפיות 12 תגובות
זו הזדמנות להירשם!
אל תחזרו על עצמכם, תקראו את ההרשמות הקודמות ותכתבו דברים שאף אחד לא כתב קודם.
אני זקוקה נואשות לערפדים.
מקום שמור לקירסי (נטע די אנג'לו)

גזע: בן אנוש
שם: לאו הטלווד
מין: זכר
גיל: 17
אופי: אמיץ, אנוכי, עצלן, שונא-את-כולם, נוטה לאלימות.
רקע: מגיל שלוש, כשהוריו נפרדו, הוא עבר יחד עם אביו לעיירה מרוחקת. בחלומותיו, הוא החל לראות יצורים פנטזיים, ערפדים, אנשי זאב. כשהפך בן חמש היצורים החלו להופיע במציאות, ממש מולו, מציצים בין העצים, מתחבאים מאחורי בניינים. הוא סיפר לאביו רק כשהיה בן שבע, ואביו החושש לבנו שלח ואתו לטיפול פסיכולוגי. הוא השתמש בתרופות, ועבר היפנוזה, סדרת טיפולים פסיכולוגיים ושיחות רבות, במשך חמש שנים רצופות, אבל לא היה דבר שיכל להעלים את ההזיות. הוא הסביר לאביו שהיצורים לא פוגעים בו. שהוא לא רוצה להתאבחן כמשוגע, שהוא בסר גמור, ושזה יעבור בסופו של דבר. אבל אביו פחד יותר מדי. מאז לאו גדל בפיקוח של פסיכולוג צמוד, אך מנסה לברוח ולמרוד בכל הזדמנות. הוא כועס על עצמו ועל אביו, ועל היצורים. הוא ניסה להרחיק את היצורים, לכעוס עליהם. אבל הוא לא הצליח. הם עקבו אחריו. בוהים בו. מסמנים לו לאן ללכת, אבל הוא התעלם. כרגע הוא גר עם אביו, מבקר פסיכולוג בכל יום ולוקח תרופות. הוא חסר חברים, בודד, ומדוכא.

גזע: אשת זאב
שם: אשלי ברונו
מין: נקבה
גיל: 17
אופי: עצבנית, פתיל קצר, פריקית, פריקית ופריקית.
רקע: כשהייתה בת שבע אימא התחילה להתמכר לסמים ולהיפגש עם אנשים מהעולם התחתון.
לאשלי בהתחלה לא היה אכפת כי אביה הצליח למלא את שתי התפקידים.
יום אחד אחרי התקף זעם של האימא על האבא בגלל שאין להם כסף לשלם על התערבות שהפסידה היא הרגה את אבא של אשלי כדי שתוכל להשתמש בכסף כדי לכסות את ההתערבות.
אשלי שהייתה אז רק בת -10 האמינה לסיפור שהוא ברח עם אישה אחרת ועזב אותה ואת אימה לבד, ועד היום היא לא סולחת לו על כך.
הכסף של ביטוח החיים שאשלי לא ידע מימנו לא הספיק לשלם על ההתערבות הנכשלת אז אשלי יצא לעבוד בגיל 16 כדי שתוכל לממן את עצמה ולקנות לאימה סמים – היא חשבה שאימה חולה משיברון לב אחד גדול בגלל אביה וזקוקה לתרופות.
יום אחד כשכבר נמאס לאנשים שניצחו בתחרות לחכות הם שלחו את ליזה – שהייתה אשת זאב שהצליחה להתחפש כשרצתה לילדה בגילה של אשלי.
שליזה גרמה לאשלי לחשוב שהיא מושלמת.
ואשלי לפני שהפכה לאשת זהב הייתה אובססבית ליופי גילתה את נטייתה המינית ל.. בנות.
ויום אחד בעת ש״פלירטטה״ עם ליזה,
ליזה התקרבה עליה כדי להגשים לה חלום ולנשק אותה אבל זה לא מה שקרה.
זה קרה בתוך שניות !
ליזה שהייתה ניראת כאילו גם זהותה המינית מחבבת קצת יותר בנות זה נראה כאילו היא רוצה לנשק את אשלי ובכלל היא הדביקה אותה בזאבת…

בקיצור אשלי היא ילדה עם שער עד לגב בצבע שחור ויש לה שתי פסים, ורוד ותכלת.
יש לה עיניים חומות – כמתאים לאשת זהב.
בשנה שבה הייתה אשלי בת זאב היא התחילה לגלות מה היא, מי היא ומה קרה לה פעם.
הפרטים הכואבים הרסו אותה מתי שהוא.
והיא כבר לא שלטה בעצמה..
כמו איש זאב.

שם מלא: ג'ו טורק (בת)
גזע: ערפדית שננשכה לא מזמן
גיל: 17
תיאור חיצוני: שיער חום גלי, זה, מפותחת, פנים עגולות, עיניים חומות מטר 1.66
תיאור פנימי: קרה, מסתגרת, שרה שירה קלאסית בקול צלול ויפה שלא יאמן, היא לובשת עקבים גבוהים, בגדים שחורים צמודים ומתבודדת מהחברה. יש לה חבר הכי טוב. (אולי לאו? בא לי אותו). אין בניהם שום קשר רומנטי אבל הם מדברים על הכול. רק לאו יודע שהיא ערפדה מתחילה. אמא שלה מתה בתאונת דרכים ומאז היא לא מוכנה לנסוע במכונית אבל היא נוסעת בלי בעיה על אופנוע סגלגל שחור.
היא פוחדת פחד מוות מהחושך כיוון שאחיה הגדול נרצח ע"י איש זאב בלילה. אחיה היה ערפד גם הוא ונרצח על היותו אחד. אביה מגדל אותה ואת אחותה הקטנה אליסה שהיא בת אנוש בת 13, בלונדינית, תמימה ויפה.
(רקע קשה הא?..).

שם מלא: נאקו מייטר.
גזע: בן אנוש
גיל: 17
מראה: שיער חום פרוע, עיניים גדולות בצבע ירוק-אפור שתמיד מלאות בסקרנות, גבוה, אצבעות דקות, קל למצוא חיוך על פניו.
אופי: חברותי, אמיץ, מצחיק, סקרן ביותר, הוא די כריזמטי, כך שהוא יכול להוביל אנשים לעשיית דבר חיובי ולשכנע טוב במיוחד, חייכן, זריז, מבולגן, הוא מסוגל להיות נורא חולמני ו'להיעלם' מהעולם, נאמן, מתוחכם וחכם, לפעמים כאשר מעצבנים אותו הוא יכול להיות ממש תוקפני ואגרסיבי.
רקע: הוא חי רגיל, עד גיל 6. בו הוא החל לראות מפלצות על טבעיות בכל מקום. הוא די שנא את הוריו, אך כאשר החל לראות את היצורים המוזרים, הם הכניסו קצת אור לחייו. הוא תמיד ניסה לעקוב אחריהם, אבל הם נעלמו. כאשר סיפר זאת לאחיו הגדול, היחיד שאי פעם ממשפחתו שבטח בו, הוא חשב שהוא עובד עליו. אחריי כמה פעמים נאקו סיפר שוב ושוב על היצורים המוזרים, אחיו החליט לנקוט צעד ולספר להורים שלו על זה. הוא חשב שזה לטובת נאקו. הוריו הבינו את המתרחש, ורק בגיל 11 דיברו אותו על ה'הזיות' שלו. נאקו ניסה לשכנע אותם שהם אמתיות, הוא ניסה לבדוק כיצד להראות להוריו שהם קיימים. הוא ניסה כל מיני דרכים מתוחכמות לעבוד על היצורים כדי שיוכל להתקרב לפחות לאחד מהם, אך כל ניסוי ניחן בתוצאה כושלת. הוא התרחק ממשפחתו, והתחיל להסתובב יותר בחוץ. אומנם היו לו מעט חברים, אך בזכות היצורים תמיד חיוך נראה על שפתיו. הוא אהב אותם, והם נורא סקרנו אותו.
החלום שלו הוא לראות אחד מהם מקרוב, ולהיות חברו הטוב ביותר.


תגובות (12)

מה עם ארין ורוי?

14/11/2013 08:58

תנאי קבלה קשוחים נורא.
מצטערת…

14/11/2013 09:02

יש מצב את נותנת עוד פרטים על ווריל?

14/11/2013 09:03

שנייה. שנייה. שנייה. זה סיפור של ערפדים ואנשי זאב?

14/11/2013 09:05

שם: ראיטו.
גזע: ערפד.
מין: זכר.
מראה: שיער חום קצר ארוך. עיניים חומות שוקולד, אבל כשהוא מתעצבן העיניים שלו נהיות אדומות. די גבוה, לא מחייך לעיתים קרובות.
אופי: ערמומי מאוד. גם חכם. תמיד ימצא דרך לצאת ממצב מסובך. לא חברותי במיוחד, אוהב להתבודד, מנצל אנשים לרווחתו האישית.
רקע: הוא תמיד היה החכם בכיתה, למרות שהוא לא אהב את זה. הוא לא אוהב למשוך תשומת לב מיותרת, אבל פעם אחת כשהוא נסע עם ההורים שלו, ערפד הרג אותם כדי לשתות מדם. את ראיטו הוא הפך לערפד, ואז הסתלק. הוא לא הבין למה הערפד ההוא עשה את זה, אבל פחות או יותר הסתגל למצבו. משאלתו הקמוסה ביותר הייתה להרוג את הערפד שהרג את הוריו. הוא חושב שהוא הפך למפלצת, אבל הוא ממשיך לשתות מדם אדם.
מקווה שתשתמשי בדמות ^^

14/11/2013 09:29

אולי…
~צחוק מרושע~
ולא גבי, קוראים לסיפור "הירח במלאו והעטלף במעופו" אבל הוא מספר על דובני אכפתלי.

14/11/2013 09:34

XD
אני פשוט לא אוהבת ערפדים….בככלללללללללללללללללללללללללללללללללללללל. שונאת ערפדים (לא. אין לכם הרשות לרצוח אותי. למה? כי אז אף אחד לא ידע מי זה ג'ספר! ואני ארצח את כל הדמויות בסיפורים שלי. איומים….איומים)
אז אני אתן דמות של אשת זאב. שונאת ערפדים בדם. כי זאת את ^^

שם: ריין
גיל: 17
מראה: חום כהה מאד ופרוע בתספורת קצרה מאד. עיניים אפורות בהירות. מהירה.
מראה של הזאב אליו היא הופכת (כי ככה זה אנשי הזאב שלי): זאב שחור עם חוטם לבן.
אופי: קשוחה, מהירת חשיבה, חדת ראייה, חכמה, ערמומית, חשדנית, לא סומכת על אנשים בקלות, מנהיגה מלידה.
רקע: אביה היה מנהיג הלהקה שלהם עד שנרצח באכזריות על ידי ערפדים. היא שונאת ערפדים בגלל זה ובגלל עוד סיבות רבות ורוצה לנקום את מות אביה.

14/11/2013 09:43

שירון ליאון
בת 17
הוא נולד ערפד ( אם זה אפשרי, אם לא אז הוא ננשך.)
אופי: מסתורי, שקרן, שונא פריקיות ובנות שהן יותר מידי בנות.
מוריד את הזולת בשניות ולא אכפת לו שאומרים שהוא מגעיל.
אני לא יודעת איזה רקע לרשום בגלל שאני לא יודעת אם זה אפשרי להיוולד ערפד.
אז זה תלוי.

14/11/2013 09:50

עוד פרטים על ווריל? אוקי, אני אנסה…
היה לו חבר אחד שהוא גילה שהיה מנצל אותו וצוחק עליו מאחורי הגב וכשהוא גילה את זה ווריל שתה דם בפעם הראשונה. ההבנה של מה שהוא עשה פשוט זעזעה אותו והוא החליט שלא ישתה יותר דם, אבל לא הצליח לשלוט בעצמו. והוא גם למד שאי אפשר לסמוך על אחרים.
ויש לו טבעת בצורת ערפד שקיבל מדוד שלו (שהוא גם ערפד)
זה בסדר?
ויאי! קראת לי קירסי!

14/11/2013 10:00

המבקרת…
שירון?!
מה זה השם הזה?
זה שם של בחורה…
וכדי שתקראי את ה"רציתי להוסיף" בהרשמה קודם כי יש שם הרבה עובדות חשובות…

גבי
יש לי המון אנשי זאב… אולי אני אכניס אותה…
ולמה את שונאת ערפדים? אני אוהבת ערפדים ואנשי זאב באותה המידה. ערפדים הם אדירים רצח!

קירסי
תקשיבי צריך לשנות את המראה, תיארת כמעט בדיוק את וויל…
אולי בלונד-כמעט לבן, ועיניים ירוקות-אפורות?

14/11/2013 10:18

ואני כבל לא צריכה ערפד בן. אולי המצאתי אחד בעצמי? אולי בחרתי באחת הדמויות שלכם?
אף. אחד. לא יודע.

14/11/2013 10:19

אין בעיות. את יכולה לעשות מה שא רוצה בעקרון עם הדמות, זה הסיפור שלך. (ואני אף פעם לא מתנגדת לעיניים ירוקות-אפורות).

14/11/2013 10:21
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך