הכוכבים הלוחשים והאהבה שתשמיד את העולם

j.yael 26/08/2014 729 צפיות תגובה אחת

קשה לי להירדם, אני שומעת את הכוכבים לוחשים לי.
זה קשה להתרכז בלא לחשוב כשהם כול הזמן אומרים לי.
"שקט" אני מתחננת אך הם לא נענים לבקשה.
הם מספרים לי סיפורים, עלי אנשי העולם. איך כול אחד מהם משפיעה על האחר , אך הדברים מתגלגלים. אישה בשם הלן בנו יורק נפרדה מחבר שלה בשם בן, וזה הוביל בדרכים נסתרות למוות של איש אחד בקנדה בשם ג'ון.
וכך הם ממשיכים וממשיכים למלמל, כול הלילה הם לא מפסיקים לדבר.
לפתעה הם נדמו ,שקטים כמו מוות. אז אני מתחילה להיות חוששת, מאז ועד היום הם לרגע לא שתקו, מה גרם להם להפסיק את הסיפור?
"זה נורה" הם לחשו "זה נורה ואיום!" הם התחילו לצרוח ואני סתמתי את אוזני "מה ? מה לא בסדר? " שאלתי את הכוכבים. "הוא מגיעה ,אהבת חייך, אושר בגוף אדם, הבחור המושלם, כול החיים חיכנו וחיכנו והנה הוא כאן!" הכוכבים מלמלו "מסוכן, מסוכן" חזרו ואמרו.
"מה כול כך מסוכן , מה כול כך נורה ,זו בסך הכול אהבה". הכוכבים נעצרו ונדומו, ורק אחד רחוק מעט דיבר, "האהבה שלכם תשים קץ לכם, קץ לקרוביכם" ואז הוסיף טיפה מהוסס "האהבה הזו תשים קץ לעולם". פעמון הדלת צלצל פעמים. "מה לעשות" שאלתי מבוהלת, תמיד חלמתי לאהוב אבל ככה ,אני לא מסוגלת. "זו בכירה שלך יקירתי , בגלל שידענו שהרגע הזה יגיע לחשנו לך מאז ומתמיד, רצינו להראות לך שלכול דבר יש מכיר, ולאהבה שלך יש מכיר גבוה יותר מכול אהבה על כדור הארץ".
כוכב אחד גדול מאוד התפרץ בקול חזק "אם תבחרי בו תחיו שנים יפות באושר,תלדי לו בן בשם פטריק, שער שחור תלתלי ועיניים כחולות, תהיה לכם סירת דייג קטנה ובכול שישי תצאו לדייג ביחד עם המשפחה, לעולם לא תהיה עוד בודדה".
גורל העולם בידיך נערתי, מה שתחליטי ישפיע על כול האנשים החיים.
היא פתחה את הדלת וראתה אותו שם, בחור גבוה עינים כחולות בהירות ושער חום מתולתל, הוא חייך עליה וחיוכו נמשך הצידה מעט. דמעות הציפו את עיניה, למה זו תמיד חייבת להיות היא שמשלמת! זה לא הוגן, הוא הפיתרון לבדידות ולעצב וללילות הרועשים.
"גבירתי, הכול בסדר" הוא שאל בדאגה "אני מצטער שהבהלתי אותך ניראה כאילו טעיתי בכתובת" .
היא הרימה עיניה וצחקה , כן כנראה שטעית. היא סגרה את הדלת בפרצופו וחזרה למיטתה. באותו הלילה הכוכבים נדמו , ולא דיברו איתה יותר, משאירים אותה לבד, בחשכת הלילה. ורק כוכב אחד ממשיך ללחוש אי שם בשמיים, מספר את הסיפור של נערת הכוכבים לתינוקת בת שנתיים, שאהבתה הגדולה תשמיד את העולם.


תגובות (1)

היי יעל,
פתחתי את דף הפרופיל שלך היום, כי התגעגעתי למעשיות קסומות, לתפיסה מרתקת של עולם שכולם חושבים שהם מכירים היטב, ולכתיבה המיוחדת שלך שלעולם אוכל למצוא בה נחמה…
עבר הרבה זמן מאז קראתי משהו שלך, אבל כשאני מסיימת את הסיפור הזה, נראה כאילו היה זה רק אתמול שקראתי מיצירותייך הקסומות, שובות הלב.
את הסיפור הזה סיימתי לקרוא עם דמעות בעיניים ועם רגש מתערבל.
ככה הכתיבה שלך, תמיד גורמת לי לנצור בלב את העלילה ולשמר בתוכי את הדמויות, לנצח.
זה פשוט מקסים. את כותבת מדהים, (אבל אני חושבת שכבר אמרתי לך את זה מתישהו חח ;)
ועדיין, כל כך הרבה זמן אחרי שהפסקתי להיכנס לכאן, נהניתי באותב מידה מיצירתך, ואפילו יותר!
באהבה ובהערכה ^_^

16/12/2014 15:28
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך