uta2.0
קטע שיצא לי לחשוב עליו. אז סופסוף עברה תקופת המבחנים, כבר כתובים לי 2 פרקים של המחוזקים: יחידת המחוזקים ואני מקווה שכל מה שאני חושב ומתכנן לעלילה יילך טוב! אז מקווה שאהבתם את הקטע הזה שכתבתי. התגעגעתי לכתוב לכם, מודה :)))

הכחדה – קטע קצר שכתבתי

uta2.0 31/05/2016 684 צפיות 7 תגובות
קטע שיצא לי לחשוב עליו. אז סופסוף עברה תקופת המבחנים, כבר כתובים לי 2 פרקים של המחוזקים: יחידת המחוזקים ואני מקווה שכל מה שאני חושב ומתכנן לעלילה יילך טוב! אז מקווה שאהבתם את הקטע הזה שכתבתי. התגעגעתי לכתוב לכם, מודה :)))

שמי הוא אנט.
אני לא הולך לתאר את המראה שלי, את זה אתם תבינו בסוף.
בכל יום בני מיני מתים בידי הענקים שמסתובבים בעולם שלנו.
לפעמים הם שורפים אותנו בכיוון של אור השמש אל גופנו,
לפעמים הם מועכים אותנו.
לפעמים הם חותכים אותנו,
ובחלק מהפעמים הם פשוט מעיפים אותנו עם דחיפה מפחידה.
שאנחנו מתיישבים ומקימים בתים הם הורסים אותם בבעיטות,
שאנחנו מנסים לקחת אוכל הביתה הם הורגים אותנו.
לכל מקום שנלך הם יבואו או אפילו יהיו שם.
ואם כל זה לא מספיק, הם גם המציאו גז מיוחד שהורג את כולנו מהר יותר, בצורה "יעילה" יותר.
בכל יום מתים מליונים מאיתנו, אם לא מילארדים.
ועכשיו, שאתם יודעים את הכול, אולי תשנו משהו
בתפיסה שלכם.
תעזרו לנו!

שמי הוא אנט, ואני נמלה.

אתם כבר יכולים לנחש מי הענקים.


תגובות (7)

נמלים הן גזלניות! אנחנו עובדים, זורעים חורשים. כל עוד אנחנו ספקי המזון והם רק באות לגזול ולקחת אני לא אחוש כלפם שום רחמים!
נ.ב נראה לי יש דיון על נמלים בגמרה… אולי זה יסביר את הקטע שלהם ושלנו…
בכל מקרה רעיון מעניין.
יוקי!

31/05/2016 17:04

מזכיר לי מאוד קטע שגם אני עשיתי על נמלים!!! ממש דומה חחחחח… חמוד ממש!!!

31/05/2016 17:23

המחשבות שלי לגבי בני אדם ככלל לא טובות במיוחד… מעודד את זה.
סיפור נחמד, השם של הדמות הסגיר את זה דיי מההתחלה אבל היה ממש כיף לראות שהעלית משהו..
אני בשוק ממך שהספקת לכתוב משהו – איך?! אני ואמש לא מספיקות כלום (למדתי היום 9 שעות מתמטיקה ברצינות ובא לי למות)
בכל מקרה, תעלה את הפרק! ותגיע כבר לחלק השני כי אני ממש רוצה לקרוא אותו!!!

31/05/2016 22:42

קטע מעניין, דימיינתי אותו בתור אלף כזה עם ענקים גדולים כאלה וכחולים ואז פתאום כשהוא אומר מהו אני כזה "רגע, מה??" ואז מרגישה רע עם עצמי… הכתיבה מאוד יפה ואהבתי מאוד.

01/06/2016 09:52

רעיון מגניב! את האמת די הרסתי לעצמי כי דפדפתי לתגובות וראיתי נמלים :/ כתבת יפה וטוב ( חיח יצא לי "יפה וטוב" שזה "טוב ויפה" בשפה של הדמויות השוות והחכמות בספרים), כל הכבוד!

01/06/2016 18:31

תראה בני האדם הם יצורים מרושעים. הם הורסים כל דבר טוב שניתן להם. אני באמת מרחמת על נמלים ומשתדלת לא לדרוך עליהן. תשאל את חברה שלי איך הייתי בהלם לפני שלושה ימים מזה שדרכתי על נמלה בחדר שלנו.קטע חביב ביותר. לפרוטוקול- אני לא בת אדם. אני חייזר מכוכב עליון.

02/06/2016 01:38

חוח, משום מה זה שעשע אותי^^ (למרות שיש בזה משהו עצוב וזה..)
שבת שלום ^-^

03/06/2016 18:40
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך