המעודדת
הפחד שלי לגמרי אמיתי. כשאני נזכרת בכרישים כשאני בבריכה, אני שוחה כאילו חיי תלויים בזה ומגיע לחוף מבטחים. כשאני בים, אפילו שאני עומדת על החול בתוך המים (ובעיקר כשהמים עמוקים כול כך שאני לא יכולה לעמוד בכלל) ואני חושבת שעל כרישים, אני שוחה עד שאני מגיעה לאנשים. אני כול כך פוחדת שהטשטוש הזה, הקטעים שאני לא רואה טוב במים, אני פוחדת שמשם יבוא הכריש. אני פוחדת ממנו. הוא הפחד הכי גדול שלי.

הכריש

המעודדת 03/05/2014 658 צפיות 6 תגובות
הפחד שלי לגמרי אמיתי. כשאני נזכרת בכרישים כשאני בבריכה, אני שוחה כאילו חיי תלויים בזה ומגיע לחוף מבטחים. כשאני בים, אפילו שאני עומדת על החול בתוך המים (ובעיקר כשהמים עמוקים כול כך שאני לא יכולה לעמוד בכלל) ואני חושבת שעל כרישים, אני שוחה עד שאני מגיעה לאנשים. אני כול כך פוחדת שהטשטוש הזה, הקטעים שאני לא רואה טוב במים, אני פוחדת שמשם יבוא הכריש. אני פוחדת ממנו. הוא הפחד הכי גדול שלי.

אני לא יכולה לתאר את הפחד הזה במלואו.
את הרעד הזה שמתעתע את גופי בכול פעם שאני רואה אותו.
את הדמעות שמציפות את עיניי.
את כאב הבטן הנורא שנהיה לי כשאני שומעת עליו, או רואה אותו.
הוא תוקף ללא רחמים.
אני פוחדת.
כול כך פוחדת שאפילו כשאני כותבת את זה כואב לי.
אני מפחדת ללכת לבריכה.
אני מפחדת ללכת לים.
אני מפחדת שהוא יצוץ משום מקום.
כשאני במים, אני בבית שלו.
לו יש את היתרון ואני הקורבן חסר האונים.
כמו שאמרתי, אני לא יכולה לתאר הפחד הזה במלואו.
לא ראיתי אותו מעולם במו עיניי.
אולי הוא סתם אגדה.
רק מסיפורים של אנשים ומסרטונים אני מכירה אותו.
מעולם לא פגשתי אותו ואני מקווה שלעולם לא אפגוש.
הפחד רק מלראות את השן שעל גבו.
השם המצמרר שלו…
הכריש.


תגובות (6)

אני יודעת. כרישים זה ממש ממש מפחיד.
תזכירי לי לא לראות יותר תוכניות על חיות טורפות לפני שעוד חיה תיכנס לרשימה של חיות שאני מפחדת מהן (בינתיים זה כרישים, תנינים, קטלנים והיפופוטמים)

03/05/2014 15:11

    אוי! גם את ראית את התוכנית המזוויעה הזו על היפופוטם שהוריד למישהו רגל וארבע עשרה שנים אחרי זה באותו המקום הרג מישהו?
    ראיתי את זה עם אח שלי. הוא היה בן 5.

    03/05/2014 15:15

    כן! ראיתי!
    זה היה מגעיל ומפחיד!!!!
    תודה, יש מישהו שמבין אותי!!!!

    03/05/2014 15:50

    וראיתי עוד כמה… 0.0
    אצל התנין זה היה מפחיד ממש. מה נאי אומרת?! הכל היה מפחיד!! (ומגעיל)

    03/05/2014 15:54

וואי, אני גם ממש מפחדת מכרישים. ראיתי שני סרטי אימה על כרישים והם באמת גרמו לי לשנוא עוד יותר את החיה הזאת. כריש זה מבין החיות היחידות שאני באמת שונאת.

03/05/2014 15:18

אני אוהב כרישים , הם מלכי הים , שלטים האוקיינוסים , אני תמיד רציתי ליראות כרישים , ואגב כרישים לא נימצאים בחופי ים עם אנשים כמ בישראל , בהוואי אולי ואו במקסיקו , אבל כאן אין אולי דולפינים אבל כאן אין, אין סיבה לחשוש ( כרישים שולטים! 3>)

03/05/2014 15:23
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך